Zor bi gnd, hemde ok zor...

Konusu 'Bir derdim var : (' forumundadır ve boncuk_83 tarafından 1 Haziran 2009 başlatılmıştır.

    1 Haziran 2009
    Konu Sahibi : boncuk_83
  1. boncuk_83

    boncuk_83 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    1 Aralık 2008
    Mesajlar:
    17
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    bugün çok yakın bir arkadaşım doğum yaptı.aynı hastanede yaklaşık bir yıl öncede ben doğum yapmıştım.hamileliğimin son ayında aldatıldığımı öğrenmiştim doğumdan sonrada eşimin beni çok yakın bi arkadaşımla aldattığını öğrendim.üzerinden bir yıl geçmesine rağmen ne unutabildim nede kendi içimde hesaplaşmam bitti.doğuma gitmeden evvel eşim sevgilisinle buluştu sabah sabah...ben bunları iyi niyet zannederken meğer arkamdan ne dolaplar dönüyormuş.bugün hastanede aynı şeyleri düşündüm.yattığım yatağa baktım,onunla ilgili kurduğum hayalleri düşündüm ve o gece ona attığım mesajı.o sıra aldatılmamın günü birlik bi olay olduğunu zannettiğim için ona herşeyi geride bıraktığımı,önümde bebeğimizle upuzun bi ömür olduğunu falan işte...sonra herşeyi öğrendikten sonra şimdi fotoğraflara bakıorum da sevgilisi bizim fotoğrafları çektiği için onun yüzünde ne sıcak bi ifade,ne samimiyet.ben ona sarılmışken o elini asker arkadaşıymışım gibi omzuma koymuşş.gözlerinde sinsi ve içten pazarlıklı bakışlar...sarılır öperse sevgilisi kızar çünkü onu düşünemedim tabi o an.bugün o günü tekrar tertemiz yaşamayı çok istedim.omzumda sımsıcak bi el aradım.yapayanlızdım.şimdi ise ruh hastası gibi herşeyi takan kendi kendi kendine konuşan kendine sürekli kızan kendinden nefret eden aptal geçimsiz bir insan oldum sayende kocacım...hayata dair tüm ümitlerim herşeyim bitti benim..sen istediğin kadar hafife al şu anda yaptığın gibi hiç umursama istersen ama ben kötüyüm.hemde çok kötüyüm.beni hayatta yaşayabileceğim en güzel günleri hep zehir ettin.hatırlanmaz bi hale getiirdin.hakettiğime inanmıorum.herşeyden önce sevgime saygı duysaydın.aramızda ne saygı nede sevgi war şimdi.aptal insanlar gibi saçma şeylerden kavga çıkarıoruz.saçma salak yaşıoruz.iyimi oldu böyle?bana yaşattıkları bana kapak yapmana değdimi kocacımmm...ben bu kadar mı kötüsünü hakediyodum...??seni asla affetmicem sevmiorum da seni.sadece çocuğumun babasısın.senden ayrılıp ekmeğinede yağ sürecek değilim...gözüm açıldı çok şükür...şimdi bunları neden yazdın die sorarsan onuda açıklıyım...bugün tekrar o günleri yaşadım.bana yaşattığın acıyı hatırladım.o zor zamanlarımda yanımda sen olmadığın aklıma geldi.tek başıma ağlaya ağlaya uyuduğum geceler aklıma geldi.doğumdan sonra tek başıma oturduğum senin barlarda fink attığın geceler aklıma geldi geldi de geldi..SENİ SEVMİYORUM.
     
  2. 1 Haziran 2009
    Konu Sahibi : boncuk_83
  3. biricik_06

    biricik_06 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    3 Nisan 2009
    Mesajlar:
    1.577
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    106
    bu ne ya dehşet verici bişey.şuanki içinde bulunduğunuz ruhsal durum çok normal.ama bunu kabullenerek yaşayamazsınız.sizin desteğe ihtiyacınız var.kendi kendinizi tüketmişiniz.bir evlat büyütüyorsunuz bu bozuk psikolojiyle o çucuğa ne verebilirsiniz.lütfen uzman yardımı alın.yaşadıkların çok ciddi şeyler ve siz şuan kesinlikle depresyon halindesiniz.kendi kendine konuşmalar falan kötüye gidişatın habercileri.çok daha ciddiye gider bu işin sonu.kendi sağlığınızı lütfen düşünün.
     
  4. 1 Haziran 2009
    Konu Sahibi : boncuk_83
  5. shiftcan

    shiftcan Popüler Üye Üye

    Katılım:
    4 Nisan 2008
    Mesajlar:
    2.157
    Beğenildi:
    549
    Ödül Puanları:
    113
    offf içim acıdı resmen bu nası bi acıdır. allahım ya. bu nası bi vicdansızlıktır bu erkeklerdeki... allah yardımcın olsun arkadaşım. keşke boşansan kendi yolunu çizsen mutlu olsan...
     
  6. 1 Haziran 2009
    Konu Sahibi : boncuk_83
  7. Cemre

    Cemre Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    7 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    3.610
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    106
    vay be ne entrika ne koca ne arkadaşmış
    böyle adamlar eninde sonunda cezalarını buluyorlar çevremizde hepimizin bu gibi insanlardan
    muhakkak vardır fakat onların akılları başlarına gelene kadar olan çocuklarına eşlerine oluyor
    boşanmayı düşünmüyormusunuz acaba
    tabi bebekte varmış şimdi ama sizin mutsuzluğunuz onuda etkileyecektir
    ne diyelim hakkınızda ne hayırlıysa rabbim onu versin
     
  8. 1 Haziran 2009
    Konu Sahibi : boncuk_83
  9. rxuxyagibixsxeker

    rxuxyagibixsxeker Popüler Üye Üye

    Katılım:
    18 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.039
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    106
    çok büyük bir acı .lütfen yardım alın bebeğinizin size ihtiyacı var.
     
  10. 1 Haziran 2009
    Konu Sahibi : boncuk_83
  11. HeartLess

    HeartLess HUZUR MELEĞİMSİN SEN.. Pro Üye

    Katılım:
    20 Ekim 2007
    Mesajlar:
    12.846
    Beğenildi:
    29
    Ödül Puanları:
    198
    Ah kıyamam sana...
    hiçbir kadın haketmez aldatılmayı,hor görülmeyi...
    kendinizden nefret etmeyin,kızmayın kendinize...
    sizi düşünmeyen biri içinipsikolojinizi bozmayın lütfen....
    çocuğunuz için ayakata kalmak zorundasınız...
    neden kendi kendimnizi yeyip bitiriyorsunuz,yazık değil mi size...
    size bunları yaşatanları sevindirmek mi istiyorsunuz da
    kendinize bakmıyorsunuz,kendinizi sevmiyorsunuz...
    içinizdeki nefrete engel olmaya çalışın...
    herkesin inadına hayatı sevin,yaşamayı sevin,kendinizi sevin...
    bence yeni bir sayfa açın kendiniz için,
    giyinin,kuşanın,çocuğunuzu alıp gezin,
    gülün,ama içiniz de gülsün...
    ayrılıp,ayrılmamak sizin kararrınız ama
    herkesin inadına yaşayın derim...
    sevgiler...
     
  12. 1 Haziran 2009
    Konu Sahibi : boncuk_83
  13. DUYGUSUZduygu

    DUYGUSUZduygu Popüler Üye Üye

    Katılım:
    12 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    1.248
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    ay valla tüylerim diken diken oldu yaaa... ne büyük bir acimafoldumben
     
  14. 1 Haziran 2009
    Konu Sahibi : boncuk_83
  15. MaviEge

    MaviEge DENİZCİM VE BİRİCİK KIZLARIM Üye

    Katılım:
    22 Şubat 2008
    Mesajlar:
    4.533
    Beğenildi:
    28
    Ödül Puanları:
    148
    allah yardımcın olsun canım.yaşadıkların çok acı.ayrıl ya da ayrılma diyemeyiz tabii ki.ama kendin için en hayırlısını seçersin inşallah.
     
  16. 1 Haziran 2009
    Konu Sahibi : boncuk_83
  17. NaZaR_BoNCuGu

    NaZaR_BoNCuGu Güneş topla benim için! Üye

    Katılım:
    8 Aralık 2007
    Mesajlar:
    929
    Beğenildi:
    16
    Ödül Puanları:
    88
    :1shok: yuuuuuuhhh oyle arkadasa yuh oyle kocaya :1shok:
    inanmiyorum ya allah kahretsin oyle arkadasi oyle kocayi :kızgın:
    dogum yaptigin gun yapilirmi ya
    arkadasdami edinmiycez kime guvenicez sasirmis durumdayim su olanlari okudukca paranoyak olmamak elde degil
    cok uzucu bir durum allah sabir versin
    ama bir an once bosanman en iyisi gibi geliyo bana cunku sadece bir hasdaneye gidince hatirladiysan olanlari esin gec gelince yada ayni yatagi paylasinca nasil gelmiycek aklina
    bu haksizlik saygisizlik kendine uzulmemen icin canim bir an once bosanip psikolog yardimi alman gerekiyo cocugun icin en azindan ...
     
  18. 1 Haziran 2009
    Konu Sahibi : boncuk_83
  19. arzuco

    arzuco Biri Beni Durdursun Canım Pro Üye

    Katılım:
    21 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    2.321
    Beğenildi:
    9
    Ödül Puanları:
    146
    offff yaaa... adamlar gönüllerini eğlendirsinler. bizler üzülelim psikolojimiz bozulsun. çok üzüldüm canım gecen zamana rağmen acın taptaze.. allah bu olayı atlatırken yardımcın olsun. ,
    ama şunu unutmaki sağlıklı bireyleri sağlıklı bireyler yetiştirir. hayatındaki işe yaramaz 2 kişi senin ve çocuğunun hayatını mahvetmesine izin verme canım...