Yorum lütfen.....

Konusu 'Aşk Hikayelerimiz/Dertlerimiz' forumundadır ve lale34 tarafından 17 Ağustos 2009 başlatılmıştır.

    17 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : lale34
  1. lale34

    lale34 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    25 Haziran 2008
    Mesajlar:
    101
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    konu kapanmıstır
     
    Son düzenleme: 31 Mart 2013
  2. 17 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : lale34
  3. 35OZL35

    35OZL35 Canım Oğlum Üye

    Katılım:
    30 Mart 2007
    Mesajlar:
    216
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    108
    canım bence nişanlın askerde olduğundan dolayı biraz sıkıntıda senden de uzakta fakat uzakta olması kısasa kısas yapmasını gerektirmez sende hata yaptım diyosun canım ama sana bu kadar hükmetme hakkı yok bence sende tavrını koy sen gerçekten ayrılmak istiyorsan ayrılırsın o ayrılmıcak çektiricek bence ıyı düşün sonuçta nişanlılık dönemi bırbırını tanıma evresidir..
     
  4. 17 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : lale34
  5. lirik guzel

    lirik guzel bekle beni 35.5 :) Üye

    Katılım:
    4 Ekim 2007
    Mesajlar:
    7.750
    Beğenildi:
    887
    Ödül Puanları:
    188
    Ne demek dışarı çıkmama izin vermiyor !..Evli bile olsaydınız kendinde size hükmetme hakkını nasıl görebili?Henüz nişanlıyken bunları yapıyorsa ilişkinizi gözden geçirin.:eek:lmaz:
     
  6. 17 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : lale34
  7. EU2

    EU2 Guest

    ohh dışarı çıkmana izin vermiyor öylemiii daha şimdiden hemde?? onu geçtimde şu sözüne takıldım nişanlının " sen bana cok cektırdın sende cekeceksın" :kızgın::uhm:Bence iyi düşün canım tamam askerdedir asker psikolojisidir dicem ama bukadar bir kişiye kısıtlama getirilmez,sendee ne öyle resmen yalvarıyorum ağzından güzel söz duymak için diyorsunki yalvarma ve sende güzel söz söyleme yakınlık gösterme ERKEKLER BİZLERİ BUKADAR HAFİFE ALMAMALI BİZ ONLARIN KUKLASI OYUNCAĞI DEĞİLİZ ASKERSE ASKERLİĞİNİİ BİLSİN CANIM..kötükedihüso
     
  8. 17 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : lale34
  9. Suan Askerde Olduğu İçin Aklından Neler Geçiyordur.. Biraz Zaman Askerden Döndükten Sonra Nasıl Bi Oluyor Tabi Yaşananlar Senı Yıpratıyor Ama Sonunda Mutlu Olacağını Düşünüyorum..yerimseniben
     
  10. 17 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : lale34
  11. EU2

    EU2 Guest

    lale pardon canım aklıma takılan bi soru varrrrrrrrrr.. sen nişanlıyım diyorsun fakat açtığın bir diğer konuda aynen şu yazıyor http://www.kadinlarkulubu.com/hamilelik-belirtileri/276576-lutfen-bi-bakin.html "merhaba arkadaşlar 2 aylık evliyim eşimle ilişkiye kondom kullanmadan girdik yani dışarı boşaldı ara ara kondom kullandı ama genelde kullanmadı bu ay adet oldum amaaa inanılmaz bi migde bulantısı kusma var bagızılarıda hamileyken adet olabiliyormus falan cıldırmak üzereyim bebek düşünmüyoruz hamile kalmıs olabilirmiyim ne olur bişiler söyleyin " Pardon ama nişanlımsıın evlimisiin sözlümüsün bekarmısın yoksa bunlar bir çelişkimi???
    :uhm:
     
    Son düzenleyen: Moderatör: 17 Ağustos 2009
  12. 17 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : lale34
  13. 35OZL35

    35OZL35 Canım Oğlum Üye

    Katılım:
    30 Mart 2007
    Mesajlar:
    216
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    108
    evet bende şimdi baktım ne demek bu tar şeyler çok yanlış sen ne yapmaya çalışıyosun lale34 su konuya bı açıklık getır bakalım
     
  14. 17 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : lale34
  15. mors

    mors cantanem Üye

    Katılım:
    7 Nisan 2009
    Mesajlar:
    4.091
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    ewet yaman bir celiski var gorunuyorr:nazar:
     
  16. 17 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : lale34
  17. irem naz

    irem naz Canım OĞLUM Üye

    Katılım:
    27 Nisan 2008
    Mesajlar:
    6.713
    Beğenildi:
    13
    Ödül Puanları:
    148
    dışarı çıkmanamı izin vermiyo...şimdiden böyle yapıyorsa evliliğinizi düşünemiyorum bile...
     
  18. 17 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : lale34
  19. _Mustang_

    _Mustang_ BiLMeM Pro Üye

    Katılım:
    30 Aralık 2007
    Mesajlar:
    4.536
    Beğenildi:
    54
    Ödül Puanları:
    153
    Benim aklıma bir açıklama geldi .Sızleri de ikna edecek mi bakalım . bnece konu sahibi arkadaşımız nişanlısıyla beraber oldu kafasına takılanlar olup hamilelikten korktu ve bekar olduğu halde birlikte olduğu için utandığından evliyim şöyle şöyle diye konu açtı zamnında .Ne dersiniz olabilir mi*