yunanca

Konusu 'Yabancı Dil Eğitimi' forumundadır ve dreamgirl511 tarafından 22 Mayıs 2009 başlatılmıştır.

    22 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : dreamgirl511
  1. dreamgirl511

    dreamgirl511 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    19 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    42
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    merhaba arkadaşlar ben istanbul üniversitesi çağdaş yunan dili ve edebiyatı öğrencisiyim. neden yunanca die sorarsanız ingilizcem zaten var 2. dil olrak para kazandıran bi dil seçmek istedim bu da doğru dürüst çok az kişinin bildiği bir dili öğrenerek olabilirdi. yunanlılarla ticari ilişkilerimiz çok yüksek ve bir sürü şirket var yunanca bilen arayan ve maaşlarda tatminkar. bi iş yemeğinde yaptığınız çeviri için yani 1 gecede 1000-1500 lira alıyorsunuz. Ayrıca matematik gibi bi dil zor ama çok zevkli.

    Eğer öğrenmek isteyen yakınlarınız tanıdıklarınız varsa bana yönlendirebilirsiniz. Okul masraflarımı karşılamak için özel ders veriyorum.


    ayrıca hangi dil olursa olsun ingilizceden başka birkaç dil daha öğrenmek ufkunuzu gerçekten çok açıyo. Kendinizi inanılmaz hissediyorsunuz.
     
  2. 2 Haziran 2009
    Konu Sahibi : dreamgirl511
  3. Gossip

    Gossip Aktif Üye Üye

    Katılım:
    2 Haziran 2009
    Mesajlar:
    7
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    ben çok istiyorum öğrenmek hihoyyyt ders ücreti nedir?
     
  4. 7 Haziran 2009
    Konu Sahibi : dreamgirl511
  5. dreamgirl511

    dreamgirl511 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    19 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    42
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    ya normalde haftada 2 gün günde 1,5 saat veriorum. o 2 günlüğe bedel 50 ytl alıodum. yani 4 haftada 200 ediordu. Eğer gerçekten öğrenmek istiyorsan konuşabiliriz. özel msjla msn atabilirsin bana.