Yorumlarınızı bekliyorum...

Konusu 'Ah Erkekler' forumundadır ve Denisee tarafından 24 Ağustos 2009 başlatılmıştır.

    24 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : Denisee
  1. Denisee

    Denisee Aktif Üye Üye

    Katılım:
    24 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    130
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    bıryle yeni çıkmaya başladım yanımdaykenn bana cok ılgı gosterıosaa gerektıınden fazla ama ayrıldıımzda msnden konusrken daha sguk bazen hıc yazmıo buqun kalktıında bı gunaydın bıle yazmadı msnden ancak 1-2 saat snra ben yazdm bı resmı vardı onu yollamak ıcın yanıma geldıınde bu rahatsıslıımı anlattıgımda ona cok ınce ayrıntılara takılıosun boşver dıo ne yapmalıym anlamadı az once yanmdaydı cok gusel gectı smdı eve gttıgınde yıne aynısının olmsndan suphelıyım yardmcı olrsanz sevınırmmirmirmirmir
     
  2. 24 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : Denisee
  3. Pati

    Pati Yeni Üye Üye

    Katılım:
    5 Aralık 2008
    Mesajlar:
    6.290
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    yeniyken mi böle :S
    ilk yıllarda genelde böle olmaz cnm...dolu dolu geçer yani...
    hep öle olsa keşke ama erkekler işte...
     
  4. 24 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : Denisee
  5. Pati

    Pati Yeni Üye Üye

    Katılım:
    5 Aralık 2008
    Mesajlar:
    6.290
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    bu arada her iki konunda da aynı başlığı kullanmışsın :eek:lmaz:
    konu açtıysan zaten yorum bekliyosundur yani :1closedeyes:
     
  6. 24 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : Denisee
  7. Pati

    Pati Yeni Üye Üye

    Katılım:
    5 Aralık 2008
    Mesajlar:
    6.290
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    ben hiç bişe anlamadım senden...

    başka konu da da 8 ay önce ayrıldıgın sevgilinden bahsetmişsin...

    gidip araştırmadım tesadüfen gördüm...
     
  8. 24 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : Denisee
  9. kar

    kar içim buz tutmuş.. Pro Üye

    Katılım:
    27 Kasım 2007
    Mesajlar:
    5.353
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    148
    neden msn de devamlı konusma durumundasıznı kı bırakında yan yana gelınce anlatıcak bısılerınız olsun her ıstedgnde sıze ulasamasın sızı merak etsın..ve ılıskının basında bu sekılde ıse temelı saglam olmayan bı ılıskıdır bu..veya sevgılınızın tarzı buda olabılır ozaman sızde takılmayın ayrıntılara..
     
  10. 25 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : Denisee
  11. SreCa

    SreCa Aktif Üye Üye

    Katılım:
    21 Haziran 2007
    Mesajlar:
    897
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    internettemi sadece böle oluyo yoksa telefonla falan konusrkendemi böle eger sürekli böleyse ve yani daha yeni tanıstınızda böleyse o zaman bence sorun acıkcasıı....
     
  12. 25 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : Denisee
  13. EU2

    EU2 Guest

    bebeğim daha küçüksün sanırım,bu yaştaki erkek modelleri genelde böle olur,sende yanındayken güzel vakit geçirmeye bak,kafanı yorma değişmez:nazar:
     
  14. 25 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : Denisee
  15. serin7979

    serin7979 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    24 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    1.956
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    hımm.. bana tuhaf geldi nerde olursa olsun ilgilenmesi gerekir sonucta yeni heyecan vardır bundada bir hayır hadi bakalım