Sayfa: 1/2 12 SonSon
Toplam 20 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Ellerim cok kotu

  1. Konu Sahibi : ferdan #1

    Ellerim cok kotu

    Arkadaslar lutfen bana yardimci olursaniz cok sevinecem benim eller sanki cali gibi ben esarbimi falan baglarken cok zorlaniyom cekiyo boyle cali gibi bu konuda bir bilginiz varsa benimle paylasin yorum larinizi bekliyom


  2. Konu Sahibi : ferdan #2
    canım çalı gibi derken herhalde çatlak diye kastediyorsun dimi?
    söyleyeceğim şeyi yap 2 günde bebek eli gibi olmazsa beni forumdan atsınlar...
    yatmadan önce ellerini yıka limon sık. iyicene ovuçtura ovuştura yedir. yakacaktır ama mikrobu öldürür;) ardından da vazelini sür... ovalayıp yat. 2ci sabah ellern bebek gibi olacak...
    kremlere çok paralar dökmene gerek yok. ben topuklarımada sürerim. inan bebek topuku gibi pembe topuklarım var...

  3. Konu Sahibi : ferdan #3
    Giriş tarihi
    Aug 2007
    Mesajlar
    4,414
    lepitak el kremini de ben tavsiye ederim. annemin elleri senelerdir egzamalıdır ne kullandıysa kar etmedi bi bu iyi geldi.

  4. Konu Sahibi : ferdan #4
    Burcu ozge canim benim verdigin tarifi deniycem bu tarifin icin sana cok tesekkur ederim.

  5. Konu Sahibi : ferdan #5
    Giriş tarihi
    Jul 2007
    Mesajlar
    11,000
    bir bilmecem var cocuklar
    - haydi sor sor sor
    cilde ellere iyi gelir
    - acaba nedir nedir
    güzel eller denince
    - tamam şimdi buldum
    hemen onun adi gelir

    - bebak bebak bebak :lepi: -tatlicadiarzu-

    canım bu yönünü ben bilmiyordum ama bebak başliğinda özellikle KREMİNİN ellere ve ayaklara çok iyi geldigini söyledi arkadaşlar
    denemeni öneririm
    4-5 ytl bişi fiyati Şeniz

  6. Konu Sahibi : ferdan #6
    Gece yatmadan önce vazelin sür bolca, yumuşacık olucaktır.

  7. Konu Sahibi : ferdan #7
    Giriş tarihi
    Nov 2007
    Mesajlar
    3,022
    saf zeytinyağı da iyi geliyor
    ayrıca kahve telvesiyle ovmak da
    arkadaşların dediği gibi limon...
    bir de bepanten kremi de deneyebilirsin
    ve mutlaka her yıkamadan sonra kurulayıp krem sür

  8. Konu Sahibi : ferdan #8
    Giriş tarihi
    Sep 2007
    Mesajlar
    3,632
    benimde bu aralra bebekten dolayı çok fena bende lepitaktan çok memenun kalıyorum çok iyi gelşyor bzen bepanten arko bebakda sürüyom ama lepitak çok iyi

  9. Konu Sahibi : ferdan #9
    benim de ellerim çok fenaydı beyaz tenli olduğum halde ellerim kapkaraydı falan gece yatmadan önce vazelin sürüp çorap geçirdim ellerime.bide gün içinde sürekli kremle nemlendirdim şimdi iyiler.

  10. Konu Sahibi : ferdan #10
    neutrogena el kremini kullanıyorum ben ellerim mahvolduğunda. normal zamanlarda da nivea el kremi. ama yatarken elinize bir şey geçirmekten sıkılmıyorsanız bol vazelin sürüp eldiven giyebilirsiniz.

Sayfa: 1/2 12 SonSon

Benzer Konular

  1. Hersey cok kotu gidiyor hayatimda........
    By kama63 in forum İlişkiler, Duygular ve Hayatın İçinden
    Cevaplar: 23
    Son Mesaj: 23-02-2010, 01:49
  2. Ellerim
    By ajdapekkankoliqimey in forum Güzel ve Bakımlı Eller İçin Öneriler
    Cevaplar: 17
    Son Mesaj: 24-01-2009, 13:51
  3. kotu kaynana
    By nese1988 in forum Arşiv
    Cevaplar: 12
    Son Mesaj: 22-11-2008, 21:50
  4. cok kotu
    By KalenderMesrepim in forum Nisan Anneleri
    Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 15-05-2008, 00:42

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
Önemli uyarı, mesajlaşma yöntemi dönem dönem yönetim tarafından kontrol edilmektedir !
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.