zledik birbirimizi hadi sakarya bulumaya!!!

Konusu 'Buluşma Haberleri & Aktiviteler' forumundadır ve beyaz toprak tarafından 17 Mart 2009 başlatılmıştır.

    17 Mart 2009
    Konu Sahibi : beyaz toprak
  1. beyaz toprak

    beyaz toprak çirkin ama tatlı cadı=) Üye

    Katılım:
    10 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    4.948
    Beğenildi:
    22
    Ödül Puanları:
    148
    evet kızlar anladığım kadarıyla birbirimizi çok özledik ve bu sıralar daraldık sıkıldık bunaldık şöööyle bi terapi buluşmasına ihtiyacımız var anladığım kadarıyla haydeç ablam pek giremiyo yeşil gözlü ablamda pek yok ortalarda konu açma görevini hadi bu seferlik ben üstleneyim dedim ama beni yalnız bırakmayın sakın hadi bakalım buluşmaya 5 nisan pazar şehrimizin meşhur yemeyi ıslama köfte yemeye varmısınız yokmusunuz=))
     
    Son düzenleme: 24 Mart 2009
  2. 17 Mart 2009
    Konu Sahibi : beyaz toprak
  3. kxixsmetsiz kedi

    kxixsmetsiz kedi 15senedirseviyorum seniii Üye

    Katılım:
    25 Aralık 2006
    Mesajlar:
    3.872
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    beyazım buluşalım vallaa...biz birbirimize ilaç gibi geliriz.kaydirigubbakcemile5
    amma şimcik sen balık istiyosun ,yeşil gözlü ablam köfteeeee diyo.cokacimcoook..nasıl olcek bufisfisfis
     
  4. 17 Mart 2009
    Konu Sahibi : beyaz toprak
  5. Boswer

    Boswer Annemi çok özledimm Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2009
    Mesajlar:
    7.412
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    148
    Balıkmı:uhm:
    Ben balıktan nefret ederim.kokusuna bile dayanamamki
    :çok üzgünüm:
     
  6. 18 Mart 2009
    Konu Sahibi : beyaz toprak
  7. roShum

    roShum aay bi hoşuum;) Üye

    Katılım:
    3 Haziran 2008
    Mesajlar:
    4.822
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    146
    geldim şekerler...
    balık fikrini sevemedim yaa,:1no2:etme eyleme beyazım nolur ,kıslar en iyisimi ıslama köfte yiyek şehrimizin meşhur yemeği malum ne dersiniz,bide lüffen merkezden çıkmayalım olur mu?
     
  8. 18 Mart 2009
    Konu Sahibi : beyaz toprak
  9. roShum

    roShum aay bi hoşuum;) Üye

    Katılım:
    3 Haziran 2008
    Mesajlar:
    4.822
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    146
    Konuyu Toplam 2 Kullanıcı okuyor. (2 Kayıtlı kullanıcı ve 0 Misafir)
    roşum, çalıkuşu+
    çalıkuşum bakıp kaçmıyon diimi
     
  10. 18 Mart 2009
    Konu Sahibi : beyaz toprak
  11. roShum

    roShum aay bi hoşuum;) Üye

    Katılım:
    3 Haziran 2008
    Mesajlar:
    4.822
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    146
    hemide gitti bak kıslar bizim kuş okuyup uçuyo bu ara nedenkine:uhm:
     
  12. 18 Mart 2009
    Konu Sahibi : beyaz toprak
  13. beyaz toprak

    beyaz toprak çirkin ama tatlı cadı=) Üye

    Katılım:
    10 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    4.948
    Beğenildi:
    22
    Ödül Puanları:
    148
    tamam balık fikrini kimse sevmemiş gözüküyo:tomato: ıslama köfte olur hemde bildiğim güzel bir yer var daha önce orda yemiştim beyendim mekanda güzel bilge hastanesinin karşısında güzel bir lokanta kış bahçesi falanda vardı yanlış hatırlamıyosam ne dersinizCADIARZU
     
  14. 18 Mart 2009
    Konu Sahibi : beyaz toprak
  15. Deryacik

    Deryacik ...KUAFÖR OLDUM BEN... Üye

    Katılım:
    18 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    7.811
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    146
    hadi buluşun yawww
    bizde resimlerden hasret gideririzzzzzzzzzzz
     
  16. 18 Mart 2009
    Konu Sahibi : beyaz toprak
  17. Boswer

    Boswer Annemi çok özledimm Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2009
    Mesajlar:
    7.412
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    148
    Islama köfte yiyelim evet evet...
    Köftci İsmaile gidelim.Hem şık bir yer hemde lezzetli köftesi...
     
  18. 18 Mart 2009
    Konu Sahibi : beyaz toprak
  19. roShum

    roShum aay bi hoşuum;) Üye

    Katılım:
    3 Haziran 2008
    Mesajlar:
    4.822
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    146
    orada bizde yedik kocişimle kış bahçesi hoşuma gitmişti hoş olur aslında ,köfteci ismailde güzel daha aydınlık bi mekan artık bi şekilde karar alırız hep birlikte,görüşürüüzz...