Toplam 6 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 6 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Progestan'ın yan etkileri

  1. Konu Sahibi : thecute #1

    Progestan'ın yan etkileri

    Adet düzensizliği sebebiyle doktorum 4 ay boyunca sabah akşam 1 er tane olmak üzere, siklusumun 16-26ıncı günlerinde progestan kullanmamı söyledi. İlk kullandığımdan beri çok sık görülen baş dönmesi ve mide bulantısı yan etkileri bende hiç olmadı. Daha çok sarhoş gibi oluyorum. Etkisini ilacı aldıktan yarım saat sonra gösteriyor ve yaklaşık 2 saat süreyle sarhoş gibi oluyorum. Ağzımda kuruluk ve konuşmamda bozukluk oluyor. Doktorum normal olduğunu söylediği için önemsemedim. Ancak dediğim gibi 2 ay kullandım ve 2 ay daha kullanacağım. Son günlerde gözlerimde aşırı bir kızarıklık var. Acaba yeniden bu yan etkisinden ötürü doktorumla görüşmeli miyim? İlacın prospektüsünde ağız kuruluğu, konuşmada bozukluk ve gözlerdeki kızarıklık hakkında ciddi yan etkiler olduğu ve acil tıbbi müdahaleye gerek olduğu yazıyor. Bu yüzden biraz endişelendim. Sizce doktorumla yeniden görüşüp dozunu veya süresini değiştirmesini gerektirecek bir durum olabilir mi yoksa bu yan etkiler normal midir? Yaşım 23, henüz gebeliğim yok.


  2. Konu Sahibi : thecute #2
    Alıntı thecute kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    Adet düzensizliği sebebiyle doktorum 4 ay boyunca sabah akşam 1 er tane olmak üzere, siklusumun 16-26ıncı günlerinde progestan kullanmamı söyledi. İlk kullandığımdan beri çok sık görülen baş dönmesi ve mide bulantısı yan etkileri bende hiç olmadı. Daha çok sarhoş gibi oluyorum. Etkisini ilacı aldıktan yarım saat sonra gösteriyor ve yaklaşık 2 saat süreyle sarhoş gibi oluyorum. Ağzımda kuruluk ve konuşmamda bozukluk oluyor. Doktorum normal olduğunu söylediği için önemsemedim. Ancak dediğim gibi 2 ay kullandım ve 2 ay daha kullanacağım. Son günlerde gözlerimde aşırı bir kızarıklık var. Acaba yeniden bu yan etkisinden ötürü doktorumla görüşmeli miyim? İlacın prospektüsünde ağız kuruluğu, konuşmada bozukluk ve gözlerdeki kızarıklık hakkında ciddi yan etkiler olduğu ve acil tıbbi müdahaleye gerek olduğu yazıyor. Bu yüzden biraz endişelendim. Sizce doktorumla yeniden görüşüp dozunu veya süresini değiştirmesini gerektirecek bir durum olabilir mi yoksa bu yan etkiler normal midir? Yaşım 23, henüz gebeliğim yok.
    Bu ilacı kullanmanız gerekiyorsa ağızdan değil vajinal kullanmanızı (doktorunuza sorarak) öneririm. Veya ilaç değiştirilebilir. Sağlıklı günler dilerim...

  3. Konu Sahibi : thecute #3
    Doktorum da sarhoşluk etkisinin olmaması için vajinadan almamı önermişti. Ama bu yan etki beni çok fazla rahatsız etmediği için ve ilacı kullandığım saatlerde evde olduğum için ağızdan almaya devam ediyorum. Ancak gözlerimin kızarması beni endişelendirdi, ilaç karaciğerimi yormuş olabilir mi diye düşünüyorum. Geçmişimde böbrek veya karaciğer problemim yok, ama fazla ilaç kullanan bir insan olmadığımdan bu tür etkiler korkutuyor. Bir süre vajinadan alırım, eğer gözlerimdeki damarların kırmızılık ve belirginlikleri devam ederse o zaman doktora gitmeliyim sanıyorum?

  4. Konu Sahibi : thecute #4
    Merhaba ,progestan kasıklarda ara ara hafif batmalara ve hafif ateşe neden olabilir mi ? Ya da bunlar hamilelik belirtileri de olabilir mi ?

  5. Konu Sahibi : thecute #5
    Alıntı NarMik kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    Merhaba ,progestan kasıklarda ara ara hafif batmalara ve hafif ateşe neden olabilir mi ? Ya da bunlar hamilelik belirtileri de olabilir mi ?
    Hafif ateşe sebep olabilir. Hamilelikle ilgili belirtiler 6. gebelik haftasında başlamaktadır. Gebe kalmanız ve doğum yapmanız dileğiyle...

  6. Konu Sahibi : thecute #6
    Alıntı Op.Dr. Bora CENGİZ kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    Hafif ateşe sebep olabilir. Hamilelikle ilgili belirtiler 6. gebelik haftasında başlamaktadır. Gebe kalmanız ve doğum yapmanız dileğiyle...
    Teşekkür ederim daha önce iki defa ikiz hamilelik geçirdim..İlk bebeklerimi rahim ağzı yetmezliğinden kaybettim..Şu an 1,5 yaşında ikizlerim var..Umarım hamileyimdir....

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
Önemli uyarı, mesajlaşma yöntemi dönem dönem yönetim tarafından kontrol edilmektedir !
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.