Sayfa: 1/2 12 SonSon
Toplam 16 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Sigarayı bırakamıyorum

  1. Konu Sahibi : melike_esmek #1

    Sigarayı bırakamıyorum

    arkadaşlar iki aylık hamileyim ve sigara hiç aklımdan çıkmıyor sigara aşermek normal midir gebelikten önce sigara kullanıyordum şimdi ise çok seyrek keşke hiç içmesem ama yapamıyorum benle ayni kaderi paylaşan var mı ne önerirsiniz


  2. Konu Sahibi : melike_esmek #2
    Arkadaşım bende 2 aylık hamileyim günde rahat 1 paket sigara içebiliodum.
    Ama bebeğini düşünüyosan bırakmalısın
    Ben duyar duymaz bıraktım
    Ve çok şükür aklıma bile gelmiyo
    İlk 2 3 gün canın istio ama kendi frenlemelisin
    Daha sonra aklına bile gelmiyo
    Çok geç değil arkadaşım bence içtiğin son sigara olsun mantıklı düşün
    Bebeğin 2 yaşına gelince elinde sigara görsen ne yaparsın???
    Gerisi sana kalmış..

  3. Konu Sahibi : melike_esmek #3
    EU1 Guest
    cnm peki bu sigara yüzünden bebegini çok acılı bir şekilde düşürsen yada erken doğum yani ölü doğum yapsan o sigara senin acılarını dindirebilecegini düşünüyosan iç iç hatta 2 pakete çıkarrr bende içiyordum hemde günde 3 paket sorunlu bi yaşantım var ona sıgınıyodum ve bebegim olmuyodu allh bana bu hediyeyi verdiğinden beri agzıma sürmedim çok şükür hatta nefret ediyorum o minik bedeni zehirleyerek katil olamam asla doğur ondan sonra istersem içicem bağımlıyım çünkü ama şimdi asla bişey olsa kendini asla affetmezsin içme sakın

  4. Konu Sahibi : melike_esmek #4
    bu konuda o kadar çok konu açıldıki canım istersen bir araştır derim ben.çok fazla kızıyorum ve sinirleiniyorum açıkçası.bende sigara içen biriydim ama bebeğim olacağını öğrenediğim gün bıraktım.hee tamam çok çok kolay olmadı belki ama bunu başardım.sende başarabilirsin bu senin elinde.ilerde çocuklarımızın başına kötülükler zarar gelmesin diye dualar edip endişelenirken sen ve senin gibileri daha anne karnında veriyorsunuz bu zararı.düşünüyorum insana kendi evladına bunu nasıl yapar diye?bende tiryakisiydim ve şimdi bile kendie kızıyorum neden sigarayı hamileliği düşünmeden önce bırakmadım diye.sana tavsiyem bol bol soda ve soğuk su iç faydası oluyor.

  5. Konu Sahibi : melike_esmek #5
    Giriş tarihi
    Dec 2007
    Mesajlar
    3,935
    ben de hamileligimden once tiryakiydim...cok iciyordum ama hamile oldugumu ogrendigimden beri biraktim,zor olsa da basardim.cunku kizimin sagligi benim zevklerimden daha onemli diye dusundum ve onu tehlikeye atmak istemedim...bence sen de birak tmm zor ama imkansiz degil,bebegini dusun..

  6. Konu Sahibi : melike_esmek #6
    HCRN Guest
    bende içiordum hamile olduğumu öğrendiğimden itibaren günde 1 veya 2 tane içerek azalttım..isteyince herşey olur..ben şimdi içmiorum bebeğimin sağlığı gerçekten benim zewklerimden daha önemli.onun günahını alamam..sende bırakabilirsin..milletten öneri isteme tatlım sadece ama sedece bebeğini düşün en büyük önerim bu senin için....anlatabildiysem ne mutlu!

  7. Konu Sahibi : melike_esmek #7
    Giriş tarihi
    Jan 2009
    Mesajlar
    333
    Şekerim bende 7 haftalık olana kadar içtim sonra baktım olmuyor dedim ki yarabbi seni şahit tutuyorum vallahi billahi bebeğim doğana kadar sigara içmiycem ben yeminlerimi çoğunlukla tutarım hatta kocam bişi ikna olmak istedimi hemen yemin ettirir kendine güveniyorsan bu seferlik zoraki olsun yemin et içmeyeceğine..:)))

  8. Konu Sahibi : melike_esmek #8
    Ben hamile kalmaya çalışırken çok azaltmıştım , günde 3 ya da5 tane falan ama hamileliğim 5 .hafasıında içerken tiksiniyordum ( bilmiyordum hamile olduğumu ) yarım bırakıyordum öğrenir öğrenmez bir daha canım istemedi , zaten kokusuda rahatsız ediyor . Ama içilen ortamda da kesinlikle bulunmuyorum . Allah korusun sırf bu yüzden bebeğime zarar gelse kendimi asla affetmem bir de doğar doğmaz çocukta bir sıkıntı yaratmasa bile geleceğe yönelik kalp rahatsızlıkları , gelişim bozuklukları olabiliyor ne olur bir tane bile içmeyin... Zararın neresinden dönerseniz kardır ...

  9. Konu Sahibi : melike_esmek #9
    kızlarr bende tahminen 2 haftalık hamileyim bende günde 3 tane içiyorum ama bırakmak istiyorum şuan içtiğin sigara bebeğime zarar verirmi yani düşermii çok korkuyorum aslında evde aklıma hiç gelmiyo sigara çalıştığım için mecburen herkes sigara içiyo ister istemez cnm çekiyooo ama her içtiğimde bebeğim geliyoo aklıma hemen söndürüyorum.bu arada iştende çıkıyorum patronunla anlaşamadık seviniyorum:=)neden kurtuldum sigara içmekten ve içenlerden sağ sağlim bebeğim gelsin yeter bana.allahım benden al bebeğime ver ne olur onu benden ayırma...allah tüm annelerin ve bebekleri korusun aminnnnnnnnnn:=))

  10. Konu Sahibi : melike_esmek #10
    benim arkadaşım 3 aylık hamileydi sigaradan bebeğini geçenlerde düşürdü.sen sigaranın dumanını içine çektiğin zaman direk rahminin içi duman doluyor ve bebeğin rahatsız olup büzüşüuor.düşün artık sıkıntısını o minicik yavrunun ve tabi ALLAa verilecek hesapda var.hemen bırak canım

Sayfa: 1/2 12 SonSon

Benzer Konular

  1. Tirnaklarimi Koparma Alışkanlığımı Bırakamıyorum
    By seLis in forum Güzel ve Bakımlı Eller İçin Öneriler
    Cevaplar: 26
    Son Mesaj: 08-02-2010, 16:11
  2. Sigarayı bırakmak çoğu bağımlının hayali. Sigarayı nasıl bırakırsınız?
    By Halikarnas in forum Zararlı Alışkanlıklar: Bağımlılık, Tiryakilik
    Cevaplar: 5
    Son Mesaj: 20-07-2009, 23:47
  3. sigarayı bırakamayanlar:(
    By dervis in forum Tüp Bebek Özel Bölüm
    Cevaplar: 6
    Son Mesaj: 04-05-2009, 15:23
  4. Cevaplar: 4
    Son Mesaj: 02-11-2008, 21:22
  5. Ya sigarayı bırakamazsam :(( sigarayı bırakan hamişlerrrr yardımmmm çok mutsuzum
    By minik2008 in forum Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar
    Cevaplar: 31
    Son Mesaj: 18-06-2008, 16:26

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
Önemli uyarı, mesajlaşma yöntemi dönem dönem yönetim tarafından kontrol edilmektedir !
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.