yurt disindaki bayanlar lütfen yardim bigudi hakkinda

Konusu 'Saç Şekillendiriciler (Maşa, fön ...)' forumundadır ve Mnyk tarafından 6 Eylül 2009 başlatılmıştır.

    6 Eylül 2009
    Konu Sahibi : Mnyk
  1. Mnyk

    Mnyk gurbette ölüyorum Üye

    Katılım:
    29 Haziran 2009
    Mesajlar:
    2.049
    Beğenildi:
    15
    Ödül Puanları:
    106
    kizlar ben avusturyada kaliyorum geceden saclarimi sarip yatabilecegim ve sacimi süper yapcak bigudiler varmidir burda alan varmi lütfen cevap dm veya bipada vardir ama aben pek anlamiyom sekilden tarif edermisiniz simdiden tesekkürlerturkbayragi:enbuyukkk:
     
  2. 8 Eylül 2009
    Konu Sahibi : Mnyk
  3. Lapinu

    Lapinu HAYAT YASAMAYA DEGER Üye

    Katılım:
    24 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    2.097
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    Tabikide vardir yenimisin orda kozmetik yerinde toka falan olan yerde vardir
     
  4. 8 Eylül 2009
    Konu Sahibi : Mnyk
  5. budapest

    budapest ♥ღ°•.♥.•°ღ♥ Üye

    Katılım:
    8 Şubat 2009
    Mesajlar:
    1.268
    Beğenildi:
    9
    Ödül Puanları:
    146
    [​IMG][​IMG]
    esmacım ben bunlardan kullanıyorum, çok da memnunum. gece sarıp uyumaya müsait, hem de kolay yapılıyor çok pratik. benim en sevdiğim yönü sosisler kalın olduğu için öyle kuzu gibi kıvırcık yapmıyo saçı.
    bi de sen cırt cırtlı-yapışkanlı bigudiyi sormuşsun galiba, onlar kıvırcık yapmak için değil saça hareket katmak için kullanılıyor. saı fönleyip fönlediğin tutamın ucundan başlayarak yarısına kadar fln yapışkanlı bigudiyle sararsan uçlar hareketli oluyor.
     
  6. 9 Eylül 2009
    Konu Sahibi : Mnyk
  7. Mnyk

    Mnyk gurbette ölüyorum Üye

    Katılım:
    29 Haziran 2009
    Mesajlar:
    2.049
    Beğenildi:
    15
    Ödül Puanları:
    106
    kizlar sagolun cevaplar icin
     
  8. 9 Eylül 2009
    Konu Sahibi : Mnyk
  9. Mnyk

    Mnyk gurbette ölüyorum Üye

    Katılım:
    29 Haziran 2009
    Mesajlar:
    2.049
    Beğenildi:
    15
    Ödül Puanları:
    106
    sacini dikmi tutuyosun asagiya dogrumu sararketurkbayragi:lepi:n ice dogrumu sariyosun
     
  10. 9 Eylül 2009
    Konu Sahibi : Mnyk
  11. Mnyk

    Mnyk gurbette ölüyorum Üye

    Katılım:
    29 Haziran 2009
    Mesajlar:
    2.049
    Beğenildi:
    15
    Ödül Puanları:
    106
    canim yeni degil cocuklar ikisi hemen olunca vakit kalmadi bana cok erken anne oldum :eek:turkbayragi
     
  12. 9 Eylül 2009
    Konu Sahibi : Mnyk
  13. Mnyk

    Mnyk gurbette ölüyorum Üye

    Katılım:
    29 Haziran 2009
    Mesajlar:
    2.049
    Beğenildi:
    15
    Ödül Puanları:
    106
    ben bi aldim cirtcirtli simdi yine bilmeden alirim diye sordum yine yanilmak istemedim
     
  14. 9 Eylül 2009
    Konu Sahibi : Mnyk
  15. budapest

    budapest ♥ღ°•.♥.•°ღ♥ Üye

    Katılım:
    8 Şubat 2009
    Mesajlar:
    1.268
    Beğenildi:
    9
    Ödül Puanları:
    146
    ben aslında değişik bi yöntemle sarıyorum sosislere. saçımı önce kensi etrafında doluyorum, yani bi tutam alıp onu buruyorum, sonra burduğum saçın ucunu tutuyorum açılmasın diye, tepeden başlayarak sosise sarıyorum. içe dışa çok farketmez, ama dışa doğru sararsan daha havalı durur.
     
  16. 9 Eylül 2009
    Konu Sahibi : Mnyk
  17. Mnyk

    Mnyk gurbette ölüyorum Üye

    Katılım:
    29 Haziran 2009
    Mesajlar:
    2.049
    Beğenildi:
    15
    Ödül Puanları:
    106
    sagol canim deniycem