yumurtlama dönemindeki belirtileri paylaşırmısınız

Konusu 'Gebelik' forumundadır ve tugbamurat tarafından 29 Ağustos 2008 başlatılmıştır.

    29 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : tugbamurat
  1. tugbamurat

    tugbamurat bismillahirrahmanirrahım Üye

    Katılım:
    18 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.582
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    a.s.:uhm:merhaba arkadaşlar benim yumurtlama dönemim internetten hesapladığıma göre 30 agustosla 4 eylül arası bugunde benden akıntı geldi yumurta akı gibiydi yumurtlama döneminde nasıl oluyo ben yumutlama dönemine girmişmiyim bu bir belirtimi oluyor birde sol yumurtamın agrıdıgını hissettim yumurtlama dönemini nasıl anlıyosunuz ne gibi :bbo:belirtiler oluyor benimle paylaşırsanız sevinirim
     
  2. 29 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : tugbamurat
  3. Sersoy

    Sersoy www.ebruhane.blogcu.com Üye

    Katılım:
    17 Kasım 2007
    Mesajlar:
    3.183
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    canım yumurtlama döneminde bende de yumurta akına benzer bir akıntı oluyor bu akıntının olması yumurtaların çatlama seviyesine geldiğini gösteriyormuş. benim 28 günde birdir döngüm ve 13. gün sabahı yumurtlama akıntım oluyor ve 14. 15. günlerde çatlamış oluyorlar
     
  4. 29 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : tugbamurat
  5. tugbamurat

    tugbamurat bismillahirrahmanirrahım Üye

    Katılım:
    18 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.582
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    canım yani 1 2 gün sonramı çatlamışmı oluyor peki ilişki ne zaman olmalı hergün degilde 1 gün arayla oluyor inş. bu ay tuttururum başka ne gibi belirtiler oluyoor
     
  6. 29 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : tugbamurat
  7. Sersoy

    Sersoy www.ebruhane.blogcu.com Üye

    Katılım:
    17 Kasım 2007
    Mesajlar:
    3.183
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    canım normalde bende 13. gün çatlama 14. ve 15 günlerde ilşki için uygun günler oluyor dediğin gibi gün aşırı ilişki daha sağlıklı oluyor. herşey gönlünce olsun inşallah en kısa zamanda tutturursun :CüvCüv:
     
  8. 29 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : tugbamurat
  9. tugbamurat

    tugbamurat bismillahirrahmanirrahım Üye

    Katılım:
    18 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.582
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    a.s.inş. canım olur bu ay bide sol yumurtalıgımın agrıdıgını hissettim buda yumurtlamadan dolayı olabilirmi yoksa üşüttüm falanmı cevabın için teşşekürler
     
  10. 29 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : tugbamurat
  11. Sersoy

    Sersoy www.ebruhane.blogcu.com Üye

    Katılım:
    17 Kasım 2007
    Mesajlar:
    3.183
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    bazı arkadaşlar yumurtalığın ağrıdığını yumutladıklarını falan paylaşmışlardı hatırladığım kadarıyla, yanlız ben bu konuyu dr umla konuştuğumda böyle birşeyi ağrıyla falan hissetmek nerdeyse imkansızmış gelişimini sadece ultrasonla çatladığınıda kan tahliliyle anlayabiliyorlarmış bilgin olsun
     
  12. 30 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : tugbamurat
  13. tugbamurat

    tugbamurat bismillahirrahmanirrahım Üye

    Katılım:
    18 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.582
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    teşekkürler bir sen yardımcı oldun saol hiç kimse yazmadı belirtileri başka arkadaşlarında fikirlerinide almak isterdim farklı ne gibi belirtiler olabilir diye
     
  14. 30 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : tugbamurat
  15. EU3

    EU3 Guest

    Paylaşayım hemen canım;Benim 31.gündür döngüm adetin 13. başlayan yumurtlama akıntım oluyor,16.güne kadar devam eder Ve 17. uzayan akıntı en belirgin özelliği çatladığını anlıyorum.Ben 1.5 senedir dikkat ettim :):roflol:anca son 2 aydır tam gününü kestirebildim çalışmalar yanlış gün yapıyormuşum meğerr:roflol:
     
  16. 30 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : tugbamurat
  17. istiridyeyim_incimsin

    istiridyeyim_incimsin Bal oğlum benimm..... Üye

    Katılım:
    10 Aralık 2007
    Mesajlar:
    1.620
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    canım dediğin belirtiler bede dün oldu akıntım geldi yumurta akı kıvamında... en büyük belirti bu .. normalde akıntı yoğun gelmiyor... ve o kıvamda olmuyor... akıntının geldiğinin önceki akşamı çalışmıştık dünde çalıştık bu gün boş yarın yine çalışcaz... birgün ara ile devam edeceğiz...

    nette okumuştum belirti olraka rahatsızlık hissi , göğüslerde hassasiyet ve akıntıdan bahsediliyor....
     
  18. 30 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : tugbamurat
  19. scaarlet

    scaarlet Popüler Üye Üye

    Katılım:
    4 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    223
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    ben kendimde akıntı tesbit edemiyom. çamaşırıma gelmiyor. bazı sitelerde parmak sokun diyo. ona da cesaret edemiyom. siz çamaşırınızda mı görüyorsunuz? ama benim de döngüm 28 gün, ama adetin 13.günü genelde sağ kasığımda kasılmalar hissediyorum, ama bunun yumurtlama belirtisi olduğunu kesinleştirmek için bu ay ovulasyon testi almayı ve ateş ölçmeyi düşünüyorum.