yumurtam hiç büyümemiş..çok üzüldüm..sadece 7 mm olmuşşşşşşş

Konusu 'Aşılama Yöntemleri ve Tecrübelerimiz' forumundadır ve kaybolan tarafından 31 Ağustos 2010 başlatılmıştır.

    31 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : kaybolan
  1. kaybolan

    kaybolan Yeni Üye Üye

    Katılım:
    9 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    201
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    kızlar ben bu adetimin 4.günü gonalf 300 kullandım başıma bi sürü aksilik geldi..konuda açmıştım..neyse ilk kalemi 50 lik dozla başladım ikinci kalemi 5 lik vurundum..bugün adetin 14.günüydü ve ultrasona girdim sadece 7mm olmuş..ilaç kulanmadan zaten 6 mm oluyordu..doktor 10 mm olsa iyiydi ama gelecek aya bırakalım dedi..ara vermeyelim ilaçlar vucudunu biraz uyarmıştır dedi..eşimde hareksizlik var ve keçiboynuzu kürü ve incir kürleri yapacağım.nasıl oluyor anlatırmısınız..çok mutsuzum..eşime çatıyorum hepmafoldumbenalsanaalsanasmile
     
  2. 1 Eylül 2010
    Konu Sahibi : kaybolan
  3. kaybolan

    kaybolan Yeni Üye Üye

    Katılım:
    9 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    201
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    kimse cevap yazmayacakmı...7mm le hiçmi şans yok
     
  4. 1 Eylül 2010
    Konu Sahibi : kaybolan
  5. aren

    aren Popüler Üye Üye

    Katılım:
    16 Şubat 2009
    Mesajlar:
    2.900
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    yok canım en az 16 mm olması lazım aşılama için. belli olmuyor diğer ay normale döner.
     
  6. 1 Eylül 2010
    Konu Sahibi : kaybolan
  7. hayalbaz

    hayalbaz nokta içinde noktayım... Üye

    Katılım:
    1 Şubat 2010
    Mesajlar:
    1.874
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    canım benim eşine aranı bozma ya ikiniz aynı dertten muzdaripsiniz..inşallah gelecek ay güzel yumurtan olur belki doktor dozu artırır..hakkında hayırlısı canım bizde yumurta gelişiyo da noluyo tık yok işte.allah ol derse olcak canını sıkma
     
  8. 2 Eylül 2010
    Konu Sahibi : kaybolan
  9. TATLICIK

    TATLICIK Evrenim&Berenim.herşeyim Üye

    Katılım:
    12 Kasım 2009
    Mesajlar:
    2.158
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    148
    benim bu ay 4 tane 23mm boylarında yumurtam oluştu , eşimdede hiç sorun yok ama olmadımı olmuyor işte..........

    Rabbim bütün bekleyenlere hayırlısıyla bu ay evlatlarını versin....
     
  10. 3 Eylül 2010
    Konu Sahibi : kaybolan
  11. baldamlasxixmelis

    baldamlasxixmelis 1.50_66.9_64.7 ilk hedef 61.Yeni yılda 57 inş. Üye

    Katılım:
    15 Kasım 2009
    Mesajlar:
    1.459
    Beğenildi:
    1.157
    Ödül Puanları:
    123
    yumurta 20 mm den fazla büyürse ona kist diyorlar.o kadar büyümesine izin vermemeleri gerek bence.18mm falan olunca çatlatma iğnesi yaparlar.anlamadım yani....
     
  12. 3 Eylül 2010
    Konu Sahibi : kaybolan
  13. baldamlasxixmelis

    baldamlasxixmelis 1.50_66.9_64.7 ilk hedef 61.Yeni yılda 57 inş. Üye

    Katılım:
    15 Kasım 2009
    Mesajlar:
    1.459
    Beğenildi:
    1.157
    Ödül Puanları:
    123
    iğne ile %100'e yakın yumurta büyüyormuş canım.sadece iğneyi ilk kez kullandığın için dozunu ayarlayamamışlardır.sonuçta herkesin bünyesi farklı.
    ben 4 kez klomen kullandım ve yumurta büyümüyordu hiç.son kullanışımda doktorum 8mm ve 7mm olan iki şey (pko) söyledi ve yine büyümemiş dedi.ben de bi daha kontrole gitmedim.ama allah (cc) büyük işte o ay hamile kaldım.ve çok şükür 3. ayımız bitti.
    geç döllenme olmuş.yumurta sonradan büyümüş ve tahminen 24.gün yumurtlama olmuş.
    darısı sana ve isteyen herkese olsun inş.allahtan ümit kesilmeeez....
     
  14. 4 Eylül 2010
    Konu Sahibi : kaybolan
  15. kaybolan

    kaybolan Yeni Üye Üye

    Katılım:
    9 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    201
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    fatma erdem okadar sevindimki allah tamamına erdirsin...sanırsam tedaviyi bıraksak bile ilaçların etkisi bi kaç aydaha sürüyyo yalnız benim kocamdada hareketsizlik var ve sperm sayısı normalden çok yüksek..keçiboynuzu kürü yapıyoruz bende şimdi soğan kürü yapıyorum..adet oluncada incire başlıcam ve içimden bi ses gelecek ay hamilesin diyo allah biliyorki bu ay olmayacağını tahmin ediyordum..rabbim sabret dedi..bense acele ettim..neyse hayırlısı..dozu yükselteceğiz artık...
     
  16. 8 Eylül 2010
    Konu Sahibi : kaybolan
  17. nur_ado

    nur_ado Aktif Üye Üye

    Katılım:
    14 Haziran 2009
    Mesajlar:
    14
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    merhaba kaybolan, öncelikle fazla strese girme yumurtaların uyarılmasında bu durum çok önemli.benimde yumurtalarımın fazla büyümediğini dr söyledi .bende incir kürü yaptım ama bende çok uyarmış olmalı ki bu sefer yumurta çatlamayıp kist oluştu.ayrıca bana defalarca klomen ,2 defa da gonal-f kullandım benim tavsiyem 2 kere aşılama yaptır daha sonra hiç bekleme tüp bebeğe git .doktorum beni üç yıl oyaladı.ayrıca bu kullandıkların moralini bozmasın tüp bebek merkezlerinde ilaçlar ve dozları daha fazla oluyor yani büyür.
     
  18. 11 Eylül 2010
    Konu Sahibi : kaybolan
  19. TATLICIK

    TATLICIK Evrenim&Berenim.herşeyim Üye

    Katılım:
    12 Kasım 2009
    Mesajlar:
    2.158
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    148

    17mm- 18mm le hamile kalınıyor istenilen asıl boyut 20mm _23mm
    bebek yolunda 4 yılımı verdimboshayallersmile benim bütün araştırmalarım ve dr ların söylediğine göre 23mm den daha fazla büyür ve çatlama olmassa kist oluşuyo...

    benim yumurtalarım çatlatma iğnesi vurulmadığım halde tek tek çatladılar....kaydirigubbakcemile2
    Allahıma şükür kist filanda olmadı....
    ama Rabbim nasip etmedi ... bebişimin vakti gelmedi....
    inşallah en yakın zamanda gelir miniğim....:Saruboceq:

    ALLAHIM BEBEĞİni KUCAĞIna ALDIĞIN GÜNÜDE GÖSTERSİN HAYIRLISIYLA....:CüvCüv:a.s.