Sayfa: 11/13 İlkİlk ... 910111213 SonSon
Toplam 124 adet sonuctan sayfa basi 101 ile 110 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: hamilelikte agda yapmak

  1. Konu Sahibi : zeytin2007 #101
    Alıntı ozebus_41 kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    temız olmanın neresı ayıp neresıne guluyorlar anlamadım... yurt dısında cogu yabancı öyle pis dolasıyor ama bızım dınımızde de temızlık basta gelıyor... bızler yabancız deılız,yabancı ulkede de...

    herneyse... kımı abartıyor desın kımı o an onu dusunemıces desın,benım ıcım rahat etmez öyle pis pis... akıntı oluor bırsey oluyor wc gıdıyorsun yıkasanda orası temız olmayınca bakterıler barınabılıyor orada,buda bebek ıcın saglıklı deıl ayrıca bızımde enfeksıyon kapmamıza kapı acıyor... terlıyorsun daha cok koku yapar ve akıntıda...en guzelı zamanı gelınce tertemız yapmak... dogumda da tertemız olmak...
    aynen katılıyorum:içelim:


  2. Konu Sahibi : zeytin2007 #102
    Giriş tarihi
    Sep 2007
    Mesajlar
    8,279
    şimdiye kadar hep agdaya gidiyordum fakat son ayım artık giemiyecegim..çünkü vucudum çok hassas ve çatlaklarım oluştı derım zaten çok ince...başka bi yöntem bulucam allah ızın verırse

  3. Konu Sahibi : zeytin2007 #103
    Giriş tarihi
    Sep 2007
    Mesajlar
    8,279
    edit butonunu kaldırmışlar eksık yazdıgım yerler var düzeltme yapamadım kusura bakmayın!

  4. Konu Sahibi : zeytin2007 #104
    hiçbir sakıncası yok arkadaslar bırıncı aydan dogum yapılacak gune kadar yapılabılır ben cok yaptım hıc bır sıkayetı olmadı musterılerımın yanlız yapan kısının bılınclı olması gerekıyor karın kasık bölgesıne basınc uygulanmamalı dıkkatlı ve özenlı bır sekılde yapılırsa hıc bır sorun olmaz

  5. Konu Sahibi : zeytin2007 #105
    valla bende ilk aylardan 6.aya kadar makineyle aldım sonra bi daha yapamadım en son bayramda sesu ılık ağda ile bi kısmını da makineyle yaptım şu an 38+6 yım ama gene çıktı kısalar artık yapamıycam valla o yüzden jiletle temizliycem kısa çıkanları zaten bişi kalmadı doğuma da

  6. Konu Sahibi : zeytin2007 #106
    40. haftamda yanı bu salı gunu agdaya gıttım. Eskıye gore cnm %5 bıraz daha yandı ama tertemızım sukur. Bunun huzuru yetıyo bana.Temız degılken dogum yapmaktan cekınıyorum vallayı

  7. Konu Sahibi : zeytin2007 #107
    ağda biraz can yakıyor tabi ama büyük rahatlık jilet gibi değil yani kendinizi biraz sıkarsanız 3 - 4 hafta rahat olursunuz .

  8. Konu Sahibi : zeytin2007 #108
    Giriş tarihi
    Oct 2009
    Mesajlar
    862
    kızlar 4.aya kadar kendim ağda ile aldım. sonra farkettimki alırken karnımı içime çekiyom kendimi çok kasıyom olmucak böyle! ağdaya gitmeye başladım. daha doğrusu sir! şuan 39.haftamdayım hep aynı kişiye gittim. çok şükür bi sorunda olmadı. daha pazartesi aldırdım. bekliyoz bakalım.

  9. Konu Sahibi : zeytin2007 #109
    Giriş tarihi
    Oct 2008
    Mesajlar
    392
    bende ilk ayımdan beri gidiyorum.şimdi son ayımdayım yine gitmeyi düşünüyorum.hiç bir problem yaşamadım.

  10. Konu Sahibi : zeytin2007 #110
    Giriş tarihi
    Oct 2007
    Mesajlar
    3,805
    33. haftada kendim başarabildim ağdamı yapmayı.inşallah sonuncu seferi de kendim yapabilirim.

Sayfa: 11/13 İlkİlk ... 910111213 SonSon

Benzer Konular

  1. gebelikte agda yapmak
    By tubadinc83 in forum Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar
    Cevaplar: 24
    Son Mesaj: 12-08-2013, 15:19
  2. gebelikte sir agda yapmak
    By LAZ KIZI in forum Gebelik
    Cevaplar: 20
    Son Mesaj: 28-03-2013, 14:39
  3. agda yapmak
    By deniz44 in forum İstenmeyen Tüyler
    Cevaplar: 6
    Son Mesaj: 08-08-2009, 01:35
  4. hamilelikte rejim yapmak!
    By kibela24 in forum Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar
    Cevaplar: 10
    Son Mesaj: 23-03-2008, 19:55

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
Önemli uyarı, mesajlaşma yöntemi dönem dönem yönetim tarafından kontrol edilmektedir !
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.