Toplam 8 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 8 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: soda bebeğin gazını önlermi?

  1. Konu Sahibi : mysever #1

    Ufak bir soru ? soda bebeğin gazını önlermi?

    arkadaşlar hamileyken günde 1 tane soda içmenin bebek doğduktan sonra gazı önlediğini duydum bi fikriniz varmı?


  2. Konu Sahibi : mysever #2
    Sodanın gazı önlediği konusunda birşey duymadım ama doktorum maden suyunun kalsiyum ve minerla deposu olduğunu ve içmem gerektiğini söyledi.Mide bulantısına ve hazımsızlığa çok iyi geliyor.Ben günde iki tane içiyorum.Tavsiye derim...

  3. Konu Sahibi : mysever #3
    Giriş tarihi
    Sep 2007
    Mesajlar
    3,393
    annem kızkardeşime hamileyken günde 2 tane içerdi, valla çok fazla gaz sorunu yaşamadık orası nasıldır bilemem ama bizimki 6 aylıktan itibaren soda içmeye başladı :roflol: :roflol: :roflol: annem içmye başlasın o da atlar :roflol: gizli içiyoruz bu yüzden (:

  4. Konu Sahibi : mysever #4
    EU1 Guest
    doktorum maden suyunu içebildiğin kadar içmen iyi dedi.Günde 4 taneye kadar içiyorum tabi midemdeki yanmaya -ekşimeyede iyi geliyor.Ayrıca geçenlerde sitede hamileyken içilen maden suyunun doğum sonrası bebeklerde sarılığa iyi geldiğini duydum,yani maden suyu içen annenin bebeği sarılık olmuyormuş.Ben ilk hamileliğimde de çok içiyordum,oğlum sarılık olmamıştı.Acaba diyorum doğruluk payı var mı?

  5. Konu Sahibi : mysever #5
    canım doktorumda bana günde 1 tane soda içebilirsin demişti. ama açıkçası ne yararı var bilmiyorum..

  6. Konu Sahibi : mysever #6
    Giriş tarihi
    Dec 2007
    Mesajlar
    198
    canım bende günde 1 tane içiyorum 7.ayımdayım yeni başladım gerçi
    çok yararlı mineraller var bende sarılıgı engelediğini duydumm eger gaz içinde yararlıysa sevindim

  7. Konu Sahibi : mysever #7
    Giriş tarihi
    Sep 2007
    Mesajlar
    3,393
    Alıntı kıvırcıkselma kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    doktorum maden suyunu içebildiğin kadar içmen iyi dedi.Günde 4 taneye kadar içiyorum tabi midemdeki yanmaya -ekşimeyede iyi geliyor.Ayrıca geçenlerde sitede hamileyken içilen maden suyunun doğum sonrası bebeklerde sarılığa iyi geldiğini duydum,yani maden suyu içen annenin bebeği sarılık olmuyormuş.Ben ilk hamileliğimde de çok içiyordum,oğlum sarılık olmamıştı.Acaba diyorum doğruluk payı var mı?
    bak bunu hiç fduymamıştım ama şimdi farkettim de kardeşimde ne sarılık oldu ne gaz problemi ne de idrar yollarıyla ilgili bi problem oldu. doğumdan sonraki bi kontrolde annem çok maden suyu içtim hamilelikte deyince doktor çok iyi demişti, bebek için faydalarını görebiliyorsunuzdur şimdi.

    22 ay sonra ben de içicem inş. (:

  8. Konu Sahibi : mysever #8
    Giriş tarihi
    May 2008
    Mesajlar
    1,086
    günde 1 tane kafi kızlar fazla içildiği takdirde zararrı olur diye düşünüyorum sonuçta içinde asitte barındıorıyor.hem her maden suyunuda tüketmeyin en iyi markalar kızılay va akmina

Benzer Konular

  1. Soda Diyeti
    By pandur in forum Diyet Listeleri
    Cevaplar: 7
    Son Mesaj: 12-10-2012, 14:32
  2. limon-soda
    By ecemnazz in forum Evde Yapılabilen Doğal Cilt Bakımları
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 10-12-2009, 21:20
  3. Bebeğin gazını en kolay nasıl çıkarırız? (videolu anlatım)
    By MeleklerKorusun in forum Bebek Bakımı ve Beslenmesi
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 30-07-2009, 08:49
  4. Cevaplar: 12
    Son Mesaj: 12-04-2009, 12:25
  5. Cevaplar: 10
    Son Mesaj: 05-07-2008, 13:28

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
Önemli uyarı, mesajlaşma yöntemi dönem dönem yönetim tarafından kontrol edilmektedir !
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.