Sayfa: 3/15 İlkİlk 1234513 ... SonSon
Toplam 143 adet sonuctan sayfa basi 21 ile 30 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Gözlere limon sıkmak

  1. Konu Sahibi : tugis #21
    Giriş tarihi
    Apr 2008
    Mesajlar
    59
    insan yaşlandıkca gözleirndeki ışıltı gidiyor,aşık değilse mutsuzsa hiç ışımıyor.. zarar vermeyecek bişey olsa kesinlikle kullanırdım. ama limon ismi dahi korkutucu ben yiyemezken gözlerime damlatamam gibi. ama ışıltıya ihtiyacım da var. :(


  2. Konu Sahibi : tugis #22
    benimde babannem damlatırmış küçükken kuzenlerime ben doğduğumda rahmetli olduğu için bana damlatılmamış tabi bende duydum ama hiç denemedim aslında denemek istiyorum pek cesaret edemiyorum yalnız limonun tahmin edildiği gibi zararlı olduğunu düşünmüyorum kardeşlerim in gözlerini kaynak alınca acısı kesilsin diye limon damlatırlar hemen ağrısını alıyomuş hatta geçenlerde haberlerde izlemişsinizdir bir gösteride biber gazı sıkmışlardı baya bi olay olmuştu orda bütün polislerin elinde limon gözlerine salataya sıkar bibi şırıl şırıl sıkıyolardı mutlaka bir bildikleri vardır bir doktor tavsiyesi almışlardır öyle boşa yapılan bişe değildi:1hug:gamyoncuiremsu

  3. Konu Sahibi : tugis #23
    lal_83 Guest
    ben bir iki kere yaptım..bi zararını görmedim..sabundan daha çok da yakmıyor ayrıca!! sağlıklı olup olmadığı konusunda bir fikrim yok!! doktor olan varsa aramızda litfen açıklasın...

  4. Konu Sahibi : tugis #24
    chantyclarie Guest
    ben duydum ama yapmadım yapamam acır bee hem bi zararı falan olur göz bu!

  5. Konu Sahibi : tugis #25
    Benim gözlerim nemli nemli oluyor zaten. pekte hosuma gitmiyor açikçasi. Bu uygulamayida ilk kez duyuyorum ama hiçte tavsiye etmem. Gözlerin sagligi gibisi varmi? Riski göze alamam. Parlatiyormus... hey allahim ....

  6. Konu Sahibi : tugis #26
    kör olmayı planlayanlar için kısa bir yöntem...jeyyar

  7. Konu Sahibi : tugis #27
    sis___ Guest
    bu çok eski bir yöntem arkadaslar, tee 15. 16. yy a kadar dayanır. limon göze parlaklık verdiği gibi gözü temizler ve daha net görmesini bile sağlar. tıpkı gerçek sürmenın göze iyi gelmesi gibi. eger çok acır dayanamam diyorsanız, saf suya ya da kaynamış ve sogumuş olan suya çok az limon damlatarak da gözünüzü yıkayabilirsiniz.

  8. Konu Sahibi : tugis #28
    Evet ben de aptal gibi yaptım bunu ve söylenenlere inandım..kafamçokkarıştı

    Allah'ım nasıl yanıyor anlatamam..Hemen musluğa koştum,göz damlası damlattım ama nafile..:a015:

    Gözlerim kıpkırmızı oldu,o kadar kırmızı ki parlaklığını anlayacak kadar göremiyordum çevremi..:1ninca:

    İşte her duyduğunu yapmayacaksın,asla denemeyin derim arkadaşlar..

    Gözlerim kıpkırmızı olduktan sonra parlak olmuş neye yarar..:dilcikar:

  9. Konu Sahibi : tugis #29
    Giriş tarihi
    Jul 2008
    Mesajlar
    124
    Valla,hayatimda boyle bişey ilk defa duyuyorum:uhm:.Ama denemem.Allah korusun gozlerima bişey olsasenağlama

  10. Konu Sahibi : tugis #30
    Giriş tarihi
    May 2008
    Mesajlar
    179

    İkaz ...

    Limon suyu deyip geçmeyin çok kuvvetli bir asittir.Son derece tahriş edicidir.Gözün parlak görünmesinin nedeni de tahrişten kaynaklanan aşırı sulanmaymış.Kornea tabakasında keratit(kornea enfeksiyonu) oluşma riski varmış.İnternetten araştırdım benim değil uzmanların düşünceleri. :enbuyukkk:

Sayfa: 3/15 İlkİlk 1234513 ... SonSon

Benzer Konular

  1. Şiş gözlere etkili çözümler!
    By kuzum85 in forum Göz Makyajı (rimel, kapatıcı, far, göz kalemleri)
    Cevaplar: 3
    Son Mesaj: 22-06-2010, 13:38
  2. Erkeği bu kadar sıkmak gerekir mi ?
    By sea sea in forum Arşiv
    Cevaplar: 26
    Son Mesaj: 29-11-2008, 19:50
  3. Elemterefiş ,kem gözlere şiş...
    By hürrem 2000 in forum İlişkiler, Duygular ve Hayatın İçinden
    Cevaplar: 7
    Son Mesaj: 23-05-2008, 12:44
  4. Yüzerken gözlere dikkat!
    By EU1 in forum Genel Sağlık Bilgileri
    Cevaplar: 1
    Son Mesaj: 09-05-2008, 09:16
  5. Aman gözlere dikkat
    By EU3 in forum Oftalmoloji - Göz Hastalıkları
    Cevaplar: 1
    Son Mesaj: 13-04-2007, 15:28

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
Önemli uyarı, mesajlaşma yöntemi dönem dönem yönetim tarafından kontrol edilmektedir !
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.