yumurtanin rahime tutunmasini Hissetmek??

Konusu 'Gebelik' forumundadır ve cidy tarafından 2 Mayıs 2008 başlatılmıştır.

    2 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : cidy
  1. cidy

    cidy Yeni Üye Üye

    Katılım:
    26 Kasım 2007
    Mesajlar:
    579
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    Arkadaslar cok merak ediyorum acaba yumurtanin rahime tutunmasini hissettinizmi :uhm:

    aranizda bunu hisseden varsa yardimci olurmusunuz bana

    kasiklarda cekme gibi ? :sm_confused:
  2. 2 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : cidy
  3. canım daha önce bi arkadaştan okumuştum. sanki bir kelebek kanat çırmıyormuş gibi bişey oluyormuş. tabii hissedebilirsen.
  4. 2 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : cidy
  5. cidy

    cidy Yeni Üye Üye

    Katılım:
    26 Kasım 2007
    Mesajlar:
    579
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    himm sagol canim ben malesef öyle bisey degilde sanki adet olcakmisim gibi agri var ama adetim 15. mayis anlamadim gitti :uhm:

    baska yardimci olabilcek arkadas varmi acaba şutarafagitti fisfisfis
  6. 2 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : cidy
  7. ponaran

    ponaran Anne Üye

    Katılım:
    13 Aralık 2007
    Mesajlar:
    849
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    Bwn hiçbirşey hissetmemiştim ama reglin yaklaşmasına doğru tüm regl belirtilerim vardı.
    Belde ve karında ağrı gibi...
  8. 2 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : cidy
  9. eylul166

    eylul166 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Şubat 2008
    Mesajlar:
    9.965
    Beğenileri:
    164
    Ödül Puanları:
    63
    Özel Mesaj At
    cidy cim eğer döllenme gerçekleşti ise ve artık yumurta değil de oluşan embriyo rahime yerleştiyse görülen belirti implantasyon kanaması yani bebeğin rahime tutunma kanamasıdır..adetin 20. gününde filan görülür
  10. 2 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : cidy
  11. inciboncuk

    inciboncuk Yeni Üye Üye

    Katılım:
    5 Ekim 2007
    Mesajlar:
    923
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    hiç bişey hissedemezsiniz arkadaşlar sadece adet ağrısı gibi ağrı olabilir implantasyon kanaması da çok nadir de olsa olabilir bebeği bile 20. haftada hissediyorsunuz..
  12. 2 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : cidy
  13. funda72

    funda72 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    4 Mart 2008
    Mesajlar:
    4.481
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    ben ilk gebeliğimde hiç bişey hissetmedim.bakalım ikincide hissedecekmiyim?hissedenler oluyomuş
  14. 2 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : cidy
  15. nazlxixmelek

    nazlxixmelek Y >>-('v')->> F =>~~K&K~~ Pro Üye

    Katılım:
    1 Kasım 2007
    Mesajlar:
    4.831
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    vallabende hissetmedim ama bazı arkadaşlardan içerden çimdikleniyor gibi oldu diye duymuştum.. ama adet belirtilerindede bunu yaşıyoruz zaten..
  16. 2 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : cidy
  17. eylul166

    eylul166 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Şubat 2008
    Mesajlar:
    9.965
    Beğenileri:
    164
    Ödül Puanları:
    63
    Özel Mesaj At
    genelde kadınların % 80 inde oluşan implantasyon kanaması % 20 sinde olmayabilir..en belirgin özellikeleri adet olacakmış gibi olan kasık bel ve karın ağrıları..bebek yerleşirken ve rahim büyürken olabilecek normal ağrılardır..kesin yöntem ise kan testidir..kanda çıkan bhcg hormonunun yüksekliği ve 2 günde bir ikiye katlaması hamile olduğunuzu gösterir..
  18. 2 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : cidy
  19. Diamond

    Diamond Yeni Üye Üye

    Katılım:
    17 Kasım 2007
    Mesajlar:
    754
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    Ben hissetmiştim.Şu anda mikroenjeksiyon sonucu hamileyim.Transferimin 8. günü başka hiçbir belirti yokken sol tarafımda titreme gibi birşey hissttim.Hemen yattım sola doğru ve anladım o anda biliyor musunuz?Mutlulukla izledim o anları.Sonrasında açık kahverengi iki damla leke vardı kilodumda.O an anlamıştım tutunduğunu bebişimin.
Benzer Konular: yumurtanin rahime
Forum Başlık Tarih
Gebelik yumurtanin rahime Yerlesmesi 8 Ağustos 2013
Gebelik Yumurtanin buyuk ve kalin olmasi ne anlama geliyor 8 Mayıs 2014
Gebelik Yumurtlama ve Yumurtanin Catladigini Anlamak 28 Eylül 2012
Gebelik hamilelik icin ille yumurtanin catladigi günmü olmali 8 Mart 2009
Gebelik Yumurtanın döllendiği anlaşılır mı ??? 31 Aralık 2008