Sayfa: 5/18 İlkİlk ... 3456715 ... SonSon
Toplam 176 adet sonuctan sayfa basi 41 ile 50 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: İzmir de hem uygun fiyatlı hem de çeşidi bol olan gelinlikçi adresleri yardım lütfen!

  1. Konu Sahibi : Ege #41
    Giriş tarihi
    Jul 2008
    Mesajlar
    1,923
    Ben de merak ettim.Eğer fotoğraf koyarsan çok sevinirim.Yüzünü göstermek istemezsen paintte kapatabilirsin.


  2. Konu Sahibi : Ege #42
    kızlar ben de ailemin yanındayım şimdi, izmirdeyim, benm de 24 nisanda nişanım, 7 ağustosta da düğünüm var... ben de kemeraltından baktım nişanlımla birlikte, zaten kemeraltında gelinlik ve abiye satanbn bir sürü gelinlikçi var, fiyat olarak da her aradığınızı bulabilirsiniz...
    mesela ben selin moda evinden aldım nişanlık, gelinlik ve kınalık. gelinliği aldık fakat ölçülerimi yaptırmıyoruz(nişanlım konyada çalışıyor, subay olduğu için iş durumu müsait olamıcak, bu yüzden gelinliği aldık fakat ölçüleri sonra yapılacak orda ayrıldı bekliyor.)
    biz nişanlımla moda evi filan araştırmadık, gittik kemeraltına, hepsine girdik gelinlik satan yerlerin, her çeşit var her model istediğinizi yapıyolar, fakat aklınızda bulunsun, kemeraltına iyi pazarlık yapan birisiyle gidin, yarı yarıya fiyat düşürebilirsiniz
    mesela benm gelinliğime 1850, nişanlığıma 950, kınalığıma 650 dediler, fakat nişanlım çok iyi pazarlı yapa ;) üçünü 1850ye aldık..
    100 msjı geçince resimlerini koyarım, isteyn olursa da selin modanın telefon ve adresini de veririm, dediğim gibi, iyi bir pazarlık fiyat için gerekli..

  3. Konu Sahibi : Ege #43
    tabi gelinlik modellerinde de moda diye bişey yok kızlar, biz nişanlımla burda gelinlik fuarını da gezdik, her şey moda, istemediğiniz kadar model var,
    sadece bu yıl drapeler biraz fazla kullanılmış, etekler hafif kabarık, ama isteyen istediğini bulabilir, zaten gelinliğin fiyatını artıran kumaşı ve üzerine yapılan iş
    mesela swarowski taş olunca artıyor fiyatı, bir de duvak artırıyor fiyatı çok, bunun dışında üzerinde dantel işlemesi elde fian dediklerinde inanmayın, o danteller metre hesabı satılıyo, onlardan dikiyolar, fiyat inmemek için bunu söylerler kanmayın... biz çok fazla dolaştık 2 gün altını üstüne getirdik ordan biliyorum yani :)

  4. Konu Sahibi : Ege #44
    bir de aldığınız yerin size sunduğu imkanlar çok önemli bence, istediğiniz her aksesuarı vermesi lazım gelinlikle birlikte...

  5. Konu Sahibi : Ege #45
    kemeraltında da gelinlikçilere gitmek için şöyle tarif edeyim;
    konak iskele tarafından girince dümdüz ilerleyin, erler kuyumcu var o yol üzerinde sağ tarafa kalıyor, ama 10 dk kadar ilerleyince solda, orda o kuyumcuyu görünce karşısındaki sokaktan sola giriyorsunuz, oradan da sokaktan geçince sağa doğru yürüyün, zaten orası tamamen gelinlikçiler kınacılar ve nikah şekeri satan yerler dolu, hç çekinmeden de hepsine girn deneyin, içinizde kalmasın, ben öyle yaptım:))
    bir de bu yaza düğünü olan arkadaşlar elini biraz çabuk tutsun (fiyat açısından demek istiyorum) bu aralar nisan 15'e kadar fiyatlar çok artmıyor ama sonra sezon olduğu için acayip fiyat biniyor,, bunu da 2 sene önce evlenen teyzemden biliyorum, 1 ay sonra beğendikleri gelinliği 300 lira pahalıya aldılar... :(

  6. Konu Sahibi : Ege #46
    Madam burcu var cnm ondada çeşit bol.Ama bence sen kemeraltına git istemediğin kadar çok gelinlik mağazası var

  7. Konu Sahibi : Ege #47
    Alıntı sosyologtrendy kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    Sevgili bujuu,
    Madam burcuyu pek tavsiye etmiyorlar gaziemirde 30 yıllık bir gelinlikçi var orda gelinlik bakarken biraz sahibiyle muhabbet ettim.Eskiden güzel gelinlikler diktiklerini fakat şimdi madam burcunun kaliteyi düşürdüğünü,ordan ağlayarak gelinlerin geldiğini söyledi.Ben ikna oldum gerçekten orası daha çok reklam kokuyor.Kalitesiz.Ben denemeden gelinlik diktirmek istemiyorum o yüzden kemeraltında biraz gezip gelinlik denicem fiziğime giden bir model bulursam başka bi yerdede diktircem:))
    artık çok geçmirmirmirmir
    dikiliyor gelinliğim.. inşallah güzel birşeyler çıkar. provaalr iyi gidiyor ama endişeliyim :çok üzgünüm:

  8. Konu Sahibi : Ege #48
    Ben Nazarelden aldım gelinliğimi. Ütüme göre dikiliyor. 2500 TL'ye aldık..

  9. Konu Sahibi : Ege #49
    Ya bu ızmir de gelinlikçiler başlığı çok iyi olmuş. Bende şu an nişanlıyım ama henüz düğün tarihimiz belli değil. Alsancak-Çankaya-Kemeraltı üçgeninde gezerken çok fazla gelinlikçi var ama hepsine girip denemek mümkün değil. Hepsine güvenmekte mümkün değil. Geçenlerde Pasaport tarafındaki bir gelinlikçiye girdim. Adını hatırlamıyorum ama tam simit sarayının çaprazında kalıyordu. Katalogdan o kadar sade bir gelinlik beğendimki 1.500 TL dediler fiyatına. Yani "SADE" kelimesi az kalır. Annem bile muhtemelen biraz uğraşsa aynısını diker. Ben birde kızlar ağası hanının arka tarafındaki gelinlikçilere bakın derim. Bu tesetdür giyim satanlarla iç içe gelinlikçiler var. Onlarda sanırım fiyatlar çok daha uygun olur. Geçen kış birkaç vitrinde çok hoş modeller görmüştüm. Hep pazarlık olayı onlarda olmazsa olmazlardan. Zaten sorunca hemen fiyatda söylemiyorlar. "Siz beğenin anlaşırız" diyorlar :)

  10. Konu Sahibi : Ege #50
    Giriş tarihi
    Jul 2008
    Mesajlar
    1,923
    Alıntı sea.1013 kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    Ben Nazarelden aldım gelinliğimi. Ütüme göre dikiliyor. 2500 TL'ye aldık..
    Ayyy çok pahalı yaa ben de ordaki gelinliklere bakmak istiyorum da

    sen 2500 diyince içim ürktü :))

Sayfa: 5/18 İlkİlk ... 3456715 ... SonSon

Benzer Konular

  1. İzmir de özel kreş adresleri lütfen yardım
    By cariyem in forum Bakıcı ve Kreş
    Cevaplar: 18
    Son Mesaj: 14-09-2013, 16:22
  2. Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 03-01-2010, 18:39
  3. uygun fiyatlı
    By Aurora in forum Arşiv
    Cevaplar: 8
    Son Mesaj: 01-05-2009, 13:16
  4. Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 04-11-2008, 09:14

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
Önemli uyarı, mesajlaşma yöntemi dönem dönem yönetim tarafından kontrol edilmektedir !
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.