Sayfa: 1/4 123 ... SonSon
Toplam 38 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: karbonatlı testi yaptım

  1. Konu Sahibi : eyif #1
    Giriş tarihi
    Apr 2007
    Mesajlar
    338

    Ufak bir soru ? karbonatlı testi yaptım

    bugün belki yumurta ve sperm buluşmuşturda ben hamile kalmışımdır diye tabi bu sadece bi umut ki inşallah öyle olmuştur diye burda bi arkadaş karbonat testini yazmıştı yapayım dedim idrarıma karbonatı attım ve bekledim hiç bişey olmadı :( ama daha adetimin olmasına 8 gün var belki erken olduğu için belkide gerçekten bebek olmadığı için belkide böyle bi test olmadığı için olmadı aranızda bu testi deneyen başkalarıda varmı


  2. Konu Sahibi : eyif #2
    valla denicektim de .çok sevgili adet kanamam hamile
    olmadığımı bana kanıtladı zaten...teste ne gerekkkk

  3. Konu Sahibi : eyif #3
    Giriş tarihi
    Feb 2008
    Mesajlar
    3,805
    canım bence çok erken yapmışsınn. varsa bile çok erkenn daha. bekle baklaım.. inş varıdr..

  4. Konu Sahibi : eyif #4
    ilaydaa Guest
    canım kesin sonuç almak istiyorsan adetinin geçmesini bekle
    seni inan çok iyi anlıyorum ama biraz sabır gerekiyo

  5. Konu Sahibi : eyif #5
    Merhaba arkadaslar ben adetime 9 gün varken karbonat testini yapmıştım direk dibe coktu hiç kopurmedi aynen seker gibi.. dun akşam yaptım (adetime5 gün var) beyazımsı bir kopuk olustu ama cok yogun degil hafif.. (ilk yaptıgımdan farklıydı yani)

  6. Konu Sahibi : eyif #6
    Giriş tarihi
    Feb 2008
    Mesajlar
    301
    Hamile oldugumuzu nasil anlayacagiz kizlar bu testle?kopurmesi mi gerekiyor?olcusu nedir karbonatin?

  7. Konu Sahibi : eyif #7
    Giriş tarihi
    Sep 2007
    Mesajlar
    1,549
    kızlar bende bu sabah yaptım karbonatlı idrar testini.beyaz beyaz köpürdü.bir arkadaş eczacıya sormuş bu testi, oda okuldayken böyle testler yapıyorduk doğrudur demiş.kimileri suylada yaptım aynen köpürdü dedi, ama ben suylada yaptım dibe çöktü hiç köpürmedi.bakalım herşeyin hayırlısı bekliyoruz....

  8. Konu Sahibi : eyif #8
    EU1 Guest
    Mutlulukcum hadi hayırlısı bide idrar testimi yapsan ya , ben hergun yapıyom karbonatı direk cokuyo dibe hiçbişey oldugu yok , 4 gun kaldı reglime

  9. Konu Sahibi : eyif #9
    Alıntı stella79 kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    Mutlulukcum hadi hayırlısı bide idrar testimi yapsan ya , ben hergun yapıyom karbonatı direk cokuyo dibe hiçbişey oldugu yok , 4 gun kaldı reglime
    tatlım bizim aynı zamanlardaydı degilmi reglimiz insallah hayırlısı.. İdrar testini aldım ama yapmaya cesaret edemedim hayal kırıklıgı olacak dıye.. dun gece ruyamda test yapmıştım bır suru kırmızı cızgı belirmişti.. keşke gerçek olsa.. :) sen hiç test yaptınmı seker..

  10. Konu Sahibi : eyif #10
    Giriş tarihi
    Sep 2007
    Mesajlar
    159
    2.aşilamamdi.karbonat Testini Yaptim 13.günüydü.hiç Köpürmeden Dibe çöktü.zaten 15.günü Anladimki Hamiş Değilmişim.adet Oldum çünkü Dün.

Sayfa: 1/4 123 ... SonSon

Benzer Konular

  1. İdrar Testi Yaptım
    By Bonadea in forum Tüp Bebek Özel Bölüm
    Cevaplar: 32
    Son Mesaj: 05-03-2014, 21:16
  2. Gebelik Testi Yaptım Bir Bakın Lütfen....
    By bekliyorum in forum Hamilelik Belirtileri
    Cevaplar: 17
    Son Mesaj: 12-04-2010, 00:15
  3. kızlar yardım edin limon testi yaptım dün!!!
    By HÜZÜN YAPRAKLARI in forum Gebelik
    Cevaplar: 10
    Son Mesaj: 11-03-2010, 18:29
  4. kızlar dayanamadım ve idrar testi yaptım
    By nubahar86 in forum Tüp Bebek Özel Bölüm
    Cevaplar: 58
    Son Mesaj: 08-08-2009, 11:48
  5. sizce erken mi yaptım testi
    By perlin in forum Gebelik
    Cevaplar: 3
    Son Mesaj: 19-09-2008, 14:38

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
Önemli uyarı, mesajlaşma yöntemi dönem dönem yönetim tarafından kontrol edilmektedir !
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.