Zayıflamak İçin Basit Öneriler

Konusu 'Güncel Diyet Haberleri' forumundadır ve aslican tarafından 3 Ocak 2007 başlatılmıştır.

    3 Ocak 2007
    Konu Sahibi : aslican
  1. aslican

    aslican Aktif Üye Üye

    Katılım:
    26 Ekim 2006
    Mesajlar:
    204
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    Zayıflamak için basit öneriler

    --------------------------------------------------------------------------------
    Kilo vermek için her yolu denediniz ama yine de sonuç aynı mı? ışte uygulamanız gereken kurallar.Eğer diyet yapıyor ve beslenmenizi salata, ızgara ve diyet ürünlerle sınırlıyor, ekmeği kıstığınız halde bir türlü kilo veremiyorsanız yanlış yoldasınız! Aşağıdaki basit önerilerle hayat tarzınızda değişiklikler yaparak zayıflayabilirsiniz: Ayakta durarak veya yürüyerek daha fazla zaman geçirin. Ev veya bahçe işlerine daha çok zaman ayırın. Bir şey getirip götürmek için çocuklarınızı yollamayın. Merdivenleri birkaç kalori yakma fırsatı olarak görün ve kullanın
    Her gün yarım saat daha az televizyon izlemeye çalışın. TV izlerken ütü yapın.

    Kısa mesafelerde araba kullanmayın. Markete gittiğinizde en uzak köşeye park edin.

    Her gün düzenli yürüyüş yapın. Hafta sonları park yürüyüşleri ve bisiklet gezileri yapın, yüzün.

    Fırsat buldukça dans edin.

    ızlemekten zevk aldığınız bir spora başlayın.

    Ev işi yaparken hareketli müzikler dinleyin.

    Öğün atlamayın. Sabah kalktığınızda görebileceğiniz bir yere "kahvaltı et" yazılı bir kağıt asın. Kahvaltıyı akşamdan hazırlayın. Kahvaltı yapmadığınızda hissettiklerinizi bir kağıda yazın.

    Tatlı yemek istediğinde bir bardak su için veya 100e kadar sayın. Tatlı yemeye başlarsanız 15 kez derin nefes alın.

    Canınız yemek istediğinde kendinizi ince hayal edin.

    Yemeğe başlamadan önce 50ye kadar sayın.

    Her lokmadan sonra çatalı elinizden bırakın ve bir yudum su için.

    Yemek süresini uzatın. Çünkü tokluk duygusu en erken 10, ortalama 20 dakikada oluşur.

    Kızartmalardan uzak durun.

    Ekmeğe tereyağı sürmeyin.

    Sosları yemeğinizden ayrı olarak isteyin.

    Yağsız sebzeleri tercih edin.

    Kremalı soslu yiyecekleri seçmeyin.

    Bol su için.

    Tatlı yerine, sık yemediğiniz bir meyveyi deneyin.

    Bir öğünde fazla yerseniz, bir sonraki öğünü sadece peynir ve salata ya da yoğurt ve salata ile geçiştirin.

    10 altın kural

    1- Yemek yaparken ölçülerinizi küçültün. Daha az miktarda yemek yapın.

    2- Alışverişe gitmeden önce bir liste hazırlayıp listeye sadık kalın.

    3- Kendi siparişiniz olmayan yemekten yemeyin.

    4- Yemeğinizi bitirir bitirmez sofradan kalkın.

    5- Artan yemekleri içi görünmeyen kaplarda saklayın.

    6- Yemeğinize konsantre olun, yemek yerken televizyon seyretmeyin, kitap gazete okumayın.

    7- Şişmanlatıcı gıdaları kesinlikle evde bulundurmayın.

    8- Tatlıya başlamadan önce biraz bekleyin ve hâlâ gerçekten aç olup olmadığınıza karar verin.

    9- Her öğünde bol miktarda su için. (Günde en az 1.5 litre)

    10- Bir şeyler atıştırmak istediğinizde sizi oyalayacak uğraşılar bulun
     
    Son düzenleyen: Moderatör: 28 Mayıs 2009
    gulummse bunu beğendi.
  2. 2 Nisan 2014
    Konu Sahibi : aslican
  3. gulummse

    gulummse Aktif Üye Üye

    Katılım:
    13 Aralık 2011
    Mesajlar:
    433
    Beğenildi:
    29
    Ödül Puanları:
    63
    gerçekten işe yarayan bilgiler çoğunu uyguluyorum çok faydasını gördüm hepimize kolay gelsin:KK16:
     
  4. 22 Temmuz 2014
    Konu Sahibi : aslican
  5. bebekevinora

    bebekevinora Aktif Üye Üye

    Katılım:
    26 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    205
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    38
    aslında zor işleri kolaylaştırmanın yolu hep böyle basit adımlardan geçiyor.