Sayfa: 1/2 12 SonSon
Toplam 17 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: mavi damarlar ne anlama geliyor yaaa

  1. Konu Sahibi : EU2 #1
    EU2 Guest

    mavi damarlar ne anlama geliyor yaaa

    Arkadaşlar mavi damarların ne anlama geldiğini bilen var mı aranızdasenağlama


  2. Konu Sahibi : EU2 #2
    ben anlamadım canım yaa derimizin altından damarlar zaten mavi gözüküyor?
    neyi sordun acaba?

  3. Konu Sahibi : EU2 #3
    Giriş tarihi
    May 2008
    Mesajlar
    989
    canım hamişlik için uğraşıyorsun galiba inşallah hamişsindir
    hamişlikte mavi damarlar belirginleşiyor bu bende 3. aydan sonra olmaya başladı hamişlik belirtisi olacağını sanmam ama göğüslerde hassasiyet oluyor
    hamiş olmak istiyorsan inşallah hamişsindir
    sorunu biraz daha açarsan daha iyi olur

  4. Konu Sahibi : EU2 #4
    EU2 Guest
    kusara bakmayın daha detaylı anlatmam gerekirdi, adet olmama tam 5 gün var, göğüslerimde hiç bu zamana kadar olmayan mavi damarlar çıktı, hamilelik belirtisi olabilir mi sizce

  5. Konu Sahibi : EU2 #5
    Giriş tarihi
    Jul 2008
    Mesajlar
    6,630
    hııı onu bilemeyeceğim ama benim şu anda aşırı derecede kalın kalın damarlarım çıkmış durumda, vücudumun hertarafını damar bastı neredeyse, hatta kolumdan kan almak için dakikalarca damar ararlardı, şimdi hepsi pörtledii, bizim için normal bir durum ama, seni bilemiyorum

  6. Konu Sahibi : EU2 #6
    cnm bende mavi damarların hamileliğin ortalarında falan çıktığını biliyorum başlarda bulantılar bile hemen olmuyorda mavi damar nasıl çıksın ???yani bebiş yavaş yavaş büyümeye başladığında olur diye biliyorum ki senin adetinede varmış cnm inşallah hamilesindir ama sadece bununla anlaşılmaz !! benmde arkadaşım senin gibi oldu yani adetine vardı oda mavi damarların belirdiğini duymuş incelemiş kendini varmış hatta geldi bana bile gösterdi evt vardı ama ben onada dedim test al ozaman dedim belki vardır bebiş.. aldı yaptık negatif,ve adeti geldi...güzelim inş.hamilesindir ama bu dediğin çok ince bi detay en önemlisi adetin geçerse test yap...çünkü bendede her ay hamileymişim gibi okadar değişiklikler oluyorkiii düşünmekten dakik olan adetim bişe şaştıkafamçokkarıştı

  7. Konu Sahibi : EU2 #7
    Giriş tarihi
    Aug 2008
    Mesajlar
    2,835
    Alıntı lostmania kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    kusara bakmayın daha detaylı anlatmam gerekirdi, adet olmama tam 5 gün var, göğüslerimde hiç bu zamana kadar olmayan mavi damarlar çıktı, hamilelik belirtisi olabilir mi sizce
    CANIM UMUTLANDIRMAK İSTEMEM AMA HAMİLE OLABİLİRSİN.

    BENDE DE DAHA ÖNCE OLMAZDI AMA ADET GÜNÜME 10 GÜN VARKEN
    GÖĞÜS ETRAFINDA MAVİ DAMARLAR ÇOK BELİRGİNLEŞMİŞTİ,VE ACIYORDU.:çok üzgünüm:

    BEL AĞRISI,KASIK AĞRISI,AYAK AĞRISI DA OLUNCA,ADETİME 2 GÜN VARKEN TEST ALIP YAPMIŞTIM.a.s:Saruboceq:

    4 HAFTALIK HAMİŞİM ŞİMDİ.sositososito:sm_cool::teytey:

    GÖĞÜS HASSASİYETİ DEVAM EDİYOR AMA DAMARLARIN BELİRGİNLİĞİ KAYBOLDU

    MERAK EDİP SABIRSIZLANIYORSUN DİMİ CANIM ŞİMDİ.fisfisfis

    BEBEK İSTİYORSAN İNŞ.HAMİŞSİNDİR CANIM.:Saruboceq:

    CANIM BAŞKA BELİRTİLER VAR MI?
    Düzenleyen: AysunEge Düzenleme Tarihi : 27-08-2008 Düzenleme Saati :09:35

  8. Konu Sahibi : EU2 #8
    Giriş tarihi
    Aug 2008
    Mesajlar
    2,835
    Alıntı asya23 kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    cnm bende mavi damarların hamileliğin ortalarında falan çıktığını biliyorum başlarda bulantılar bile hemen olmuyorda mavi damar nasıl çıksın ???yani bebiş yavaş yavaş büyümeye başladığında olur diye biliyorum ki senin adetinede varmış cnm inşallah hamilesindir ama sadece bununla anlaşılmaz !! Benmde arkadaşım senin gibi oldu yani adetine vardı oda mavi damarların belirdiğini duymuş incelemiş kendini varmış hatta geldi bana bile gösterdi evt vardı ama ben onada dedim test al ozaman dedim belki vardır bebiş.. Aldı yaptık negatif,ve adeti geldi...güzelim inş.hamilesindir ama bu dediğin çok ince bi detay en önemlisi adetin geçerse test yap...çünkü bendede her ay hamileymişim gibi okadar değişiklikler oluyorkiii düşünmekten dakik olan adetim bişe şaştıkafamçokkarıştı
    asyacim hamilelikte herkesin belirtileri ayni olmuyor ki!
    Bazisinda adet belirtileriyle ayniymiş ama benim çok farkliydi...

  9. Konu Sahibi : EU2 #9
    EU2 Guest
    Alıntı aysunsudeNAZ kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    CANIM UMUTLANDIRMAK İSTEMEM AMA HAMİLE OLABİLİRSİN.

    BENDE DE DAHA ÖNCE OLMAZDI AMA ADET GÜNÜME 10 GÜN VARKEN
    GÖĞÜS ETRAFINDA MAVİ DAMARLAR ÇOK BELİRGİNLEŞMİŞTİ,VE ACIYORDU.:çok üzgünüm:

    BEL AĞRISI,KASIK AĞRISI,AYAK AĞRISI DA OLUNCA,ADETİME 2 GÜN VARKEN TEST ALIP YAPMIŞTIM.a.s:Saruboceq:

    4 HAFTALIK HAMİŞİM ŞİMDİ.sositososito:sm_cool::teytey:

    GÖĞÜS HASSASİYETİ DEVAM EDİYOR AMA DAMARLARIN BELİRGİNLİĞİ KAYBOLDU

    MERAK EDİP SABIRSIZLANIYORSUN DİMİ CANIM ŞİMDİ.fisfisfis

    BEBEK İSTİYORSAN İNŞ.HAMİŞSİNDİR CANIM.:Saruboceq:

    CANIM BAŞKA BELİRTİLER VAR MI?
    Merhaba, öncelikle tebrikler, bir an evvel işallah sorunsuz kavuşursun bebişine...bende diğer belirtiler şöyle geçen hafta bir şişkinlik ve ağrı vardı karnımda tuaftı çok, hsonuda başım dönüş durdu, ve çarpıntım vardı...şuan o geçti...psikolojik de olabilir tabi bunlar, tek tuttunduğum şuan şu mavi damarlar...01.09. hastalanmam lazım, şimdi test yapsam mı acaba

  10. Konu Sahibi : EU2 #10
    Giriş tarihi
    Aug 2008
    Mesajlar
    2,835
    Alıntı lostmania kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    Merhaba, öncelikle tebrikler, bir an evvel işallah sorunsuz kavuşursun bebişine...bende diğer belirtiler şöyle geçen hafta bir şişkinlik ve ağrı vardı karnımda tuaftı çok, hsonuda başım dönüş durdu, ve çarpıntım vardı...şuan o geçti...psikolojik de olabilir tabi bunlar, tek tuttunduğum şuan şu mavi damarlar...01.09. hastalanmam lazım, şimdi test yapsam mı acaba
    CANIM EVET BENİM GİBİ ADET ÖNCESİ HAMİLELİK TESTİ YAPAN VAR.a.s
    AMA ERKEN OLDUĞU İÇİN 2 ÇİZGİ ÇIKMAYAN DA VAR.a.s
    O YÜZDEN ADET GÜNÜ GEÇSİN DİYE BEKLİYOLAR.a.s
    SEN BİLİRSİN İSTERSEN TEST AL BAK.a.s
    CANIM BELİRTİLERİNDEN DOLAYI BU AY HAMİLE KALMA ŞANSIN DAHA YÜKSEK DİYE DÜŞÜNÜYORSAN,KAN TESTİ DE YAPTIRABİLİRSİN.
    HEM DAHA KESİN SONUÇ ALIYORSUN HEMDE VARSA NE KADARLIK OLDUĞUNU SÖYLÜYORLAR.
    İNŞ.HAMİLESİNDİR VE BURDA BUNU KUTLARIZ.hihoyyyt:sm_cool::teytey::dance:sositosos itokaydirigubbakcemile3

Sayfa: 1/2 12 SonSon

Benzer Konular

  1. Ne anlama geliyor..?Ne düşünmeliyim..?
    By coolfire in forum Yeni Evleneceklerin Sohbet Alanı
    Cevaplar: 26
    Son Mesaj: 08-01-2010, 00:08
  2. ne anlama geliyor ..?
    By PessiMisst.91 in forum Müzik Kutusu
    Cevaplar: 5
    Son Mesaj: 20-12-2009, 10:50
  3. göz seyirmesi ne anlama geliyor?
    By comeback in forum Hiçbir başlığa uymayan yazılar !
    Cevaplar: 6
    Son Mesaj: 21-05-2009, 17:17

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
Önemli uyarı, mesajlaşma yöntemi dönem dönem yönetim tarafından kontrol edilmektedir !
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.