Sayfa: 1/4 123 ... SonSon
Toplam 40 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Gözaltı kapatıcısı yerine fondoten sürmek???

  1. Konu Sahibi : shekr #1

    Ufak bir soru ? Gözaltı kapatıcısı yerine fondoten sürmek???

    Herkese merhaba..Makyaj konusunda özürlü biri olarak tavsiyelerinize ya da aydınlatmanıza ihtiyacım olan bir konu var .. 27 yaşındayım ve yaklaşık 8-9 yıldır makyaj yapıyorum ve şimdiye kadar gözlerime hiç kapatıcı kullanmadım herzaman fondoten kullandım..Dün gözaltı kapatıcısı almak için gittiğimde ordaki güzellik uzmanı birçok kapatıcı denedi ama bana hepsi çok yoğunmuş gibi geldi..ayrıca gözlerim çok hassas olduğu içinmi bilmiyorum gözlerimin altında pullanma oldu çizgiler çıktı yani herşey berbattı kendimden korktum..neyseki birtanesini alıp eve geldim ama gözlerimi daha çok yordu gibi..Yine fondotenmi kullansam diye düşünüyorum ama???yardımcı olabilecek arkadaşlar varsa yardımınızı bekliyorum..Şimdiden teşekkürlera.s.


  2. Konu Sahibi : shekr #2
    kimse yokmu :çok üzgünüm:

  3. Konu Sahibi : shekr #3
    EU1 Guest
    ben genelde gözaltlarımı kapatmam
    ama illa kapatıcaksam fondöten kullanırım
    çok bi fark olduğunu düşünmüorum

  4. Konu Sahibi : shekr #4
    çok teşekkür ederim ilgin için..bende öyle düşünüyorum ama herkes zararlı diyo..bana göre kapatıcı daha yoğun olduğu için daha zararlı gibi geliyo ama benmi yanlış düşünüyorum acaba demektende kendimi alamıyorum..teşekkürler ilgin için canım :1hug:

  5. Konu Sahibi : shekr #5
    Giriş tarihi
    Jul 2008
    Mesajlar
    2,322
    ama gözaltındaki deri yüzümüzden daha hassas fondoten bu hassas bölgeyi çabuk kırıştırabilir. bende dün aldım bir tane kapatıcı

  6. Konu Sahibi : shekr #6
    ama kapatıcı fondotenden daha yoğun ve daha yorucuymuş gibi geliyor bana :sm_confused:

  7. Konu Sahibi : shekr #7
    slm canım. bende göz makyajsız evden çıkmayanlardanım.
    göz makyajı deyince abartılı bişe gelmesin aklınıza.
    göz altı kapatıcısı ve göz kalemi bunlardan asla vazgeçemem.markete giderken dahi sürerim.çünkü gözaltlarımın koyu olduğunu düşünüyorum.
    aslında fondoten ve pudra fikride cazip geldi bana ama ne bileyim iki işi tek bi seferde yapmak daha kolay olduğu için stick kapatıcı tercihimdir.tavsiye ederim a.s.

  8. Konu Sahibi : shekr #8
    Giriş tarihi
    Jul 2007
    Mesajlar
    11,000
    estee lauderin göz altlarına bakım yapan nemlendirici bazda hafif bi kapaticisi var
    öneririm...
    fondoten kullanmayın göz altınıza

  9. Konu Sahibi : shekr #9
    gurbaa cım bu dediğin bir kozmetik markasımıdır yanii muhakkak öyledirde duymamıştım daha önce.
    nerede bulabiriz peki

  10. Konu Sahibi : shekr #10
    demekki kapatıcı kullanmam gerekiyor a.speki çok teşekkür ederim arkadaşlar sevgiyle kalın estee lauderi hemen mercek altına alıyorum a.s.

Sayfa: 1/4 123 ... SonSon

Benzer Konular

  1. Gözaltı kapatıcısı
    By EU1 in forum Pudra, Fondöten, Kapatıcılar
    Cevaplar: 51
    Son Mesaj: 26-02-2013, 18:09
  2. gözaltı kapatıcısı
    By laylaylom20 in forum Göz Makyajı (rimel, kapatıcı, far, göz kalemleri)
    Cevaplar: 29
    Son Mesaj: 21-01-2013, 23:57
  3. golden rose pudra-allık-gözaltı kapatıcısı üçlüsü :)
    By mlkmre in forum Pudra, Fondöten, Kapatıcılar
    Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 28-10-2010, 19:16
  4. gözaltı kapatıcısı için yardım
    By Gloxinia in forum Göz Makyajı (rimel, kapatıcı, far, göz kalemleri)
    Cevaplar: 32
    Son Mesaj: 01-09-2010, 01:31
  5. Fondoten sürmek ? :(
    By JodiLyn in forum Pudra, Fondöten, Kapatıcılar
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 10-11-2009, 23:10

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
Önemli uyarı, mesajlaşma yöntemi dönem dönem yönetim tarafından kontrol edilmektedir !
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.