yüzümdeki tüylerden nasıl kurtulacağımmm:((

Konusu 'İstenmeyen Tüyler' forumundadır ve zynpgrkm tarafından 23 Nisan 2009 başlatılmıştır.

    23 Nisan 2009
    Konu Sahibi : zynpgrkm
  1. zynpgrkm

    zynpgrkm Popüler Üye Üye

    Katılım:
    17 Nisan 2009
    Mesajlar:
    380
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    merhaba kızlar.yüzümdeki tüylerden çok şikayetçiyim. aşırı değil ama beni rahatsız ediyo.saçımı toplamak istemiyorum bu yüzden.bu konuda bana yardımcı olur musunz??? nasıl yok edicemmmsenağlamasenağlamasenağlama
     
  2. 23 Nisan 2009
    Konu Sahibi : zynpgrkm
  3. EU2

    EU2 Guest

    sarartıcı kullan canım..
     
  4. 23 Nisan 2009
    Konu Sahibi : zynpgrkm
  5. Molia

    Molia Faded color of dreams ... Üye

    Katılım:
    15 Mart 2009
    Mesajlar:
    2.539
    Beğenildi:
    748
    Ödül Puanları:
    153
    hO$ gElDın..........................
     
  6. 23 Nisan 2009
    Konu Sahibi : zynpgrkm
  7. asgd

    asgd Guest

    lazer dıycem ama tamamen bıtıyomu bılmıyorum ..ve bıtse bıle uzun bır surenı alıyo ..bencede sarartıcı kullan
     
  8. 23 Nisan 2009
    Konu Sahibi : zynpgrkm
  9. ddilsah

    ddilsah ♥♥♥ VOLİM TE ♥♥&#982 ÜZGÜN Pro Üye

    Katılım:
    7 Mart 2012
    Mesajlar:
    4.231
    Beğenildi:
    82
    Ödül Puanları:
    78
    hoşgeldin canım...
     
  10. 23 Nisan 2009
    Konu Sahibi : zynpgrkm
  11. divine_time

    divine_time Evli Ve Mutlu :) Üye

    Katılım:
    9 Haziran 2007
    Mesajlar:
    2.975
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    146
    hoşgeldin
    konu yanlış yerde canımmm
     
  12. 23 Nisan 2009
    Konu Sahibi : zynpgrkm
  13. zynpgrkm

    zynpgrkm Popüler Üye Üye

    Katılım:
    17 Nisan 2009
    Mesajlar:
    380
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    daha acemiyim arkadaşlar konuyu açtıktan sonra yanlış yerde olduğunu farkettim.sonrada kaldı öyle kusura bakmayınn:eek: önerileriniz için de teşekkür ederim .deniycem sarartıcıyı.öpüyorum hepinizi muckkkkk
     
  14. 24 Nisan 2009
    Konu Sahibi : zynpgrkm
  15. saraf

    saraf Aktif Üye Üye

    Katılım:
    21 Nisan 2009
    Mesajlar:
    1
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Merhaba, arkadashim sana tuylerin konuda en guzel yardimi lazer yapa bilir...ben 8 yill bu sorundan cok rahatsiz oldum, tum yontemleri denemeye calishdim, ama olmadi...en son 3 ay once lazere gitdim, buna umudum yokdu, ama cozumu cok guzel oldu, i3 aydir yuzum shishe gibi ve cok mutluyum, 3 ay sonra gel demishdi kosmetoloq bana, ama henuz cikmamish tuylerim...yani ben tuylerimden dolayi, sacimi toplamak bi yana, bashimi kapatiyordum, ama shimdi mutluyum, bak sen dene arkadashim, inana bana....
     
  16. 24 Nisan 2009
    Konu Sahibi : zynpgrkm
  17. zynpgrkm

    zynpgrkm Popüler Üye Üye

    Katılım:
    17 Nisan 2009
    Mesajlar:
    380
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    saracım çok teşekkür ederim önerin için.çok çok aşırı değil ama, sonuçta bayanız yani pürüzsüz bir cildim olsun istiyorum.lazer epilasyonu da çok düşündüm ama cesaret edemedim.acı falan olmuyo demi
     
  18. 27 Nisan 2009
    Konu Sahibi : zynpgrkm
  19. deniz_85

    deniz_85 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    20 Nisan 2009
    Mesajlar:
    9
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    benimde sorunum var ,tüy sarartıcı bir çözüm değil ama en azından göze çarpmıyor ama en iyisi lazer bende lazere gidiyorum 1 seans gittim inş sonuç verir