yüz maskesi önerileri

Konusu 'Cilt Bakımı Ürün Tavsiyeleri' forumundadır ve efiiii tarafından 23 Mayıs 2008 başlatılmıştır.

    23 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : efiiii
  1. efiiii

    efiiii Yeni Üye Üye

    Katılım:
    22 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaşlar ilk önce yeni üye olduğumu belirtmek istiyorum ve yüz için maske önerilerinizi bekliyorum ama evde yapılan değil hazır maskelerden markayla belirtirseniz sevinirim.
     
  2. 23 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : efiiii
  3. busem33

    busem33 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    6 Mart 2008
    Mesajlar:
    219
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    yogurt ve limon maskesi çok iyi leke açıçı özelligi var ama hemen sonuç bekleme birde yüzüne elma ve salatlık suyu sür ayrıca banyodan sonra pleng yaptıktan sonra ballı limonlu maske yap bal ve limon suyuyla çok çok iyi geliyor sodayı buz kalıplarına dök plengden sonra gezdir cildim karma benim bunları yapıyorum çok iyi geldi arkadaşların önerdigi mısır unu yumurta akı ve süt karışımı cildi ipek gibi yapıyor bildiklerim ve yaptıklarım bunlar inşallah yardımcı olmuşumdur buarada hergece yatmadan ev yapımı yogurt yiyorum
     
  4. 23 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : efiiii
  5. gamze.1130

    gamze.1130 Guest

    harikasın bence süper herkes denesin bal limonu bnde yapıorum süper oluyo bnce denein
     
  6. 24 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : efiiii
  7. brc_brn

    brc_brn ;) Üye

    Katılım:
    17 Aralık 2007
    Mesajlar:
    273
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    18
    yoğurt limon maskesini bende uyguluyorum düzenli olarak hatta 15-20 dk sonra kalkıp yapıcam günü geldide...etrafımdaki herkez farkediyo..bazıları anlıyo yüzüne ne maskesi yaptın diye hemen soruyo..kimi bugün ışıl ışılsın mutlu bi haber felanmı aldın diyo..yani bi şekilde canlılık farkediliyo..herkeze tavsiye ederim..
    bide yeni bi aktar açıldı evimizin yakınında tatlı badem yağı getirmiş..4 ytl sadece küçük şişesi kipriklerim için onu alıcam..onuda kullanıym iyi gelirse tavsiye ederim size..
     
  8. 24 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : efiiii
  9. EU2

    EU2 Guest

    bu maskeleri nasıl hazırladıgınızı ve ne kadar beklettiginizi de yazarmısın arkadasım..
    özellikle yogurt+limon ve bal+limon maskelerine ne ölçülerde karıstırıp sürücez..
    simdiden cok tskler arkadasım..
     
  10. 24 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : efiiii
  11. busem33

    busem33 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    6 Mart 2008
    Mesajlar:
    219
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    inan göz kararı yapıyorum yogurt limon karışımını 20 dakka kuruyor zaten yüzüne sürecegin kadar yogurt koy kaba 3 4 damla sık limonu ballıda kaba koyuyorum yüze sürecek kadar limon sıka sıka yumuşatıyorum yüze sürülecek gibi oluyor ölçüsü önemli degil eger cildin hassas degilse ama limon ve bal maskesini mutlaka yap haftada bir farkı göreceksin
     
  12. 24 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : efiiii
  13. gxoxnxuxlyarasxix

    gxoxnxuxlyarasxix Mucizem'sin OĞLUM Üye

    Katılım:
    27 Nisan 2008
    Mesajlar:
    6.713
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    0
    Canım yüzdeki siyah noktalar ve sivilce için önerebileceğin bişeyler varmı?:enbuyukkk:
     
  14. 24 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : efiiii
  15. *xsxekerpare*

    *xsxekerpare* Yeni Üye Üye

    Katılım:
    23 Ocak 2008
    Mesajlar:
    61
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bnde yaptım o yoğurtlu maskeyi ama bnde işe yaramadı lekelerim dahada hassaslaştı acımaya başladı
    herkese iyi gelicek diye bişe yok önce yüzünüzün bi kenarında deneyin öyle yapın kaş yapıcam derken göz çıkarmyın bnden söylemesi :D
     
  16. 25 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : efiiii
  17. busem33

    busem33 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    6 Mart 2008
    Mesajlar:
    219
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    canım inan siyah noktalar yerleşmişse geçirmesi çok zor imkanın varsa iyi bir cilt bakımı yapana temizlettir ama yoksa buhara tut açılsınlar daha sonra bir yumurta beyazı mısır unu çok az süt arkadaşlar vermişti burda onu yapıp sür ben yarım saat bekletiyorum yıka çok iyi geliyor has ipek kesebulabilirsin yüzünü tahriş etmeden kesele banyodan sonra çok ugraşma ama haftada bir siyah noktalar için bir şeyler yap yoksa kızarır daha kötü olur birde ben beyaz kil aldım boza kıvamına getirip buhara tuttuktan sonra sürüyorum burnuma birtek burnumda var siyah nokta kurusun ılık suyla yıka her maskeden sonra mutlaka ballı limonlu maske yap cilt kendine geliyor birde maskeyi ılık suyla sildikten sonra soguk suyla yıka ardından
     
  18. 11 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : efiiii
  19. cayvekahve

    cayvekahve Yeni Üye Üye

    Katılım:
    10 Haziran 2008
    Mesajlar:
    957
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    izler içn napsak:KK43:(( hç yuzumde svlce olmazdı adet dönemnde svlcem cktı iz braktı kzlar yardm edn lutfen