yüzle ilgili problemler

Konusu 'Bir Bilene Sorun !' forumundadır ve svr tarafından 13 Nisan 2008 başlatılmıştır.

    13 Nisan 2008
    Konu Sahibi : svr
  1. svr

    svr Aktif Üye Üye

    Katılım:
    7 Nisan 2008
    Mesajlar:
    12
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76

    B

    Benim kadar cildinden çeken,psikolojisi bozulan birileri vardır mutlaka ..
    özellikle siyah noktalar.çok şey kullandım
    kremler, losyonlar,yüz yıkama jelleri...hepsi para tuzağı ve hikaye.Dışardan hiç bi şey etki etmiyor.Ağızdan doktor kontrolünde alınan bi ilaç var.neticesi çok iyi.ağıdan alınıyor.8 ay boyunca içtim,yan etkileri beni çok bunalttı ama şimdi saçımı arkaya topluyor,mis gibi cildime fondoten bile sürmeden makyaj yapabiliyorum..
     
  2. 13 Nisan 2008
    Konu Sahibi : svr
  3. tremo

    tremo Aktif Üye Üye

    Katılım:
    10 Nisan 2008
    Mesajlar:
    48
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    nasıl bir ilaç bu arkadasım ve cildinde cok ciddi bir sorun mu vardı, yoksa t bölgesindeki rahatsız edici pütürcükler ve burundaki kocaman gözenekler mi ? (kendimi anlattımsengözlerimebaksanab)
     
  4. 13 Nisan 2008
    Konu Sahibi : svr
  5. haze-0445

    haze-0445 !..no mire patra..! Üye

    Katılım:
    24 Mart 2008
    Mesajlar:
    177
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    adını şimdi hatırlamıoyrum ama o ilacı bnm bi arkadaşım kullandı gerçekten geçiriyo ama geçirene kadr da insanın psikolojisini bozuyo.çünkü cilt altında varolan ve ilerde varolacak olan bütün sivilceleri günyüzüne çıkarıyo:KK43: ama ilerde bir daha hiçç çıkmıyomuş.şimdi arkadaşımın yüzüde çok güsel:) senin adına da sevindimyerimseniben
     
  6. 13 Nisan 2008
    Konu Sahibi : svr
  7. tremo

    tremo Aktif Üye Üye

    Katılım:
    10 Nisan 2008
    Mesajlar:
    48
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    ayy ne kadar garip bi ilaçç kullanmak büyük cesaret isterr...
     
  8. 13 Nisan 2008
    Konu Sahibi : svr
  9. life_city

    life_city 22.11.2009 evlendik :) Üye

    Katılım:
    8 Nisan 2008
    Mesajlar:
    6.182
    Beğenildi:
    132
    Ödül Puanları:
    153
    evet bendede siyah noktalar var ve ben nefret ediyorum ya almadığım kremler losyonlar neler nelerrr maskeler peelingler kalmadı
    adını sölersen ilacın sevinirim
     
  10. 14 Nisan 2008
    Konu Sahibi : svr
  11. heran

    heran Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Nisan 2008
    Mesajlar:
    12
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    bildiğim kadarıyla bu ilaç öle her cildi bozuk olana verilmiyor. her ay düzenli olarak tahliller yapılıyor ve ilaçı kullanmadan önce yan etkilerine karşı kağıt imzalatıyorlarmış. cilt çok güzel oluyor ama böbrekler falan iflas edebiliyormuş.
     
  12. 14 Nisan 2008
    Konu Sahibi : svr
  13. Suzgun

    Suzgun Aktif Üye Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2008
    Mesajlar:
    278
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    arkadaslar o ilacın adı roaccutane dir cok cıddı sekılde cıltte tedavı edılıp de gecmeyen sıvılceler akneler için verılıyo bu sıtede bu ılaclailgili forumda var okuyun bakın aynen dediiniz etkiler yapıyo vücuda cok fazla mıktarda a vıtamini yukleyerek yağlanmayı engellıyo vucudu kurutuyo resmen bakın forumlara bol şanslar
     
  14. 15 Nisan 2008
    Konu Sahibi : svr
  15. svr

    svr Aktif Üye Üye

    Katılım:
    7 Nisan 2008
    Mesajlar:
    12
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Benim Hormanlarla ilgili hiç sorunum yoktu.Tabiki herkese verilmiyor.Uzman yazabiliyor.Her ay kan verip tahlilimi yaptırdım.Gayet sağlıklıyım.Doktor tahlillere bakıp ilacın devamını yazıyor.Bol bol su içtim.Bütün ilaçların yan etkisi var tabi.sivilce ve siyah noktalar benim sosyal hayatımı engelliyordu.Arkadaşlar yanaklarımdan pek öpmek istemezlerdi.Size sivilceli ve ilaçtan sonraki halimi de gönderebilirim.