Sayfa: 6/9 İlkİlk ... 45678 ... SonSon
Toplam 85 adet sonuctan sayfa basi 51 ile 60 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: gebelikte kan gelmesi

  1. Konu Sahibi : fındıkiçim #51
    Giriş tarihi
    Dec 2007
    Mesajlar
    4,856
    kızlar bende tüp bebek yöntemiyle hamile kaldım ve gebelik öğrenmeden önce çok hafif kanama oldu pembe dr.yerleşme kanamas olur fakat dinlenceksin dedi 8 haftaya kadar çalıştım(iş yeri mesafem 1 saat) işten çıktım ve 3gün sona aşırı bi kanama ve pıhtılı çom korktum hastneye gittim düşük tehlikesi dedi 1 günhastansde serumla yattım kanama durdu hemen çıktım 1 hafta sonra aynı şekilde fazla oldu gün içersinde anide kesiliodu bu böyle üç kere oldu ve hala korkuorum bebeklerim sağlıklı olmasına rağmen(ikiz) 11 haftamdayım ben böle hamile görmedim ya bana bi fikir verin progestan iğne alıorum hergün


  2. Konu Sahibi : fındıkiçim #52
    bebişlerim,benim de kan çok geliyodu..ağrım yoktu ama.çok hamilede yaşanırmış,doktorum BİZ NELERİNİ GÖRDÜK dedi,çok moral verdi..moral de çok önemli..

  3. Konu Sahibi : fındıkiçim #53
    yağmurcum,13.hafta bitene kadar kanaması olan arkadaşlar biliyorum,şimdidoğumları yakın..endişelenme canım,koca çocuk olmuşlar maşallah..progestan onları öyle bi tutar ki,kolay kolay düşmezler artık.

  4. Konu Sahibi : fındıkiçim #54
    Giriş tarihi
    Dec 2007
    Mesajlar
    4,856
    Inşallah... Kidikiçim... Insnin Morali Bozuluo Her Gördünğünde 1haftadir Bişey Yok Ama Her Olcak Korkusu Içinedeyim Yane Benimde Ağri Falan Yok... Zamn Gösterecek

  5. Konu Sahibi : fındıkiçim #55
    Giriş tarihi
    Dec 2007
    Mesajlar
    4,856
    acele yazmışım kusura bakmayın

  6. Konu Sahibi : fındıkiçim #56
    Giriş tarihi
    Aug 2008
    Mesajlar
    169
    ya kızlar benimde bir hafta önce embriyo transferim oldu ve dün sabah arkadaşın dediği gibi hafif bir lekelenme oldu çok korkuyorum geçen transferimde 10.gün kan gelmişti ve biyokimyasal gebelik dediler embriyo önce tutunuyor sonra kese oluşamadan ölüyor şimdi de aynısı olmasından çok korkuyorum bu şekilde lekelenmesi olup da istirahat ederek atlatan arkadaşlar var mı acaba?

  7. Konu Sahibi : fındıkiçim #57
    Alıntı fındıkiçim kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    kızlar 6 hafta 2 günlük hamişim...bikaç gündür kahverengi lekelenme geliyordu,dün akşam 2- 3 damla kan gelmiş..çok korkuyorum..lekelenme olduğunda hemen dr a gtmiştik,progestan verdi,onu kullanıyorum şu an..yatıcaksın hep dedi..bu durumu atlatan var mı içinizde ? morale ihtiyacım var...
    hamile bayanların çoğunda bu problem oluyo
    bende ilk 3 ay aynı şekildeydim üstelik kahverengi leke olmadan direk 3 ay kanamam oldu düşük tehlikesi var dinlen dedi ve progestan verdi 3. ayın sonunda geçti sıkıntılarım
    inşallah senin ki daha kısa sürer güzelim ama ben istirahat edememiştim ondan 3 ay sürdü bide bünyem çok zayıftı gebeliğede zayıf başlamıştım
    üzülme dr'una uyarsan bi sorun çıkmaz inşallaha.s.

  8. Konu Sahibi : fındıkiçim #58
    Alıntı fındıkiçim kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    kızlar 6 hafta 2 günlük hamişim...bikaç gündür kahverengi lekelenme geliyordu,dün akşam 2- 3 damla kan gelmiş..çok korkuyorum..lekelenme olduğunda hemen dr a gtmiştik,progestan verdi,onu kullanıyorum şu an..yatıcaksın hep dedi..bu durumu atlatan var mı içinizde ? morale ihtiyacım var...
    canım seninle aynı durumdayım sabah midem bulanmasa ödüm kopuyor akşam bulanmasa ölüyorum dediğin gibi kalbim küt küt hele birde bu sitede meleğimi kaybettim gibi sayfaları okudum mu yerimde oturamıyorum allah hepimizin yardımcısı olsun annelik her kadının hakkı ama allahım müsade etsin işallah şu an sadece anne adayıyız elenme riskide var taclanma onuruda hakkımıza hayırlı olanı nasip etsin ınga seslerini işallah duymamızı nasip etsin kaybeden arkadaşlarada en kısa zamanda yeni melekler nasip etsin işallah bol bol dua et bende öyle yapıyorum şu dokuz ay bir bitse bayram nasıl olur göreceğim ama bitse

  9. Konu Sahibi : fındıkiçim #59
    Giriş tarihi
    Mar 2008
    Mesajlar
    51
    Bende ne zaman ayakta kalsam kahverengi akinti geliyor.surekli tedirgoinlikten biktim geldimi gelmismi aman dusmesin bisuru igne yiyorum ama insallah sonuc verir bide bugun 17.gun du bi bakalim hcgye dedik 2kat artmis 3gun oncekinden yani dun 2kat olmaliydi bugun 2kattan daha fazla olmazmiydi acaba bilen varmi arkadaslar

  10. Konu Sahibi : fındıkiçim #60
    Giriş tarihi
    Jan 2008
    Mesajlar
    419
    Dora iki günde bir ikiye yada ikibuçuğk gibi bir oranda katlaması lazım sağlıklı hamilelikler versin Rabbim hepimize inşallah(amin)..............

Sayfa: 6/9 İlkİlk ... 45678 ... SonSon

Benzer Konular

  1. Cevaplar: 6
    Son Mesaj: 31-10-2012, 01:08
  2. gebelikte kavrengi akıntı gelmesi
    By barcli in forum Gebelik
    Cevaplar: 29
    Son Mesaj: 30-05-2012, 20:24
  3. gebelikte makattan kan gelmesi
    By tubadinc83 in forum Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar
    Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 22-12-2009, 17:38
  4. su gelmesi
    By teacher3510 in forum Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar
    Cevaplar: 16
    Son Mesaj: 10-07-2009, 16:37
  5. Suyun gelmesi
    By EU3 in forum Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar
    Cevaplar: 19
    Son Mesaj: 10-02-2008, 17:30

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
Önemli uyarı, mesajlaşma yöntemi dönem dönem yönetim tarafından kontrol edilmektedir !
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.