Sayfa: 1/3 123 SonSon
Toplam 25 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: parça parça koyu renk kan geldi :((((((

  1. Konu Sahibi : ebis #1
    ebis Guest

    Bilgilenderme parça parça koyu renk kan geldi :((((((

    senağlamasenağlamasenağlama


    Arkadaşlar dün akşam eve gittim parça parça koyu kan geldi dşükmü oluyor ne doktora gidicem bir an önce


  2. Konu Sahibi : ebis #2
    Giriş tarihi
    Dec 2007
    Mesajlar
    4,723
    eee git dr yada araaa ayyyyy umarım kötü bieşey yokkkkkkkkkk hadi dr gitttttttttt

  3. Konu Sahibi : ebis #3
    EU1 Guest
    benneyaptımkiburda durman hata hemen kalk gitsene doktora dünden beri ne bekliyosun

  4. Konu Sahibi : ebis #4
    Giriş tarihi
    May 2007
    Mesajlar
    4,100
    canım hamilemisinki? tabi hemen doktora git vakit kaybetme çok geçmiş olsun.

  5. Konu Sahibi : ebis #5
    Giriş tarihi
    Dec 2007
    Mesajlar
    1,620
    Hamilemiydi Ki Acaba Ya :( Geçen Ay Benimde Tam Adetimde öle Oldu... Allah Allah ?

  6. Konu Sahibi : ebis #6
    ebis Guest
    kızlar bugün cuma ödemeler yoğunlukta tek muhasebe de ben varım o yüzden ölsende göndermezler akşamı beklicem artık :(((

  7. Konu Sahibi : ebis #7
    Giriş tarihi
    Dec 2007
    Mesajlar
    4,723
    Ya Gitsene çok önemliiiiiiii Bebeğine Birşey Olursaaa Allah Korusunnnnnnnn Izin Al Git Bi özele Hemen....................

  8. Konu Sahibi : ebis #8
    canımmm...ogle arası hemen gıt
    hamılelııgın her donemınde kanama rısklıdır....



    eger dusuk tehlıken varsa doktor raopr vercektır

    kac haftalıksın

  9. Konu Sahibi : ebis #9
    Giriş tarihi
    Dec 2007
    Mesajlar
    1,620
    Git Canim Ya öğle Arasi Boş Ver Işi Izin Al Bi Saat Git...

  10. Konu Sahibi : ebis #10
    Giriş tarihi
    Aug 2007
    Mesajlar
    135
    yaa bırak git, bebeğin herşeyden önemli olmalı, işin ciddiyetini anlat ve çık git bi an önce. önceliği herzaman bebeğine ver artık. konu ne olura olsun

Sayfa: 1/3 123 SonSon

Benzer Konular

  1. vajinamdan parça parça krem atıkları geliyor
    By yamukprenses in forum Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar
    Cevaplar: 10
    Son Mesaj: 25-01-2010, 09:34
  2. 12 gün geçtikten sonra adet oldum ama parça parça pıhtılar var
    By baharkokusu in forum Hamilelik Belirtileri
    Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 22-12-2009, 01:43
  3. diş taşı temizliği sonrası parça parça kan gelmesi
    By OznurBERKUT in forum Tekrar Konular
    Cevaplar: 1
    Son Mesaj: 13-06-2009, 12:20
  4. Parça parça New York Moda Haftası
    By Adıvar in forum Defileler
    Cevaplar: 5
    Son Mesaj: 09-04-2009, 19:05
  5. parça parça bişey düşürdüm
    By özlem147 in forum Jinekoloji
    Cevaplar: 4
    Son Mesaj: 01-10-2008, 00:48

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
Önemli uyarı, mesajlaşma yöntemi dönem dönem yönetim tarafından kontrol edilmektedir !
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.