Sayfa: 1/12 12311 ... SonSon
Toplam 119 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Çukur Göz ve Göz altı çöküklüğü

  1. Konu Sahibi : pink_panther #1

    Çukur Göz ve Göz altı çöküklüğü

    Kızlar gözaltım hem mor hemde çukur oldu.Son 6aydır özellikle göz çevremden çok rahatsızım mor olduğu yetmiyomuş gibi gözüm içe doğru girdi.Küçücük kaldı morluğa çok üzülmüyom ama göz altı çöküklüğü için ne yapabilirim? Gözümün aşağısında çukur var ve gözüm desanki göz kürelerine yerleşti son 1yıldır. Ne yapabilirim? senağlama


  2. Konu Sahibi : pink_panther #2
    Çok güzel ve önemli bi konu .Varmıki çözümü?

  3. Konu Sahibi : pink_panther #3
    Ne yani kimsede bu dert yok mu?
    Kimse cevap vermiycek mi yaa?

  4. Konu Sahibi : pink_panther #4
    göz doktoruna gidin önce anlatın derdinizi sonrada cilt doktoruna gidin onun da önerdiği ürünleri kulanın her ikisinde

  5. Konu Sahibi : pink_panther #5
    Giriş tarihi
    Mar 2008
    Mesajlar
    4,366
    Alıntı wickede kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    Kızlar gözaltım hem mor hemde çukur oldu.Son 6aydır özellikle göz çevremden çok rahatsızım mor olduğu yetmiyomuş gibi gözüm içe doğru girdi.Küçücük kaldı morluğa çok üzülmüyom ama göz altı çöküklüğü için ne yapabilirim? Gözümün aşağısında çukur var ve gözüm desanki göz kürelerine yerleşti son 1yıldır. Ne yapabilirim? senağlama
    bu yazdığınız dönemde kilo kaybınız mı oldu? yüzden de zayıflıyorsanız, gözlerinizin çökmesi bundan olabilir.
    ya da yorgunluk, uykusuzluk vs etken olabilir.
    bunlar yoksa, ve sonradan olmuşsa dr a gitmeniz iyi olur, metabolizmada değişen birşeyler olabilir.
    'Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını alışkanlık haline getirmiş milletler; evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkûmdurlar.'
    M. K. ATATÜRK

  6. Konu Sahibi : pink_panther #6
    EU2 Guest
    Gözle paralel hafif bi çukurluk güzel duruyo bence.Tabi morlukları kapatınca.Bende de var hem çukurluk hem morluk ama benim çukurlar çok irenç yerleşimlibenneyaptımkiAraştırmalarım sonucunda çukurların ancak dolgu maddeleriyle halledilebileceğini örendimmafoldumben.Bi kaç sene sonra doldurtacamsırnaşık şey

  7. Konu Sahibi : pink_panther #7
    Giriş tarihi
    Sep 2009
    Mesajlar
    465
    Yuvarlak yüzlü biri olarak gözaltlarımı beğenmiyorum çünkü yüzüme göre dolgun değiller. akannehir Yakın bir zamanda aktarda işim vardı gelmişken bu derdimi anlatayım da çözümü varsa alırım dedim. Adam, neyi sürersen sür en ucuzundan en pahalısına kadar içten beslemedikten sonra kurtulamazsın dedi. Doğruluk payını düşündüm çünkü; tırnak kırılmalarımı ve yumuşaklığına karşı tırnak sertleştirici süren biri olarak çinko takviyesi alarak çözdüğüme göre haklı dedim. Bana arı sütü polen bal karışımını verdi. Akşam yatarken almaya başladım içine keten tohumu serpeleyerek. Sabah beş gibi her sabah uyanırım, aynaya baktığımda evet bi dolgunlaşma oluyor ama yüzümü yıkayınca eskiye dönüyor. Haydaaaa buyrun burdan yakın niye eskiye dönüyor anlamış değilim sengözlerimebaksanab

  8. Konu Sahibi : pink_panther #8
    genelde insanlar diyet yaparken yuzleri coker bu sadece otla sebze ile diyet yaptıklarından oturu.protein destekli diyetlerde guzelce istediğiniz yerlerden zayıflarsınız.ama bu goz problemi birazda genetik sanki.

  9. Konu Sahibi : pink_panther #9
    elmaninsapiarmutuncekirdegi Guest
    benimkiler 28 den beri aynı canım.resmen yaşımı 5-6 yaş ileri atıyo bu görünüm.hem çökük hem altlar mor.doktora gittim,morluk oksijen yetersizliğinden kaynaklanıyomuş.benim meşhur ve çaresiz sorunum sinüzit yüzünden zor nefes alıyorum.ve morluk her geçen gün artıyo ayrıca çöküklük de.sanırım benim için bi çaresi yok.umarım siz bulursunuz

  10. Konu Sahibi : pink_panther #10
    Giriş tarihi
    Sep 2009
    Mesajlar
    465
    Bugün ayın ikisi ve aktarın dediği gibi on beş günü geçti ve işe yaradı bende polen bal karışımı. Çünkü on- on beş günden önce verim pek alamazsın demişti. Son iki gündür gözaltlarımda ciddi bir dolgunlaşma oluştu. Biraz önce aynaya bi daha baktım ki emin olup yazim diye, evet beni yorgun gösteren gözaltlarım hem ışıldıyor hem de istediğim dolgunluğa ulaşıyor. opuyorumnanaktan Yüzük parmağımı gözümün altındaki kemikten alamazdım o derece kemik belirgindi, çok şükür ki etlenmiş. Bundan sonra poleni bırakmıcam, umarım kızzlar kullanırsanız size de iyi etki bırakır.

Sayfa: 1/12 12311 ... SonSon

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
Önemli uyarı, mesajlaşma yöntemi dönem dönem yönetim tarafından kontrol edilmektedir !
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.