yogurt mayası

Konusu 'Bebeklerimiz için Ek Besin Öneri ve Tarifleriniz' forumundadır ve nickminkenari tarafından 10 Mart 2010 başlatılmıştır.

    10 Mart 2010
    Konu Sahibi : nickminkenari
  1. nickminkenari

    nickminkenari sıkı sıkı tutun Pro Üye

    Katılım:
    2 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.402
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    148
    arkadaşlar haftasonu markette sütaşın bebek yogurdunu tanıtım amaçlı verdiler eve geldim yarısını kızıma yedirdim yarısınıda maya olarak kullandım süper oldu ne katı ne sulu aynen hazırı gibi tadıda deniyin mutlaka süper oluyo.kendimizede o yogurttan mayalıycam
     
  2. 10 Mart 2010
    Konu Sahibi : nickminkenari
  3. *YAXGXMUR*

    *YAXGXMUR* 03.12.2009 / 23:45 Üye

    Katılım:
    27 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    1.202
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    neden doğalı değilde katkı maddesi olan şeyleri kullanıyorsunuzki eşim sütaşta çalışıyor
    içindeki katkı maddelerini bir bilseniz....
     
  4. 10 Mart 2010
    Konu Sahibi : nickminkenari
  5. nickminkenari

    nickminkenari sıkı sıkı tutun Pro Üye

    Katılım:
    2 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.402
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    148
    bende onu kastediyorum zaten maya olarak kullandım yani yoğurdu kendim yaptım.
     
  6. 10 Mart 2010
    Konu Sahibi : nickminkenari
  7. *YAXGXMUR*

    *YAXGXMUR* 03.12.2009 / 23:45 Üye

    Katılım:
    27 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    1.202
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    kendin yaptın ama önemli olan maya değilmi ?yinede siz bilirsiniz...
     
  8. 10 Mart 2010
    Konu Sahibi : nickminkenari
  9. anka_misali

    anka_misali Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    25 Ekim 2008
    Mesajlar:
    10.927
    Beğenildi:
    4.433
    Ödül Puanları:
    238
    doğal yoğurdu nerden bulucaz.. neyle mayalıcaz...
    yani sen evde yaptığın yoğurdu neyle mayalıyosun...
     
  10. 10 Mart 2010
    Konu Sahibi : nickminkenari
  11. *YAXGXMUR*

    *YAXGXMUR* 03.12.2009 / 23:45 Üye

    Katılım:
    27 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    1.202
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    haftalık süt alıyorum sürekli onunla yoğurt yapıyorum mayasıda ondan
    satın yoğurtla mayalamıyorum yeri geldiğinde satın yoğurtta aldığım oluyor
    ama çocuklara gelince hiç birimiz istemeyiz kötü şey yemelerini değilmi
     
  12. 10 Mart 2010
    Konu Sahibi : nickminkenari
  13. anka_misali

    anka_misali Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    25 Ekim 2008
    Mesajlar:
    10.927
    Beğenildi:
    4.433
    Ödül Puanları:
    238
    anlamadım tam isim verir misin canım... yani markası falan var mı maya yaptığın yoğurdun...
    ben pek bilmem böle şeyleri o yüzden soruyorum..
     
  14. 10 Mart 2010
    Konu Sahibi : nickminkenari
  15. nickminkenari

    nickminkenari sıkı sıkı tutun Pro Üye

    Katılım:
    2 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.402
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    148
    ben öyle psikopat bi anneyim bebeğime zararlı şeyler yedirmeye bayılıyoum.
    arkadaşım anlatamadıımmı bilmiyorum sonuç itibariyle maya elde etmek amaç her seferinde hazır al mayala demiyorum ben sütaşın bebek yogurdundan elde ettim mayamı yaptığım yoğurttan devam edicem herdefasında hazır almıyacağım.
    neden illa muhalefet anlayamıyorum
     
  16. 10 Mart 2010
    Konu Sahibi : nickminkenari
  17. *YAXGXMUR*

    *YAXGXMUR* 03.12.2009 / 23:45 Üye

    Katılım:
    27 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    1.202
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    neden bukadar sinir oldunuzki kötü bişey söylediğimi düşünmüyorum
     
  18. 10 Mart 2010
    Konu Sahibi : nickminkenari
  19. stellamaris

    stellamaris ARMAĞAN'ın annesi... Üye

    Katılım:
    19 Mart 2008
    Mesajlar:
    438
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    108
    melesef herkes sizin kadar şanslı değil açık süt bulamıyorum mesela ben ve mecburen marketten aldığım yoğurtla mayalıyorum.