Sayfa: 1/25 12311 ... SonSon
Toplam 250 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Çatı muayenesi..

  1. Konu Sahibi : sardunya_86 #1

    I love KK Çatı muayenesi..

    pazartesi çatı muayensi için dr gitcem kızlar... çatı muanesi olanlar nasıl oluyor
    acı falan oluyormu korkuyorum.........:utangac:


  2. Konu Sahibi : sardunya_86 #2
    newlife Guest
    Alıntı sardunya_86 kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    pazartesi çatı muayensi için dr gitcem kızlar... çatı muanesi olanlar nasıl oluyor
    acı falan oluyormu korkuyorum.........:utangac:
    Bi sorun mu var canım? neden çatı muayenesi olucaksın?

  3. Konu Sahibi : sardunya_86 #3
    Alıntı newlife kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    Bi sorun mu var canım? neden çatı muayenesi olucaksın?
    canım bi sorun yok 35 haftalık hamileyim darmı genişmi diye bakacakmış doktor normal doğum yapabilirmiyim diye galiba...

  4. Konu Sahibi : sardunya_86 #4
    bende merak ediyorum aslında beni çatı muaynesi yapmadı dr.benim dogumum geldi 6 gün kaldı ve çarşamba doguma alacak o gün bakacakmış eger dogum olmassa darsa sezeryan yapacak :((

  5. Konu Sahibi : sardunya_86 #5
    newlife Guest
    Alıntı sardunya_86 kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    canım bi sorun yok 35 haftalık hamileyim darmı genişmi diye bakacakmış doktor normal doğum yapabilirmiyim diye galiba...
    Hmm..Ben baştan söylediğim için sezaryan istiyorum diye bana ondan yapmıyo demekki..Her doktor başka işte.Allah sağlıklı sıhatli kavuştursun canım inşallah:CüvCüv:

  6. Konu Sahibi : sardunya_86 #6
    Giriş tarihi
    Apr 2007
    Mesajlar
    6,887
    kendini hic kasma aci duycam diye de kendini odaklanma
    rahat git sakin ol
    sakin oldugun surece kendini kasmazsan hic canin acimaz a.sgecmis olsun sag selim bebegine kavusursun insallah benim de 24 gun oldu dogum yapali aliskinim ben cati muanesine hamileligim boyunca bakti doktor:roflol::roflol:

  7. Konu Sahibi : sardunya_86 #7
    newlife Guest
    Alıntı EFSA3737 kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    bende merak ediyorum aslında beni çatı muaynesi yapmadı dr.benim dogumum geldi 6 gün kaldı ve çarşamba doguma alacak o gün bakacakmış eger dogum olmassa darsa sezeryan yapacak :((
    Sezaryanı anne istemesse ancak çok zor durumlarda yapıyo doktorlar.Doğum olmassa sezaryan yapıcak kısmını anlamadım ben..yani sancının geldiği güne kadar beklemiycek mi?Sancı gelmedi diye sezaryan mı yapcak?Bu arada allah sağlıkla eline almayı nasip etsin Allahım.az kalmış baya.Sancılanma olmuyomu hiç?

  8. Konu Sahibi : sardunya_86 #8
    [QUOTE=newlife;3652228]Hmm..Ben baştan söylediğim için sezaryan istiyorum diye bana ondan yapmıyo demekki..Her doktor başka işte.Allah sağlıklı sıhatli kavuştursun canım inşallah:CüvCüv:[/QU

    sezaryan istediğin içindir saol canım hepimize allah hayırlısıyla doğurmak nasip etsin

  9. Konu Sahibi : sardunya_86 #9
    Giriş tarihi
    May 2008
    Mesajlar
    1,086
    peki arkadaşlar nasil oluyo bu çati muaynesi neyle muayne ediyolar ellemi yoksa bi aletlemii.

  10. Konu Sahibi : sardunya_86 #10
    Giriş tarihi
    Jun 2008
    Mesajlar
    42
    Ya kizlar ben de ilk defa duydum bu cati muayenesi olayini, nedir, nasil yapilir gercekten de? Sali gunu doktora gitcem, sorayim bakalim bana oyle bir muayene yapmayi dusunuyor mu?!!!

Sayfa: 1/25 12311 ... SonSon

Benzer Konular

  1. Çatı Muayenesi
    By İpek Kozası in forum Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar
    Cevaplar: 136
    Son Mesaj: 13-02-2010, 00:14
  2. çatı muayenesi
    By turuncu__ in forum Doğum Yapanlar
    Cevaplar: 6
    Son Mesaj: 14-09-2009, 16:07
  3. çatı muayenesi
    By cananrana in forum Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar
    Cevaplar: 8
    Son Mesaj: 06-08-2009, 15:11
  4. Çatı Muayenesi
    By melek82 in forum Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar
    Cevaplar: 6
    Son Mesaj: 04-12-2008, 00:31
  5. çatı muayenesi
    By olric in forum Doğum Yapanlar
    Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 02-07-2008, 10:57

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
Önemli uyarı, mesajlaşma yöntemi dönem dönem yönetim tarafından kontrol edilmektedir !
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.