Toplam 5 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 5 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: "YUMURTA" çatlama kanaması hakkında bilgisi olanlar varmı ??

  1. Konu Sahibi : ikra_ #1
    ikra_ Guest

    İkaz ... "YUMURTA" çatlama kanaması hakkında bilgisi olanlar varmı ??

    arkadaşlar iyi geceler ... yardımcı olursanız sevinirim ... benim geçen hafta 3 gün süren k.rengi ama damla damla kanamam olsu ve 3 gün sürdü ... doktora gittim çatlama kanaması dedi bende o 3 gün acaba reglmi oldum yada kötü bişeymi diye ilişkiye girmedim ... şimdi bu çatlama kanaması esnasındamı hamile kalabilirim yoksa acaba o bittikten sonrada şansım varmıdır ? yardımcı olursanız sevinirimmmm :):):) kafamçokkarıştı


  2. Konu Sahibi : ikra_ #2

    I love KK

    canım benim bildiğim yumurtalıkların çatlama esnasında yumurta akı kıvamında bi sıvı geliyor. Ama senin kanaman kahverengi ve damla halinde geldiyse belki hamişsindir ve üstüne görmüş olabilirsin ama yinede seni umutlandırmıyım. Çatlamadan 24 saat içinde ilişkiye girmen gerek sonra yumurtalar çürümeye baslıyor.

    güzel haberlerini bekliyoruz...
    Düzenleyen: duyqumm Düzenleme Tarihi : 17-12-2008 Düzenleme Saati :03:20

  3. Konu Sahibi : ikra_ #3
    ikra_ Guest
    cnm insallahhhh doktorum bazi kadinlarda catlama esnasinda kanama olur dedi benimkide oyleymis ... O 3gun iliskiye girmedim korkudan ama umarim hamileyimdir ... Ve isteyen herkezede allah bebek verir

  4. Konu Sahibi : ikra_ #4
    canım ben 8 aydır aynı çekiyordum benim yumurta gelişmeye başladıı an lekelenmeler başlıyo du o 1 hafta çekerdim
    hep kanamam olunca ilişkiye girmedim hiçbir oktorda bişey demedi sonra birine gittim yumurta çatladığı gün kanaman oluyo sen kan var diye çalışmıyosun eeee yumurta çatlayınca döllenicek neyle döllenecek dedi düşününcede mantıklı geldi sen o zaman adet olmuyorsun ilişki haram değil gerçekten o günlerde yaptım 2 ay sonra filan hamile kaldım. inşallah vardır umutlandır mak istemem ama çatlama günü ilişki olmuyorsa bebek olamaz zaten bide ateş ölçmüşytüm ben ordan daha iyi anlaşılıyor çatladığı tavsiye ederim

  5. Konu Sahibi : ikra_ #5
    benimde 3 ay önce adetim bittikten sonra yumurtlam günümde kanamam oldu dra gittim bana yumurlama çatlaması esnasında kanama olabileceğini söyledi yani bu beraberliğe engel bir durum değil

Benzer Konular

  1. "KARAMEL renk hakkında bilgisi olanlar buraya bakabilir mi"
    By aysecolluoglu in forum Saç Rengi ve Saç Boyama
    Cevaplar: 38
    Son Mesaj: 09-11-2013, 14:03
  2. Cevaplar: 1
    Son Mesaj: 04-04-2009, 17:57
  3. Cevaplar: 13
    Son Mesaj: 08-09-2008, 19:17

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
Önemli uyarı, mesajlaşma yöntemi dönem dönem yönetim tarafından kontrol edilmektedir !
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.