Sayfa: 8/25 İlkİlk ... 67891018 ... SonSon
Toplam 243 adet sonuctan sayfa basi 71 ile 80 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Üstüne görmek" nedir? Hamile kadın adet görür mü?

  1. Konu Sahibi : 1BukeT #71
    ben doktora gittim, doktor rahime bakti ve kesinlikle hamilelik beirtisi yok dedi hatta tüp bebekten bile bahsetti :(((( sonra ben test yaptim ikinci cizgi silikti dedim, o zaman her ihtimale karsi kan tahliline yolladi, burada kolay kolay yollamiyorlar tahlile... cuma günü gittim kan verdim yarin sonucunu alicam, offff yaa canim ülkem gibisimi var, tr de olsam simdiye kadar hersey belli olmustu, bi test sonucu icin bile 3 gün bekliyorum araya hafta sonu girdigi icin :(((
    GÖRELIM MEVLAM NEYLER NEYLERSE GÜZEL EYLER;
    benimde annem menopoza giriyor diye 6 ay adet oldu ama kesik kesik hatta ilk zamanlar testte bile cikmamisti en son doktora gittigimizde doktor ultrasondan bakti ve 6, 5 aylik hamileydi :))) o zaman ögrendik bbegin varligi ve annem neler neler kullandi ilaclar haplar, tabi bilmeden, hamile oldugunu ögrendikten sonra cok üzüldü bu cocuk kesin sakat olucak dedi ,ama hicte öyle olmadi gayet saglikli bir cocuk hemde cokk zeki suanda ilkokul 5, sinifa gidiyor :)))) Rabbim onu öyle gizlemisti bu olayi bizzat ben yasadim :))) ama yinede soruyorum iste :))) o mucizeyi yaratan Rabbim benim icinde bir mucize yaratirmi acaba ,,,,
    benim sadece yogun tek bir gün kanamam oldu ve resmen kocaman parcalar düstü hele biri resmen et parcasiydi.... tabi anneme soramiyorum o zaman adetlerin nasildi diye :)))


  2. Konu Sahibi : 1BukeT #72
    Giriş tarihi
    Oct 2010
    Mesajlar
    2,068
    Alıntı bayans kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    evet olabiliyor hamilelkte adet görme..annem benden 13 yaş küçük kardeşimde 3 ay adet gördü ve bu yüzden hamilleikten şüphelenemdi ,ne zaman idrar testi verdi gerçek ortaya çıktı



    canım benim de inşallah öyledir teşekkürler

  3. Konu Sahibi : 1BukeT #73
    Giriş tarihi
    Oct 2010
    Mesajlar
    2,068
    [QUOTE=asudem;15599886]ben doktora gittim, doktor rahime bakti ve kesinlikle hamilelik beirtisi yok dedi hatta tüp bebekten bile bahsetti :(((( sonra ben test yaptim ikinci cizgi silikti dedim, o zaman her ihtimale karsi kan tahliline yolladi, burada kolay kolay yollamiyorlar tahlile... cuma günü gittim kan verdim yarin sonucunu alicam, offff yaa canim ülkem gibisimi var, tr de olsam simdiye kadar hersey belli olmustu, bi test sonucu icin bile 3 gün bekliyorum araya hafta sonu girdigi icin :(((
    GÖRELIM MEVLAM NEYLER NEYLERSE GÜZEL EYLER;
    ,,,
    benim sadece yogun tek bir gün kanamam oldu ve resmen kocaman parcalar düstü hele biri resmen et parcasiydi...



    benimkide aynı şekilde oldu şu an hiç bişey yok hayırlısı diyelim:Saruboceq:

  4. Konu Sahibi : 1BukeT #74
    Giriş tarihi
    Oct 2010
    Mesajlar
    2,068
    asudecim senin adetin günündemi erkenmi geçmi oldu benimkisi gününden 4.5 gün önce oldu

  5. Konu Sahibi : 1BukeT #75
    Alıntı bayans kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    evet olabiliyor hamilelkte adet görme..annem benden 13 yaş küçük kardeşimde 3 ay adet gördü ve bu yüzden hamilleikten şüphelenemdi ,ne zaman idrar testi verdi gerçek ortaya çıktı
    demek ki her ay test yapmaktan başka çare yokkafamçokkarıştı

  6. Konu Sahibi : 1BukeT #76
    Alıntı semraozsoy kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    asudecim senin adetin günündemi erkenmi geçmi oldu benimkisi gününden 4.5 gün önce oldu
    benimkide adet tarihimde 5 gün sonra oldu ama suanda kan testi yaptirdim negatif cikti :(((

  7. Konu Sahibi : 1BukeT #77
    Giriş tarihi
    Oct 2010
    Mesajlar
    2,068
    Alıntı asudem kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    benimkide adet tarihimde 5 gün sonra oldu ama suanda kan testi yaptirdim negatif cikti :(((




    bende bugün test yaptım benimkide negatif zaten doktor dedi adet günün geçmeden rahim temizlenmeden çıkmazmış hayırlısı canım ben idrar testi yaptırdım

  8. Konu Sahibi : 1BukeT #78
    Alıntı semraozsoy kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    bende bugün test yaptım benimkide negatif zaten doktor dedi adet günün geçmeden rahim temizlenmeden çıkmazmış hayırlısı canım ben idrar testi yaptırdım
    evet hayirlisi canim, ben tüp bebek yapmaya karar verdim bakalim inslaalh bu kez olur, sende takma kafana insallah en kisa zamanda bebeklerimizi kucagimiza alamk nasip olur

  9. Konu Sahibi : 1BukeT #79
    Giriş tarihi
    Oct 2010
    Mesajlar
    2,068
    Alıntı asudem kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    evet hayirlisi canim, ben tüp bebek yapmaya karar verdim bakalim inslaalh bu kez olur, sende takma kafana insallah en kisa zamanda bebeklerimizi kucagimiza alamk nasip olur




    inşallah canım kafaya falan taktığı yok benim zayen 7 yaşında bir oğluşum var ama oğlum bu aralar çok üzülüyo benim de kardeşim olsaydı falan diye başlıyo her konuşmasına buda bizi çok üzüyo bizde onun üzülmesine dayanamıyoruz bizde bir aydır çalışmalara başladık canım hamile kalıp oğluma bir an önce haber verme telaşındayım oğlum ikinci sıfa gidiyo başarısını etkilemesini istemem son zaman larda hiç ağzından düşmüyo televizyonda bile bebek görse annecim birkere öpebilirmiyim diyo anlıyacağın böyle bir durumdayım rabbim kimseye aratmasın canım siz nekadar zaman dır düşünüyosunuz canım:lepi::lepi::lepi::lepi:

  10. Konu Sahibi : 1BukeT #80
    Alıntı semraozsoy kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    inşallah canım kafaya falan taktığı yok benim zayen 7 yaşında bir oğluşum var ama oğlum bu aralar çok üzülüyo benim de kardeşim olsaydı falan diye başlıyo her konuşmasına buda bizi çok üzüyo bizde onun üzülmesine dayanamıyoruz bizde bir aydır çalışmalara başladık canım hamile kalıp oğluma bir an önce haber verme telaşındayım oğlum ikinci sıfa gidiyo başarısını etkilemesini istemem son zaman larda hiç ağzından düşmüyo televizyonda bile bebek görse annecim birkere öpebilirmiyim diyo anlıyacağın böyle bir durumdayım rabbim kimseye aratmasın canım siz nekadar zaman dır düşünüyosunuz canım:lepi::lepi::lepi::lepi:
    ahh canim kiyamam ya, tabi tek kalacaklar korkusuyla kardes istiyorlar, doguncada kiskancliklar oluyo :))))
    biz 5 senedir istiyoruz canim bi kez tüp bebek yaptik olmadi, tam umudumu kesmistimki kendiliginde hamile kaldim, derken onuda 4 aylikken düsürdüm :(( bakalim insallah rabbim hayirli evlatlar nasip eder, esim cocuklari cok sever, onun birinin bebegini sevdigini gördügümde cok üzülüyorum :((( o zamanlarda daha cok aklima geliyor iste, hayirlisi bakalim

Sayfa: 8/25 İlkİlk ... 67891018 ... SonSon

Benzer Konular

  1. üstüne adet görüpte hamile kalan varmı kızlar
    By hulya6060 in forum Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar
    Cevaplar: 28
    Son Mesaj: 14-07-2014, 11:53
  2. Adet üstüne hamile kalma **önemli**
    By hilal58 in forum Gebelik
    Cevaplar: 11
    Son Mesaj: 17-04-2014, 12:23
  3. Hamile kaldıktan sonra adet olan varmı üstüne görme deniyor
    By jansela in forum Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar
    Cevaplar: 16
    Son Mesaj: 16-12-2012, 22:14
  4. acaba hamile miyim? hamile kadın adet olurmu?
    By minikcadimm83 in forum Hamilelik Belirtileri
    Cevaplar: 4
    Son Mesaj: 05-04-2011, 10:00
  5. adet üstüne görmek
    By nerissa in forum Gebelik
    Cevaplar: 4
    Son Mesaj: 17-05-2009, 16:51

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
Önemli uyarı, mesajlaşma yöntemi dönem dönem yönetim tarafından kontrol edilmektedir !
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.