Yumurta zamanından önce çatlarsa ne olur?

Konusu 'Tüp Bebek Özel Bölüm' forumundadır ve BabyPrin tarafından 24 Kasım 2008 başlatılmıştır.

    24 Kasım 2008
    Konu Sahibi : BabyPrin
  1. BabyPrin

    BabyPrin Popüler Üye Üye

    Katılım:
    23 Ekim 2008
    Mesajlar:
    709
    Beğenildi:
    228
    Ödül Puanları:
    113
    kızlar günaydın..
    cuma günü yumurtalar 14-16 mm boyunda idi..
    estradiol da yüksekti o yüzden ilaç dozunu azalttık şöyle:

    MENOGON
    cuma 1 toz 1 su
    cumartesi 1 toz 1 su nun yarısı
    pazar günü de kestik..

    sorum şu:
    ben ateşimi de ölçüyorum bugün bariz yükseldi..
    yükselince çatlamış oluyo çünkü..
    dün de ağrım epey oldu kasıklarımda
    erken çatlamış olabilir mi?? olursa nolur.. panik yaptım ben..
    daha pregnyl bile olmadım..

    bugün 12.30 da dr a gidicem gerçi.. ama korkuyorum başına gelen var mı ?
     
  2. 24 Kasım 2008
    Konu Sahibi : BabyPrin
  3. sevim_li

    sevim_li oğlum+kocam=benn Üye

    Katılım:
    7 Ekim 2008
    Mesajlar:
    1.978
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    106
    canım benim başımageldi buna benzer bişey bende menagon kullanıyodum 12 tane yumurtam vardı ve 3 tanesi çok iyi büyüklükteydi biri 21 mm biri 20 diğeride 19 diğerileri 14 15 15 16 böyle gidiyordu yumrtalarım çok iyi büyümüşleri ama ben senden daha yüksek doz kullandım 5 toz 3 su çatlatma iğneine 2 gün kala kasık ağrıları ve akıntı başladı ateş yükseldi doktorum çok büyüyenlerin çatladığını söyledi korkmammı diğer yumurtaların çok iyi olduğunu söyledi çok şükür ilkinde tuttu takma kafana rahat ol ben öyle yaptımm umarım güzel sonuçlarını hep birlikte kutlarız
     
  4. 24 Kasım 2008
    Konu Sahibi : BabyPrin
  5. butterfly 's'

    butterfly 's' gözümdeki yaşsın bebeğim Üye

    Katılım:
    5 Kasım 2007
    Mesajlar:
    2.784
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    106
    babyprin ne oldu dr a gittin mi?
    yumurta çatlarsa tedavi iptal ediliyor bildiğim kadarıyla
    çatlamamış da olabilir hemen umutsuzluğa kapılma.stressiz bir tedavi geçirmelisin.bu kadar kendini dinleme
     
  6. 24 Kasım 2008
    Konu Sahibi : BabyPrin
  7. BabyPrin

    BabyPrin Popüler Üye Üye

    Katılım:
    23 Ekim 2008
    Mesajlar:
    709
    Beğenildi:
    228
    Ödül Puanları:
    113
    teşekkür ederim kızlar ..

    sevimli cnm benim de öyle galiba belki de çatladı bi kaçı da dr kaile almadı onları..
    gerçi mesajını önceden okusam sorardım dktora..
    o bişey yokmuş gibi davranınca dedim ki ben evhamlanmışım..

    çünkü 20-21 mm civarında yumurtalar..
    fazla sayıda diye not aldırıyo hemşireye ama sayısını bilmiyorum..

    bugün pregnyl vurulacaktı .. ama sonra aradılar e2 yüksek çıkmış..
    düşmesi gerekiyomuş iğneyi vurmak için yarın yeniden kan vericem


    butterfly saol cnm :) ama elimde değil stres yapıyorum galiba biraz..
     
  8. 24 Kasım 2008
    Konu Sahibi : BabyPrin
  9. sevim_li

    sevim_li oğlum+kocam=benn Üye

    Katılım:
    7 Ekim 2008
    Mesajlar:
    1.978
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    106
    canım benimde doktorum başta kaileye almadı ben söyleyince evet dedi böyle olabiliyor dedi fazla gelişmişler çatlatma iğnesinden önce çatlayabiliyormuşş ama çok şükür diğer yumurtalarım iyiydi bugün sonkez bhcg testi yaptık çok şükür 174.22 olmuşş artıkk hamileyim diyebiliyorummm umarım sende fazla beklemeden bebeğine kavuşursun
     
  10. 24 Kasım 2008
    Konu Sahibi : BabyPrin
  11. BabyPrin

    BabyPrin Popüler Üye Üye

    Katılım:
    23 Ekim 2008
    Mesajlar:
    709
    Beğenildi:
    228
    Ödül Puanları:
    113
    ne güzel yaaa ben de diyebilecek miyim acaba hamileyim diye:)
    senin adına çook sevindim inşallah sağlıklı bi hamilelik
    geçirirsin ardından da mis kokulu yavruna kavuşursun cnm..

    cevabım benim için çok değerliydi yeniden teşekkür ederim..
    mesela çatlatma bi gün daha gecikti korkardım ben şimdi zamanından önce çatlarsa diye..
    ama artık biliyorum ki kalan sağlar yeterli :))
     
  12. 24 Kasım 2008
    Konu Sahibi : BabyPrin
  13. sevim_li

    sevim_li oğlum+kocam=benn Üye

    Katılım:
    7 Ekim 2008
    Mesajlar:
    1.978
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    106
    çok teşekkür ederim canım allahım kucağıma aldığım günleride yaşatsın inşallahhh sizlerede en erken zamanda bebeğinizin müjdesini versinnn yüce rabbim