Sayfa: 1/10 123 ... SonSon
Toplam 100 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: doğum kontrol hapını bıraktıktan sonra hamile kalanlar

  1. Konu Sahibi : meldek #1
    Giriş tarihi
    Nov 2007
    Mesajlar
    142

    doğum kontrol hapını bıraktıktan sonra hamile kalanlar

    slm arkadaşlar
    ben 5 ay düzenli doğum kontrol hapı kullandım geçen ay bıraktım ve anne olmak istiyorum sizce nekadar zaman alır hamile kalmak, bide hap ile korunduktan sonra hamile kalan arkadaşlar varsa bana blgi verebilirlermi bu konuda, fazla acele ediyorum galiba:asigim:


  2. Konu Sahibi : meldek #2
    EU2 Guest
    slm meldek
    bende 2 yıl hap kullandım 2 ay öncede bıraktım ilk ay olmadı.inşallah bu ay olur diyorum.bende geçen ay epey araştırdım.hapla diil de bünyeyle alakalı sanırım.çünkü ablam 8 yıl hap kullandı bıraktığı ay hamile kaldı.doktorlar uzun süreli kullanımda 6 ayı bulur diyorlar.ama senin az da olmuş zaten.inşallah en kısa zamanda ikimizde hamiş oluruz...

  3. Konu Sahibi : meldek #3
    Giriş tarihi
    Nov 2007
    Mesajlar
    142
    Alıntı bires kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    slm meldek
    bende 2 yıl hap kullandım 2 ay öncede bıraktım ilk ay olmadı.inşallah bu ay olur diyorum.bende geçen ay epey araştırdım.hapla diil de bünyeyle alakalı sanırım.çünkü ablam 8 yıl hap kullandı bıraktığı ay hamile kaldı.doktorlar uzun süreli kullanımda 6 ayı bulur diyorlar.ama senin az da olmuş zaten.inşallah en kısa zamanda ikimizde hamiş oluruz...
    inşallah arkadaşım bugun kasığında mütiş bi ağrı var nedeni ne acaba

  4. Konu Sahibi : meldek #4
    EU2 Guest
    adet günün nezaman..senin ilk ayın mı bu ilacı bıraktıktan sonra..

  5. Konu Sahibi : meldek #5
    Giriş tarihi
    Nov 2007
    Mesajlar
    142
    yok 2,ayım 13 aralık falan ama bu hafta yumurtlama dönemimdi onunla alakalı heralde

  6. Konu Sahibi : meldek #6
    EU2 Guest
    aa bak bunu hissedebilmen çok iyi yumurtlama döneminin takibinde de kullanabilirsin hem.benimde yumurtlama döneminde kasık ağrılarım oluyor.ondandır canım...

  7. Konu Sahibi : meldek #7
    Giriş tarihi
    Oct 2007
    Mesajlar
    947
    slm kızlar. Bende aynı sizin gibiyim. 2. ayım hapsız. 1 seneye yakın kullandım. Bende birde kist var. Doktorum engel değil dedi. Adetim 2 aralıktı. Ama bugün lekelenme tarzında bişeyler geldi. Acaba adet mi oluyorum. Ama erken. Çünkü 28 günde oluyorum. Şaşırdım bende. 2. çocuğumuz olsun istiyoruz ama bakalım. Bu ayda olmayacak galiba. Allah gönlümüze göre versin inşallah...

  8. Konu Sahibi : meldek #8
    ben de beş ay kullandım sonra bıraktım sanıyorum ki etkisi üç- dört ay sürer ama nerde şak dedim hiç adet görmeden hamile kaldım, umarım bunun bebğe bir zararı yoktur.

  9. Konu Sahibi : meldek #9
    Giriş tarihi
    Nov 2007
    Mesajlar
    142
    Alıntı İpek Kozası kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    ben de beş ay kullandım sonra bıraktım sanıyorum ki etkisi üç- dört ay sürer ama nerde şak dedim hiç adet görmeden hamile kaldım, umarım bunun bebğe bir zararı yoktur.
    kullandığın hap etkisi en az olanlardanmış demekki hemen hamile kalmışsın benim bi arkadaşım unuttup kalmış ve ilç kullanmaya devam etmiş 1 ay daha
    oda çok korktu bebeğe birşey olur diye ama çok sağlıklı bi kızı var,allah bebeğini hayırlı etsin arkadaşım, sağlıklı bi şekide ona kavuşman dileğiyle

  10. Konu Sahibi : meldek #10
    Giriş tarihi
    Sep 2007
    Mesajlar
    3,632
    canım bak 2 yıl hap kullandım ilk ay hamile kaldım ,bende erken bıraktım biraz gecikir diye dr da dedi acele etme bikaç ay daha uzun olabilir diye ama bizim yaramaz aceleci çıktı

Sayfa: 1/10 123 ... SonSon

Benzer Konular

  1. yasmin kullanıp bıraktıktan sonra hamile kalanlar buraya lütfen
    By happygreen in forum Hamilelik Belirtileri
    Cevaplar: 192
    Son Mesaj: 28-01-2014, 11:34
  2. Cevaplar: 20
    Son Mesaj: 31-08-2013, 16:46
  3. Cevaplar: 18
    Son Mesaj: 17-05-2013, 13:35
  4. Cevaplar: 65
    Son Mesaj: 31-03-2012, 00:14
  5. Cevaplar: 6
    Son Mesaj: 03-01-2010, 01:00

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
Önemli uyarı, mesajlaşma yöntemi dönem dönem yönetim tarafından kontrol edilmektedir !
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.