Yumurtlama Döneminde Kanama Yaşayan arkadaşlarrrrr yardımmm

Konusu 'Gebelik' forumundadır ve cicekcik tarafından 31 Temmuz 2009 başlatılmıştır.

    31 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : cicekcik
  1. cicekcik

    cicekcik 02.08.10 Üye

    Katılım:
    23 Ocak 2009
    Mesajlar:
    6.802
    Beğenildi:
    13
    Ödül Puanları:
    146
    merhaba arkadaşlar,
    geçen ay soğan kürü yaptım 11 gün boyunca var olan miyomlarıma iyi gelir diye ve regli periyodum içinde ara ara kanamalarım oldu kürden olduğunu biliyordum çünkü normalde olsa bende anormal bişey bu benim bünyem için en azından.
    bende kür acaba işe yaradımı diye regli olduktan sonra 7. günü doktora gittim ve doktora soğan kürünü söylemedim tabi kanamalardan bahsettim ulturasonda baktı herşey çok normal dedi miyomlarım duruyordu sorun görünmüyor dedi ve ara kanama bazen olur endişe edilcek bişey değil dedi hatta reglimin 7 günü yumurtan olmuş dedi 18,5mm bugün yarın ve sonraki gün ilişkiye girin dedi
    bugün ilişki sırasında kanamam olduu ve ben şok oldum bayağı bir kan geldi ilişkiyle anlamadım şu anda yok gelen giden ama bu ne şimdi kür mürde yapmıyorum yumurtlama döneminden dolayı mı acaba soğan kürü yaptımda bozdumu yani ben yine bu ay hamiş kalma ümitlerini çöpemi atıyım anlamadım yaaa bilen bir fikri olan varsa nolur yardım etsin çıldırıcam bu saattede doktora gidemem mafoldumben
     
  2. 31 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : cicekcik
  3. cicekcik

    cicekcik 02.08.10 Üye

    Katılım:
    23 Ocak 2009
    Mesajlar:
    6.802
    Beğenildi:
    13
    Ödül Puanları:
    146
    yokmu kimseeee yaaaaa
     
  4. 3 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : cicekcik
  5. minikcadimm83

    minikcadimm83 MeLeĞiM BeNiMLe.. Üye

    Katılım:
    3 Kasım 2008
    Mesajlar:
    2.705
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    canım eeçmiş olsun,bişe yok demiş doktor canını sıkma canımcımopuyorumnanaktan
     
  6. 3 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : cicekcik
  7. cicekcik

    cicekcik 02.08.10 Üye

    Katılım:
    23 Ocak 2009
    Mesajlar:
    6.802
    Beğenildi:
    13
    Ödül Puanları:
    146
    ne biliyom canım yaa bende şans olsaydı bir yandan bir topik var yumurtlama dönemi olabiliyormuş bir yerde diyor kaliteli yumoşlarda olabiliyormuş bazı bayanlarda aayy yanii bir yerde diyor adette atılamayan kan yumurtlama döneminde atılabilir ben bu ay reglimi az olmuştum
    benim endişem yumurtam olmuştu hatta çatladı galiba ilişki oldu ama kan spermi öldürmezmi amaannn yanii valla çıldırıcammm geçti artık yokta 3 gündür az az geldi sonunda hafif koyu kahve oldu bitti bugün bişey yok ama ilişki olursa gelirmi bilmiyorum şaka gibi yaa soğan kürü yapmaz olaydımmmm
     
  8. 3 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : cicekcik
  9. minikcadimm83

    minikcadimm83 MeLeĞiM BeNiMLe.. Üye

    Katılım:
    3 Kasım 2008
    Mesajlar:
    2.705
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    canım benim yaa inş.bişe olmayacak giden gitmiştir zaten,ne desem üzüleceksin bidaha doktora gtsen
     
  10. 3 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : cicekcik
  11. cicekcik

    cicekcik 02.08.10 Üye

    Katılım:
    23 Ocak 2009
    Mesajlar:
    6.802
    Beğenildi:
    13
    Ödül Puanları:
    146
    canım zaten aradım bekliyorum smear testi sonucunu aradım cumartesi doktoru önemli değildir kontak kanamadır dedi ne demeksee anlamadım çünkü herşey normaldi dedi bekleyelim smear sonucunu dedi gerçi %99 oda temiz çıkıcaktır merak etme dedi ben daha önce 5 ay kadar önce ameliyat olmuştum rahimazğından da amannn iştee arkadaşımm beklemekten başka bir yol yok şu anlık
    saol canım benim desteğin için
     
  12. 3 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : cicekcik
  13. minikcadimm83

    minikcadimm83 MeLeĞiM BeNiMLe.. Üye

    Katılım:
    3 Kasım 2008
    Mesajlar:
    2.705
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    sende saol canım herşey gönlünce olsun inş.
     
  14. 3 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : cicekcik
  15. cicekcik

    cicekcik 02.08.10 Üye

    Katılım:
    23 Ocak 2009
    Mesajlar:
    6.802
    Beğenildi:
    13
    Ödül Puanları:
    146
    sen nasılsın bu arada regline az kaldı gelmez inşallahhhhhhhhhhhhh sana sevinirizzzzzzzz
     
  16. 3 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : cicekcik
  17. cicekcik

    cicekcik 02.08.10 Üye

    Katılım:
    23 Ocak 2009
    Mesajlar:
    6.802
    Beğenildi:
    13
    Ödül Puanları:
    146
    aminn canım hepimiz için inşallahhh:Saruboceq:
     
  18. 3 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : cicekcik
  19. zazez

    zazez üşengeçliğin doruğunda Üye

    Katılım:
    3 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    3.296
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    brc nerelerdesin
    özelden msj attım sana