yumurtalık ağrısı:(

Konusu 'Jinekoloji / Kadın Hastalıkları' forumundadır ve EU1 tarafından 4 Mart 2008 başlatılmıştır.

    4 Mart 2008
    Konu Sahibi : EU1
  1. EU1

    EU1 Guest

    arkadaslar bı kac gundur yumurtalıklarım özellikle sol yumurtalıgım agrıyo.. dr a gıtmeyede korkuyorum. 3 ay once düşük yasadım.. sımdı bebek ıstıyoruz. ama bu agrıda nerden cıktı yawsenağlama boyle bısey yasayan var mı aramızdaa.. sebebı ne olabılırrr:sm_confused:
     
  2. 4 Mart 2008
    Konu Sahibi : EU1
  3. meryemyilmaz

    meryemyilmaz Yeni Üye Üye

    Katılım:
    27 Şubat 2008
    Mesajlar:
    189
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    valla ne tesadüf bende son bir kaçgündür aynı ağrıları yaşıyorum .pko tedavisi oluyorum bazende yumurtalıkların olduğu bölgelerde hafif şişlik filan oluyor orda yumru gibi çıkıyor.bu ağrılar bende hep oluyor normalmiş.
    canım bunun bir çok nedeni olabilir sanırım senin tam olarak durumunu bilmediğim için bişey söyleyemicem ama korkma yani ktü bişey değildir ,hemen doktorunla görüş bencea.s birde öğrenirsen banada bilgi verirmisin merakla bekliyorum
     
  4. 4 Mart 2008
    Konu Sahibi : EU1
  5. EU1

    EU1 Guest

    ah bı gıdebılsem dr a:1no2: hıc sevmıyorummm. ama cesaretımı toplayıp gıdersem yazarım.. inşallah kotu bısey cıkmazz:bbo:
     
  6. 4 Mart 2008
    Konu Sahibi : EU1
  7. cerencim

    cerencim Yeni Üye Üye

    Katılım:
    3 Aralık 2007
    Mesajlar:
    2.638
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    yumurtlama zamanındaysanız 48 saat süreli bi ağrı oluyormuş. bende her ay olur. 2 güne kalmadan geçer ama.
     
  8. 4 Mart 2008
    Konu Sahibi : EU1
  9. cidy

    cidy Yeni Üye Üye

    Katılım:
    26 Kasım 2007
    Mesajlar:
    579
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    evet kizlar yumurtlamayi hissediyorsunuzdur büyük ihtimal cünkü bendede oluyor ben kist var diye korkmustum ama degilmis sükür. aynen sol taraf bendede
     
  10. 4 Mart 2008
    Konu Sahibi : EU1
  11. freeflame

    freeflame Guest

    ben adet göreceğim zaman yumurtalıklarımda baskı ve ağrı oluyor. sanırım yumurtaların atıldığı zamanki ağrıyı hissediyorum.
     
  12. 7 Aralık 2011
    Konu Sahibi : EU1
  13. kujum

    kujum Aktif Üye Üye

    Katılım:
    26 Haziran 2009
    Mesajlar:
    1.730
    Beğenileri:
    15
    Ödül Puanları:
    38
    kızlar benımde sol tarafımdakı yumurtalıgım agrıyo 2 gün önce yumurtladım o gun agrı yokdu şimdi başladı
     
Benzer Konular: yumurtalık ağrısı(
Forum Başlık Tarih
Jinekoloji / Kadın Hastalıkları Yumurtaliklarda kist olmasi 22 Ekim 2014
Jinekoloji / Kadın Hastalıkları YUMURTALIKLARDAKİ TEMBELLİK HAKKINDA 18 Ekim 2014
Jinekoloji / Kadın Hastalıkları yumurtalık kisti kramp ve hareket etmeyi zorlaştırır mı? 2 Ekim 2014
Jinekoloji / Kadın Hastalıkları Yumurtalık Kist Ağrısı Nasıl Geçer? 30 Eylül 2014
Jinekoloji / Kadın Hastalıkları Tek yumurtalıkla hamile kalmak 27 Eylül 2014