Sayfa: 6/2006 İlkİlk ... 456781656 ... SonSon
Toplam 20060 adet sonuctan sayfa basi 51 ile 60 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Preseed kullananlar

  1. Konu Sahibi : dasy #51
    arkadaslar kac lira oduyorsunuz preseed 6 li paket icin? kargo ne kadar tutuyor? KDV oduyor musunuz?


  2. Konu Sahibi : dasy #52
    Giriş tarihi
    May 2008
    Mesajlar
    8,256
    Alıntı kibele kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    arkadaslar kac lira oduyorsunuz preseed 6 li paket icin? kargo ne kadar tutuyor? KDV oduyor musunuz?
    3'lü paket için 20TL ödedim bugün. kargoda 7-8TL civarı birşey tutar dediler.

  3. Konu Sahibi : dasy #53
    Alıntı wannababy kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    haydaaaaa! bu da iyi. o zaman adamlara şikayet mailı atalım toplu olarak. zaten günü geçmiş ürün satıyorsunuz sizi şikayet edicez falan diyelim.
    bakalım bu sefer ne diyecekler.
    Ayrica arkadaslar simdi sizin cevabinizi beklemeden yaziyorum ama ben acikcasi 14.99 dolar yani ABD deki fiyatin aynisini vermesine sasirmistim. cunku TR de gumrukten girerken OTV ye tabi ise OTV, KDV ye tabi ise KDV bir suru vergi biner uzerine.

    sasirmistim adam nasil oluyor da bu vergileri dusup promosyon yapiyor. demek ki kar oranindan fedakarlik ediyor diye dusunmustum.

    bence isin icinde is var. yani bu adam bence bu urunleri perakende sokuyor. gumruksuz. geri iade edemiyor, cikaramiyor, anca bize satiyor.

  4. Konu Sahibi : dasy #54
    Giriş tarihi
    Mar 2008
    Mesajlar
    5,340
    aynen bende o parayı ödedim

    ben şimdi tekrar mail attım durumdan bahsettim cevap bekliyorum kendilerinden

  5. Konu Sahibi : dasy #55
    Alıntı wannababy kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    3'lü paket için 20TL ödedim bugün. kargoda 7-8TL civarı birşey tutar dediler.
    Canim emin ol ABD den de alsan ayni fiyata denk gelir. 14.99 dolar urun fiyati.
    international shipping icin de adam simdi yazsin bakalim. 5-6 dolar da kargo tutar. burada ABD nin posta sistemi cok gelismis ve yaygin. her bi halti posta yoluyla hallediyorlar.cok ilkel bazen cok da komik oluyor ama cok ucuz.

    kirani falan da hep posta ile gonderiyorsun cek yazip. banka havalesi vs olmuyor:)

  6. Konu Sahibi : dasy #56
    Giriş tarihi
    May 2008
    Mesajlar
    8,256
    Alıntı ceylan83 kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    aynen bende o parayı ödedim

    ben şimdi tekrar mail attım durumdan bahsettim cevap bekliyorum kendilerinden
    burda ki yetkiliye mi attın ceylan?

  7. Konu Sahibi : dasy #57
    Giriş tarihi
    Mar 2008
    Mesajlar
    5,340
    çok mantıklı bencede kibeleciğimm

    yani zaten distribütörlüğün olmaması da bunun kanıtı bence adam perakendecilik yapıyo getiriyo bize döşüyo burda yaaaaaa

  8. Konu Sahibi : dasy #58
    Giriş tarihi
    May 2008
    Mesajlar
    8,256
    Alıntı kibele kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    Canim emin ol ABD den de alsan ayni fiyata denk gelir. 14.99 dolar urun fiyati.
    international shipping icin de adam simdi yazsin bakalim. 5-6 dolar da kargo tutar. burada ABD nin posta sistemi cok gelismis ve yaygin. her bi halti posta yoluyla hallediyorlar.cok ilkel bazen cok da komik oluyor ama cok ucuz.

    kirani falan da hep posta ile gonderiyorsun cek yazip. banka havalesi vs olmuyor:)
    aynı fiyata denk geliyorsa burdaki adamın elinde kalmış malları niye alayım? doğrudan veririm siparişi ordan. yada dedim ya biraz senin başını ağrıtırız.sırnaşık şey

  9. Konu Sahibi : dasy #59
    kizlar bu arada preseed kutusu ile birlikte 2 tane hamilelik testi geliyor ve hamile oldugumu ben reglimden 1 gun once bu test cubugu ile ogrendim. yani elinizdkileri ise yaramaz diye atmayin. en az pahalilar kadar guzel calisiyor.

  10. Konu Sahibi : dasy #60
    Giriş tarihi
    Mar 2008
    Mesajlar
    5,340
    yok canım abd dekine yazdım ben türkiyeden gelen cevap tarihle ilgiliydi sıkmış resmen gelen cevabı yazmıştımm bu abdden gelen cevapta türkiyede distribütörlüğümüz yok diyo bende ona cevap yazdım bakalım ne cevap gelecek bekliyorum şimdi umarım hemen cevap gelir bende burdan yazarım

Sayfa: 6/2006 İlkİlk ... 456781656 ... SonSon

Benzer Konular

  1. Cevaplar: 24
    Son Mesaj: 01-04-2014, 14:23
  2. kızlar preseed hakkında bilgisi olan var mı
    By su1983 in forum Hamilelik Belirtileri
    Cevaplar: 6
    Son Mesaj: 25-04-2011, 14:08
  3. aşılama ve preseed
    By dila_naz in forum Aşılama Yöntemleri ve Tecrübelerimiz
    Cevaplar: 5
    Son Mesaj: 20-07-2010, 14:16
  4. preseed kullanıpta hamile kalan varmı??
    By muzurperi in forum Gebelik
    Cevaplar: 41
    Son Mesaj: 06-01-2010, 10:20

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
Önemli uyarı, mesajlaşma yöntemi dönem dönem yönetim tarafından kontrol edilmektedir !
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.