yumurta tembelliği sorunu olanlar var mı???

Konusu 'Jinekoloji / Kadın Hastalıkları' forumundadır ve kumtanesi38 tarafından 2 Eylül 2010 başlatılmıştır.

    2 Eylül 2010
    Konu Sahibi : kumtanesi38
  1. kumtanesi38

    kumtanesi38 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    1 Eylül 2010
    Mesajlar:
    2
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    arkadaşlar adetlerim ilk olmaya başladığım dönemden beri düzensiz iki ay düzenli olursa üç ay olmuyo. doktara gittim yumurta tembelliği dedi ilaç verdi şu an bekar olduğum için bi tedavi olamıyormuş. aynı sorunu yaşayan varmı ? bu hastalığın bitkisel yöntemlerle çözülebileceğini duymustum deneyen olduysa yardımcı olabirmisiniz? ilerde hamile kalamamaktan korkuyorum:KK43:
     
  2. 2 Eylül 2010
    Konu Sahibi : kumtanesi38
  3. hayell.

    hayell. Ömür hayalleri beklemez.. Üye

    Katılım:
    24 Şubat 2010
    Mesajlar:
    2.342
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    148
    geçmiş olsun canım bende aynı sorun var 27 yaşındayım 10 yıl oldu evleneli şimdiye kadar bunun için 3 ayrı doktara gittim sonuç olumsuz horman testleri yapıldı fakat birşey çıkmadı bende artık bıraktım ne zaman olursam insan bunada alışıyo
    çocuk meselesine gelince normal her ay düzenli adet olan birne göre senin şansın düşük olabilir ama merak etme doktorunun vericeği ilaç sayesinde hamile kalırsın benim 2 tane kızm var bu arada
     
  4. 2 Eylül 2010
    Konu Sahibi : kumtanesi38
  5. kumtanesi38

    kumtanesi38 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    1 Eylül 2010
    Mesajlar:
    2
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    öncelikle içimi rahatlatan cevabınız için çok teşekkür ederim. inşallah ilerde bende çocuk sahibi olabilirim. adet olamamak kötü olsada hamile kalabilme ihtimali çok güzel... bu arada soğan kürü diye bişey varmış denedinizmi hiç oldukça faydalıymış
     
  6. 3 Eylül 2010
    Konu Sahibi : kumtanesi38
  7. hayell.

    hayell. Ömür hayalleri beklemez.. Üye

    Katılım:
    24 Şubat 2010
    Mesajlar:
    2.342
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    148
    önemli değil canım yerimseniben bu sorun senin hamile kalmanı belki zorlaştırır o kadar yoksa hamile kalamzsın diye birşey söz konusu değil
    soğan kürünü hiç denemedim denemeyide hiç düşünmüyorum ben alıştım artık ve pes ettim boshayallersmile