Sayfa: 1/2 12 SonSon
Toplam 18 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: göz altı morluğuna patates

  1. Konu Sahibi : nesesiznese #1

    Yoruma açık ! göz altı morluğuna patates

    warsa k.bkmayn şimdiden.ben denedm gerçkten %90 faydasını gördm arkadaşlar.bnmde göz altlarım mosmordusenağlama.uykusuzluk,ağlama,yorgnluk gbi gerçktende doğru.

    her akşam cewiz iriliğinde 1 patates havanda hamur haline getirilir we ufak tülbent içinde,sadece göz altlarındaki morluklara konur.(GÖZ ÜZERİNE KOYMAYIN) 40 45 dk bekletilir.sonra kaldırılır.we papatya çayı ile yıkanır dio ben normal su ile yıkdım 45 dk dan sonra. ben gözümdeki değişkliği gördüm ve inanamadım süperdi:sm_cool: umarım sizinde işinize yarar.
    bu bilgileri <<http://www.xprodoksit.com/yazi/goz-alti-morluklarina-bitkisel-cozumler>>
    burdan almştm umarım işinizi görür.
    not=bn ilk akşmdn değişkliği farkettmm.2 3 akşm sonra süper ooluoo.biraz beklemek içn sabır gerek dimi kaydirigubbakcemile4hihoyyyt


  2. Konu Sahibi : nesesiznese #2
    canım bu formül gerçekten işe yarıyor mu? benimde göz çukurlarımda başladı morluklar artık. eğer sen memnunsan bende yapim yarın? şimdi yapmak isterdim ama gecenin 2 sinde 40 dk bekleyemicem :)

  3. Konu Sahibi : nesesiznese #3
    cnm bende gerçekten işe yaradı.hiç bir zararını görmedimzemuszemus.GÖZ ALTI MORLUKLARINA BİTKİSEL ÇÖZÜMLER > Faydalı Bilgiler > www.XprodoksiT.com bu siteden aldm kullananlarda yorumlarını yazmşlar.we herkes memnun.hem doğal bi madde kullanmanı tawsiye edrim.bende gözle görülür derecede fark etti.annem göz altıma beyazlatıcı sürdüm zannetti ama hiç bir şey yoktu.düzenli kullanırsan faydasını göreceğinden eminimyerimseniben

  4. Konu Sahibi : nesesiznese #4
    bende yaptım bunu ama 1 kere sadece. konuyu açan arkdaşa ayıp olmazsa bi arkadaş bişe önerdi şimdi onu kullanmaya başladım yazaym.

  5. Konu Sahibi : nesesiznese #5
    cnm patatesi bende 1 kez denemiştim önceden gerçekten ilk kullanımda etkisini görmüştüm.şimdi gene başlayım bari

  6. Konu Sahibi : nesesiznese #6
    seda.e Guest
    hmm tmm denicem tabii ki ama patates pişmiş mi olucak çiğ mi ??

  7. Konu Sahibi : nesesiznese #7
    çiğ olması gerekiyor diye biliyorum canım.ben dün akşam yaptım, göz altlarım ışıl ışıl oldu.ve bişey daha farkettim, gözaltıma koyup biyere uzandığımda gözlerimdeki yorgunluğu almaya başladı.sanli birileri gözlerimin üstündeki ağırlıkları alıyor gibiydii.yani morluğuna iyi gelmese bile seni ne kadar dinlendirdiğini görüceksin

  8. Konu Sahibi : nesesiznese #8

    I love KK

    Alıntı sillyjane kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    çiğ olması gerekiyor diye biliyorum canım.ben dün akşam yaptım, göz altlarım ışıl ışıl oldu.ve bişey daha farkettim, gözaltıma koyup biyere uzandığımda gözlerimdeki yorgunluğu almaya başladı.sanli birileri gözlerimin üstündeki ağırlıkları alıyor gibiydii.yani morluğuna iyi gelmese bile seni ne kadar dinlendirdiğini görüceksin
    katılıorm cnm hariqa bişi:sm_cool:

  9. Konu Sahibi : nesesiznese #9
    bende denicem bunu ..

  10. Konu Sahibi : nesesiznese #10
    bende koyuyorum patates ama kızarıyo tahriş ediyo çokm hassas cildim acaba..?:bbo:

Sayfa: 1/2 12 SonSon

Benzer Konular

  1. Patates Kroket (Patates Köftesi)
    By ozlemim in forum Köfteler
    Cevaplar: 103
    Son Mesaj: 27-02-2014, 11:43
  2. Gözaltı morluğuna son!
    By xulay in forum Göz Çevresi Bakımı Hakkında Herşey
    Cevaplar: 324
    Son Mesaj: 06-02-2014, 00:59
  3. GÖZ Altı morlukları
    By oznuryaylal in forum Lekeler, Çiller ve Cilt Rengi Sorunları
    Cevaplar: 3
    Son Mesaj: 23-10-2010, 18:32
  4. Patates dolması ispanya( patates rellenas)
    By çilekli reçel in forum Dünya Mutfakları
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 04-09-2008, 19:59
  5. bel altı resimler...
    By mavrulam in forum Komik ve İlginç Fotoğraflar !
    Cevaplar: 19
    Son Mesaj: 19-06-2008, 11:30

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
Önemli uyarı, mesajlaşma yöntemi dönem dönem yönetim tarafından kontrol edilmektedir !
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.