yüzükoyun uyuma

Konusu 'Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar' forumundadır ve tosbaa8 tarafından 21 Şubat 2008 başlatılmıştır.

    21 Şubat 2008
    Konu Sahibi : tosbaa8
  1. tosbaa8

    tosbaa8 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    7 Şubat 2008
    Mesajlar:
    3.094
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    108
    merhaba arkadaşlar..
    sırt ağrılarım çok olduğu için geceleri yüzükoyun uyuma isteği oluyo içimde ve bazen yüzükoyun uyurken uyanıyorum.
    nette araştırdım çok net bi bilgi bulamadım.
    bi zararı var mı acaba karnımın üstüne yatmamın???
     
  2. 21 Şubat 2008
    Konu Sahibi : tosbaa8
  3. streetpit

    streetpit ''beatrix kido'' Üye

    Katılım:
    2 Şubat 2008
    Mesajlar:
    1.597
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    canım benim sırt ağrılarım yok ama ben de hamile kalmadan önce hep yüzüstü uyuduğum için şimdi çok zorlanıyorum.zaten karnın şiştikten sonra yüzükoyun uyuyamıyor ki insan ben ilk aylarda uyuyordum eğer karnın daha şişmediyse bir sorun olmaz ama bebek büyüdüyse ve sen rahatsız olmadan hala yatıyorsan onun zararı olabilir çünkü karnın ezilir sıkışır bebek tam dolaşım olmayabilir yan yatmaya özellikle de sol tarafına yatmaya alıştırsan kendini daha iyi olur ama gene de doktoruna sor bence en iyi onlar bilir.
     
  4. 21 Şubat 2008
    Konu Sahibi : tosbaa8
  5. bitlipiyade

    bitlipiyade Aktif Üye Üye

    Katılım:
    16 Şubat 2008
    Mesajlar:
    36
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    İlk aylarda yapabilirsin bunu ama karın büyüdükçe istesen de olmaz:)) Yatakla aranıza bir karpuz girecek netekim. Bir sakıncası olmaz, sanmıyorum. İlk bebeğimde ben de öyle yatardım. Bebek kaybetmek ya da ona zarar vermek çok zordur. Köylerde tarlalarda akşama kadar çalışan kadınlar da çocuk doğuruyor. Merak etme, bebeğin öyle korunaklı bir yerde ki hiç bir şeyden kolay kolay etkilenmez. Allah'ın izniyle sağlıcakla doğar inşallah!
     
  6. 21 Şubat 2008
    Konu Sahibi : tosbaa8
  7. silagul

    silagul yorgun savaşçı Üye

    Katılım:
    14 Şubat 2007
    Mesajlar:
    1.741
    Beğenildi:
    17
    Ödül Puanları:
    148
    canim bende hep sag tarafima yatmayi severdim,okudugum kitaplarda hamilelikte sol tarafa yatilmasi gerektigini okudum,cunku sol tarafa yatinca bebege daha iyi kan gidiyormus iyi besleniyormus,bende zor alistim sola yatmaya surekli esim dondurdu gece beni ,hatta gece donmeyeyim diye alisana kadar yastik koydum sirtima,sola yatmaya calis canim bebegin icin,insallah sag salim kavusursun bebegine
     
  8. 21 Şubat 2008
    Konu Sahibi : tosbaa8
  9. tosbaa8

    tosbaa8 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    7 Şubat 2008
    Mesajlar:
    3.094
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    108
    çok teşekkürler kızlaarr.
    sol tarafıma yatarak uykuya dalıyorum, fakat bi uyanıyorum yüzükoyun buluyorum kendimi:)))
    hemen apar topar sola dönüyorum falan, komik oluyo yanii:))
     
  10. 21 Şubat 2008
    Konu Sahibi : tosbaa8
  11. streetpit

    streetpit ''beatrix kido'' Üye

    Katılım:
    2 Şubat 2008
    Mesajlar:
    1.597
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    valla o kadar da olur artık heralde ya ben de bazen kaçırıyorum ama altıma yastık koyuyorum fazla ezilmesin diye idare edicez artık çok da fazla takmamak gerekir...
     
  12. 21 Şubat 2008
    Konu Sahibi : tosbaa8
  13. Ansaneri

    Ansaneri мιηιк кє&#8 Üye

    Katılım:
    1 Aralık 2007
    Mesajlar:
    804
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Bende çok sefiyorum ama karnın şişince hakikaten zor oluyo bi doğurayım zaten doya doya yatcam :))
     
  14. 21 Şubat 2008
    Konu Sahibi : tosbaa8
  15. tosbaa8

    tosbaa8 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    7 Şubat 2008
    Mesajlar:
    3.094
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    108
    bi arkadaşım eşine şaka yapmış hamileler için özel yatak üretmişler, ortası çukur, göbeğini o çukura koyup uyuyosun diye...
    kızcağızda gerçek sanmış, yatak firmalarını arıyomuş..
    bi gün bizim yanımızda sordu eşine hani vardı o yataktan arıyorum bulamıyorum diye, eşide aa sen inandın mı ben şaka yapmıştım diyo:))
    yüzükoyun yatma isteği böyle bişey oluyo hamilelikte galiba:))
    olmayacak şeylere inanıyo insan:))
     
  16. 21 Şubat 2008
    Konu Sahibi : tosbaa8
  17. @TUANA@

    @TUANA@ Aktif Üye Üye

    Katılım:
    19 Şubat 2007
    Mesajlar:
    299
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    O 9 ay boyunca yüzükoyun yatamamanın acısını hala unutamıyorum.
    Allah hamile arkadaşların hepsine sabırlar versin, hayırlı doğumlar nasip etsin.

    İmza : doğumdan sonra günlerce yüzükoyun uyayan biri.
     
  18. 21 Şubat 2008
    Konu Sahibi : tosbaa8
  19. tosbaa8

    tosbaa8 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    7 Şubat 2008
    Mesajlar:
    3.094
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    108


    amin canım çok saoooll.
    imzan süper olmuuşş:))