Yorum ve önerilerinizi bekliyorum..

Konusu 'Söz, Nişan, Kına Elbise Modelleri' forumundadır ve seawitch tarafından 29 Nisan 2010 başlatılmıştır.

    29 Nisan 2010
    Konu Sahibi : seawitch
  1. seawitch

    seawitch Aktif Üye Üye

    Katılım:
    11 Mart 2009
    Mesajlar:
    323
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Arkadaşlar haziranda nişanım olucak kısmetse salon tuttuk ben şimdiden elbise bakmaya başladım daha zaman var aslında ama bu elbise benim hoşuma gitti hem modeli hem rengi ama biraz sade mi diye düşünüyorum çünkü salonda olucak nişanım siz ne dersiniz? bi de yaşım 20 çok süslü şeyler sana gitmez falan diyo herkes ama bu da çok mu sade sizce gözlerim de mavi o yüzden bu tonlarda istiyorum daha önümde zaman var başka modellere de baksam mı ama bunu da kaçırmak istemiyorum sizce nişanda giyilir mi bu elbise yorumlarınızı bekliyorumma.s.
    [​IMG]
     
  2. 29 Nisan 2010
    Konu Sahibi : seawitch
  3. mxixz mxixz

    mxixz mxixz Yeni Üye Üye

    Katılım:
    16 Aralık 2006
    Mesajlar:
    6.787
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    0
    bnence cok yakısmıs

    mutluluklarrrrrrrrrrrrrrrrr
     
  4. 29 Nisan 2010
    Konu Sahibi : seawitch
  5. seawitch

    seawitch Aktif Üye Üye

    Katılım:
    11 Mart 2009
    Mesajlar:
    323
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    teşekkür ederim canım:1hug:
     
  6. 30 Nisan 2010
    Konu Sahibi : seawitch
  7. chiculata

    chiculata Aktif Üye Üye

    Katılım:
    1 Mart 2010
    Mesajlar:
    217
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    bende çok beğendimm evde olucak benimde nişanım böle bişi bulsam kaçırmazdım gerçi benimkide güzel :KK70::KK70: salon nişanı için eğer gösterişli bişi istiosan daha farklı şelerde bakabilirsin aslında bikaç model o tarzda deneseydin nasıl duruyor die

    gerçi bu elbisede şık bir ayakkabı takı saç makyajla dahada zenginleşecek.Zarif bi elbise bu renge bid e mora bayılıyorum zaten beyaz tene çok yakışıo

    mutluluklar diliyorumm
     
  8. 30 Nisan 2010
    Konu Sahibi : seawitch
  9. yawrukuss

    yawrukuss Popüler Üye Üye

    Katılım:
    21 Nisan 2010
    Mesajlar:
    325
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    bence biraz iddalı durmalı bu elbise üzerinde pek iddalı durmamış. Hemde salonda yapacaksın gelin olduğun anlaşılmalı. Ev için çok ideal ama salon için sade bence. Belkide rengi yüzünden.Bu elbise modelininin benzerini çok yakınlarından biri de giyebilir. Gelini karıştırmasınlar sonra delikafadulden
     
  10. 30 Nisan 2010
    Konu Sahibi : seawitch
  11. joey

    joey just breathe Üye

    Katılım:
    30 Eylül 2009
    Mesajlar:
    2.560
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    canım bence salon için de güzel. sonuçta abiye bir kıyafet. takılarınla biraz daha hareketlendirirsin..
     
  12. 30 Nisan 2010
    Konu Sahibi : seawitch
  13. Asmin

    Asmin Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    11 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    7.824
    Beğenildi:
    193
    Ödül Puanları:
    153
    Bence salon için sade kalmış baya.. daha vaktin var biraz daha bak derim..
     
  14. 30 Nisan 2010
    Konu Sahibi : seawitch
  15. iclal85

    iclal85 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    13 Ocak 2010
    Mesajlar:
    2.326
    Beğenildi:
    715
    Ödül Puanları:
    153
    bencede salon icin cok sade canım . tarlantanlı olmayan biraz kabarık bir model daha iyi olur bence
     
  16. 1 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : seawitch
  17. sebbnemm

    sebbnemm umutlarbaskabaharakaldı Üye

    Katılım:
    5 Şubat 2010
    Mesajlar:
    5.022
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    cm çok hoş bir model sanada çok yakışmış içine sindiyse kaçırma bence
     
  18. 1 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : seawitch
  19. m_ucizem

    m_ucizem Aktif Üye Üye

    Katılım:
    29 Ocak 2010
    Mesajlar:
    681
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    canım benım nısan elbısemın mavı rengı senınkı kaydirigubbakcemile3
    bızım evde oldu nısan, senın dusuncelerın onemlı eger nısanında kabarık elbıse fılan gıymek ıstıyosan ya da farklı bısey gez dolas uzerınde bır gör derım,cevrendekıler ne dıyo cok onemseme sen elbısenın ıcınde olacaksın kendını o gun cok özel ve guzel hıssetmelısınnnbayanssulusmile