yumurtalik kisti olup hamile kalanlar

Konusu 'Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar' forumundadır ve eczecz tarafından 21 Mayıs 2008 başlatılmıştır.

    21 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : eczecz
  1. eczecz

    eczecz Aktif Üye Üye

    Katılım:
    17 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    21
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    arkadaslar meraba ben yeni katildim araniza yumurtalik kisti olup hamile kalan var mi ameliyat olmadan
     
  2. 21 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : eczecz
  3. shoksheker

    shoksheker Aktif Üye Üye

    Katılım:
    17 Mart 2008
    Mesajlar:
    508
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    canım benim geçen ay 3 tane vardı hatta bir tanesinin büyüklüğü 5 cm. geçmişti ama üçünüde ikinci adet kanamamla attım çok şükür. ben burada çok umuştum canım kistle hamile kalan
     
  4. 21 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : eczecz
  5. Gkcn

    Gkcn Popüler Üye Üye

    Katılım:
    21 Haziran 2007
    Mesajlar:
    1.721
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    106
    2cm sağ yumurtalığımda vardı ama bi sorun olmaz dedidoktor ki zaten hamile olduğumda örendim kist olduğunu.
     
    Aksamlar bunu beğendi.
  6. 21 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : eczecz
  7. Serencam83

    Serencam83 ÖMRÜMÜN SERENCAMI Üye

    Katılım:
    29 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.814
    Beğenildi:
    311
    Ödül Puanları:
    163
    ben 5 haftalık hamileyken öğrendim sağ yumurtalığımda 2 tane kist vardı ama 15. haftada kendi kendine eridi gitti sadece doktor tedbir olsun diye dopler çektirdi birazda ağır iş yapmamaya dikkat ettim o kadar hamilelikte olabilirmiş
     
  8. 21 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : eczecz
  9. ramitep

    ramitep Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    12 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    471
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    merhaba bende de var hala bilmiyorum dr bişi demedi ama büyük bir kistim var dedi ama bişi demedi bakalım yarın gideceğim sorayım birde rahim duvarım 4 cm kalınmış bilemiyorum yani umarım geçer
     
  10. 21 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : eczecz
  11. sxuxtlxux gayfe

    sxuxtlxux gayfe prenslerim Üye

    Katılım:
    19 Mart 2007
    Mesajlar:
    3.218
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    106
    benimde çikolata kistim var ve 1,5 yaşında oğlum var
    hamile kalmadan önce vardı bu kist
     
    Aksamlar bunu beğendi.
  12. 21 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : eczecz
  13. hasret...

    hasret... elveda istanbul:( Üye

    Katılım:
    17 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    385
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    108
    sevgili eczecz. ben de çocuk düşünmeye başladığımda yani 4 ay önce açmıştım aynı başlıktan. çünkü 5 cm lik bi yumurtalık kistim vardı ve bi dr hamiş olmayacağımı söylemişti. ben de tam ameliyat olacaktım kiiiii hamişşş olduğumu öğrendimsırnaşık şey
     
  14. 21 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : eczecz
  15. eczecz

    eczecz Aktif Üye Üye

    Katılım:
    17 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    21
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    cok saolun arkadaslar benimde sag yumurtalıgımda 5 cmlik kist var ca 125 testi normal cikiyo ama 3 aydir deniyoruz ins bende hamile kalirim ama yumurtlama gunu takibi yapamadim bugune kadar ovulasyon kiti alcam artik.yada doktora gidip takip etcez bakalim.
     
  16. 13 Kasım 2012
    Konu Sahibi : eczecz
  17. ozlemsule

    ozlemsule Üye Üye

    Katılım:
    11 Kasım 2012
    Mesajlar:
    9
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    kızlarrrr bana akıl verın 3 aydan berı eşimle korunmuyoruz bebek için.. doktora gıttıgımde kıst gördü 10 cm ın altında oldugu için müdale edemıyecegını ve 9 ay daha gebe kallmassam kistten şüphelenıp amelıyat yapılacagını söyledı
    adetlerım düzenli olarak geliyor bu durumda hamile kalanlar varmı???...
     
  18. 30 Ağustos 2015
    Konu Sahibi : eczecz
  19. tuba gunay

    tuba gunay Üye Üye

    Katılım:
    25 Ocak 2015
    Mesajlar:
    80
    Beğenildi:
    45
    Ödül Puanları:
    23
    Bndede sol yumurtaligimda kist vardı adetim kist yuznden 15 gün gecikti adet oldum sizce gitmismidir bebis istiyoruz olmuyo :110: