yürüyünce kalçama ağrı giriyor

Konusu 'Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar' forumundadır ve betxuxl19 tarafından 30 Ekim 2008 başlatılmıştır.

    30 Ekim 2008
    Konu Sahibi : betxuxl19
  1. betxuxl19

    betxuxl19 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    25 Mart 2008
    Mesajlar:
    2.056
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    146
    :1hug:kızlar 17+3 günlük hamişim :nazar: ve biraz yürüyünce kalçama popoma doğru kasığıma ve bacağıma ağrı giriyor ve su gibi akıntım oluyor eve gelene kadar çamaşırım kirleniyor.evim çarşıya çok da uzak değil ama dönüşte bir araca binmek zorunda kalıyorum çok korkuyorum ama dışarı çıkmam da gerekiyor bazen...zaten hareketsizim bir de o kadar da yürümezsem. :teselli:sizin de bu ağrılardan oluyor mu? :CüvCüv:
     
  2. 30 Ekim 2008
    Konu Sahibi : betxuxl19
  3. simlamutlu

    simlamutlu Popüler Üye Üye

    Katılım:
    8 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.292
    Beğenildi:
    29
    Ödül Puanları:
    108
    canım kalçana ağrı saplanır o normal büyüyen rahim baskı yapıyor siyatik gibi ağrıların varsa onlar azar önemli değilde şu su gibi akıntın ne acaba o önemli eminmisin normal akıntı olmadığına su gibi olduğunu çünkü allah korusun amniyo sıvısı olmaz herhalde kıvamına bak birde doktoruna sor bakalım.
     
  4. 30 Ekim 2008
    Konu Sahibi : betxuxl19
  5. betxuxl19

    betxuxl19 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    25 Mart 2008
    Mesajlar:
    2.056
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    146
    ya sormuştum normal demişti öyle normal sıvı bazen sarı ama bazende su gibi renksiz.kalça ağrısı sorun yapar mı? teşekkürler...
     
  6. 30 Ekim 2008
    Konu Sahibi : betxuxl19
  7. simlamutlu

    simlamutlu Popüler Üye Üye

    Katılım:
    8 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.292
    Beğenildi:
    29
    Ödül Puanları:
    108
    yapmaz benimde öyleydi o haftalarda adım atamazdım bacağım tutmazdı valla sonra geçdi.
     
  8. 30 Ekim 2008
    Konu Sahibi : betxuxl19
  9. Movenpick

    Movenpick suzi19 Üye

    Katılım:
    23 Mart 2008
    Mesajlar:
    573
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    benimde öyle oluyo arasira genelde sol bacagim tutuluyodu komple kipirdatamazdim doktoruma söyledim magnezyum ic demisti sende sikayetini doktoruna ilet o seni yönlendirir zaten ama öyle sorun yapmaz geciyo ertesi gün merak etme
     
  10. 31 Ekim 2008
    Konu Sahibi : betxuxl19
  11. betxuxl19

    betxuxl19 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    25 Mart 2008
    Mesajlar:
    2.056
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    146
    teşekkürler.inşallah bişey olmaz.ya bu magnezyum kabızlığa da mı iyi geliyor.ne kadar ?suya karıştırılıp öyle mi içiliyor?:1hug:
     
  12. 31 Ekim 2008
    Konu Sahibi : betxuxl19
  13. firuze-1524

    firuze-1524 Bal kız & Bal oğlan Üye

    Katılım:
    30 Mart 2008
    Mesajlar:
    7.693
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    146
    ben 11+4 haftalık hamişim ama zaman zaman bende de oluyor,daha çok erken sanki,ben ileriki haftalat-rda bekliyordum,göbiş iyice büyüyünce.
     
  14. 31 Ekim 2008
    Konu Sahibi : betxuxl19
  15. betxuxl19

    betxuxl19 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    25 Mart 2008
    Mesajlar:
    2.056
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    146
    herkesin hamileliği farklı oluyo bunu kafana takma! ya göbek büyüdüğünden dolayı mı oluyo?:1hug:
     
  16. 31 Ekim 2008
    Konu Sahibi : betxuxl19
  17. firuze-1524

    firuze-1524 Bal kız & Bal oğlan Üye

    Katılım:
    30 Mart 2008
    Mesajlar:
    7.693
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    146
    göbek büyüyünce beline yük biniyor ya o yüzden dedim ,ağrı oluyormuş daha ileriki haftalarda,dr.um öyle demişti.
     
  18. 31 Ekim 2008
    Konu Sahibi : betxuxl19
  19. Movenpick

    Movenpick suzi19 Üye

    Katılım:
    23 Mart 2008
    Mesajlar:
    573
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    valla kabizliga ii gelirmi bilmiyorum canim
    ne kadar oldugunu bilmiyorum
    suyla karistirilarak iciliyo gerci ben sadece 2 kere ictim okadar sonra icmek istemedim kabizlik icinde bol sivi tüket ben hic su sisesini elimden düsürmem mesela dolayisiyla hic o sorunum olmadi:lepi: