Yüzümdeki Ben'ler kayboluyo !!! Ve dahası

Konusu 'Dermatoloji - Deri ve Cilt Hastalıkları' forumundadır ve -xixxsxxixk- tarafından 31 Ağustos 2008 başlatılmıştır.

    31 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : -xixxsxxixk-
  1. -xixxsxxixk-

    -xixxsxxixk- Aktif Üye Üye

    Katılım:
    29 Nisan 2008
    Mesajlar:
    518
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    kızlar ben buraya yazınca kimse benle ilgilenmiyo ama ben yine bi sansımı deneyip sizlerle paylasmak size sormak istiyoum:çok üzgünüm:

    benim yüzümdeki 3 tane ben kayboldu kendi kendine gitti nasıl oldu anlamıyorum.. et seklinde degildi leke gibi alcak deriyle bütünleşik ve ortalama mercimek kadar büyüklügündeydi ama zamanla rengi acıldı ve kayboldu...
    DAHASI bitane ben daha var dudağımın üstünde hafif et beni gibi sanki ama minnacık koyu kahveydi o da ten rengi oldu ne oluyo anlamadım normalde herkes cogalmasından şikayet eder.. doktora göstersem mi.. böyle bişey yasayan varmı??
    a.s.
     
  2. 31 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : -xixxsxxixk-
  3. endeniz

    endeniz Aktif Üye Üye

    Katılım:
    14 Aralık 2007
    Mesajlar:
    493
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    Canım aşınma, koparılma vs. öyle bir durum hiç yaşamadın değil mi? Sadece rengin açılmasından bahsediyorsun değil mi? Oraya uyguladığın bir ilaç var mı, birşeyler sürdün mü?

    Benlerin renginin koyulaşması, yayılması, onların koparılması bir tehlike yaratabilir; ama durduk yere açılmaları bu şekilde değerlendirilmiyordur herhalde, şimdi biraz baktım böyle bir ibare göremedim...

    Ama sonuçta bir değişimden bahsedildiği için ben gene de dermatologa gitmeni tavsiye ederim, hiçbir şey kaybetmezsin hem de aklında kalmamış olur.
     
    Son düzenleme: 31 Ağustos 2008
  4. 31 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : -xixxsxxixk-
  5. PELXIXN

    PELXIXN Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    24
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    benim de var benim keşke o da yok olup gitse
    ne kadar sevinirim
    benleri yok etmenin çaresi yok mu arkadaşlar
    varsa söylesin birileri
    :-(
     
  6. 31 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : -xixxsxxixk-
  7. EU1

    EU1 Guest

    tatlım bildiğim kadarıyla ben le ilgili konular hassas konular.
    insanlarda genelde artar, ilk defa yok olduğunu duydum.
    artması kötü birşey olduğu gibi kendiliğinden kaybolması da kötü olabilir bence canım
    korkutmak gibi olmasın tabi, bir bilgim yok benim.
    doktora görünmelisin bence.
     
  8. 31 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : -xixxsxxixk-
  9. -xixxsxxixk-

    -xixxsxxixk- Aktif Üye Üye

    Katılım:
    29 Nisan 2008
    Mesajlar:
    518
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    canım aşınma zedelenme vs bişey olmadı hiç.. baya önce oldu zaten 3 tanesi kendiliginden gidivermişler.. bide bitane cenemin kenarında vardı üzerinde tüycıkıyodu bitane ben o tüyü alıyodum o da kayboldu.. bayadırda dudagımın üstünde var işte oda ten rengine döndü ama kabarıklıgı var... daha yeni tretin krem kullanıyorum ama onun da bunla alakası yok hani tretinle beraber yok olsa tamm ilacın etkisi var dicemde yok =)
    ya herkes gider mersine ben giderim tersine hesabı oldu bu birazcık... YA YAKALAMISKEN BİDE BİŞEY DAHA SORUCAM koltuk altımda bi kücük et ben var o sürekli kouyo kanıyo tekrar eski halini alıyo zararı olur mu??
     
  10. 1 Eylül 2008
    Konu Sahibi : -xixxsxxixk-
  11. endeniz

    endeniz Aktif Üye Üye

    Katılım:
    14 Aralık 2007
    Mesajlar:
    493
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    canım o et benlerinin kopması kanaması sakıncalı, bir problem yaratabilir, sen onu aldır, lokal anesteziyle özel bir cihazla yakıyorlar hemen...

    İlacını incelersek...
    Tretinin Yan Etkileri:
    Duyarlı kişilerde ciltte kızarıklık, ödem, vezikül veya kabuklaşma oluşturabilir. Nadiren hipo veya hiperpigmentasyona neden olabilir. Bu yan etkiler ilacın kesilmesiyle ortadan kaybolur

    Hipopigmentasyon olduysa oradaki renk açılır canım, pigment azlığı demektir hipopigmentasyon, oraya o rengi veren pigmentlerdir. İlacı halen sürüyormusun, ilacı kullanırken mi oldu, benin üzerine sürdün mü? bu soruların cevaplarına göre buna ihtimal verebilirim

    Ama bu ilacın etkisinden bağımsız bir durum da olabilir. Ben her ihtimale karşı doktora gitmeni öneririm
     
    Son düzenleme: 1 Eylül 2008
  12. 1 Eylül 2008
    Konu Sahibi : -xixxsxxixk-
  13. FikirAdasi

    FikirAdasi Fikir Adası Üye

    Katılım:
    28 Nisan 2008
    Mesajlar:
    835
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    Doktora başvurmalısın bence...
     
  14. 1 Eylül 2008
    Konu Sahibi : -xixxsxxixk-
  15. ades_ballibadem

    ades_ballibadem Popüler Üye Üye

    Katılım:
    19 Mart 2008
    Mesajlar:
    2.739
    Beğenildi:
    43
    Ödül Puanları:
    153
    allah allah yok oldu he peki dikkat ettinmi düzenli olarak kullandığın bir krem yada maskeden olabilir.

    yani çoğu insan bundan kurtulmaya çalışır ne şanslısın
     
  16. 1 Eylül 2008
    Konu Sahibi : -xixxsxxixk-
  17. MeDuSa

    MeDuSa Guest

    kız nası kayboldu hayret bende çenemdeki et benimi aldırdım aldırmak isteyenler devlet hastanesinde cildiyeye gidip aldırabilir çok kolay bi işlem
     
  18. 1 Eylül 2008
    Konu Sahibi : -xixxsxxixk-
  19. -xixxsxxixk-

    -xixxsxxixk- Aktif Üye Üye

    Katılım:
    29 Nisan 2008
    Mesajlar:
    518
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    ENDENİZcim tretin evet degiyo o benin üstüne ama cok uzun zamandır renginde azalma oluyodu zaten.. aslında ben konusunu burada kk'da duyunca incelemeye ve dikkat etmeye basladım pek umursadıgım bisey degldi aslında.. tretini işte 1 ay olmusmudur kullanalı tam bilmiyorum.. ama daha öncesinden yüzüme nemlendirici temizleme jeli maske vs bisürü sey degdi tabi.. ama her bayanın oldugu gibi...

    bu arada anneme sordum yurt dısında yasıyo arkadasına sormus kesin zedelemiştir yada bişey degdirmiştir yoksa aksi olmaz demiş.. belkide zedelemişimdir aklıma gelmemişti ama ben hatırlamıyorum acaba kasırken falan mı oldu diye düşünüyorum.bide annem sey diyo kücükken dudak üstündeki tüyerdende koyu renkte görünüyodu iple aldırırken orayıda alıyo zamanla oda zedelemiştir dedi... annem tasa yapma diyo kısacası.. ama et benimi aldırcam koltuk altındaki...