Sayfa: 1/2 12 SonSon
Toplam 13 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Hamileyim bebeğimin kalp atışı ne zaman belli olur?

  1. Konu Sahibi : gozdekargi_88 #1

    Hamileyim bebeğimin kalp atışı ne zaman belli olur?

    Mrb arkadaşlar.4 haftalık hamileyim geçen hafta gitmiştim doktora kan testi yaptırdım. 3 haftalık hamile çıktım. Doktorum 2-3 hafta sonra gel dedi. Ben dayanamıyacağım haftaya gidecem.acaba bebğimin kalp atışı ne zaman belli olur. çok merak ediyorum..tecrübeli arkadaşlar bana bilgi verirseniz sevinirim..


  2. Konu Sahibi : gozdekargi_88 #2
    Arkadaşlar nerdesiniz yaa.

  3. Konu Sahibi : gozdekargi_88 #3
    Alıntı gozdekargi_88 kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    Arkadaşlar nerdesiniz yaa.
    ben 7+3 de kalp atışlarını duydum canım

  4. Konu Sahibi : gozdekargi_88 #4
    Giriş tarihi
    Apr 2008
    Mesajlar
    2,262
    öncelıkle hayırlı olsun canım.bende 7 haftalıkken duymustum bebegımın kalbını.bıraz daha beklemen gerekıyor.aman bu aylarda dıkkat edın olurmu saglıcakla kucagına alırsın ın-sallah.

  5. Konu Sahibi : gozdekargi_88 #5
    Sağol cnm benim.valla çok korkuyorum ağrılarım oluyor. Birde ben önceden bir tane kürtaş oldum o yüzden. Doktorum geçen hafta 2-3 hafta sonra gel dedi. Ben dayanamayıp bu hafta gitsem diyom.

  6. Konu Sahibi : gozdekargi_88 #6
    Alıntı gozdekargi_88 kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    Sağol cnm benim.valla çok korkuyorum ağrılarım oluyor. Birde ben önceden bir tane kürtaş oldum o yüzden. Doktorum geçen hafta 2-3 hafta sonra gel dedi. Ben dayanamayıp bu hafta gitsem diyom.
    rahat ol canım,korkma.bende dah önce düşük olayı yaşadım..doktorun ne zaman dediyse o zman git,acil bir durum olmadığı sürece..tek yapman gerken şey ..kendini hiç ama hiç yorma..bak benim doktorum kalp atılarını duyana kadar bana rapor vermişti ve evde sadece dinlen iş bile yapma demişti..ben yemek bile yapmıyordum vallahi..annemlerde kalmış dinlenmiştim.. kalp atılarını duyana kadar kendini hiç yorma strese girme..herşey çok iyi gelişecek görürsün bak..benimde korkularım oluyodu.. ama çok şükür şimdilik çok iyiyim..2 ayı bitirdim dün ben..9.haftadayım şuan.

  7. Konu Sahibi : gozdekargi_88 #7
    Bak aşağıdaki linkte yazmıştım:
    http://www.kadinlarkulubu.com/5377595-mesaj3.html

    Yani bu hafta gidersen görememe ihtimalin çok çok yüksek, daha beter moralin bozulur bu sefer. Bence doktorunun dediği gibi bekle 2-3 hafta daha.

  8. Konu Sahibi : gozdekargi_88 #8
    Inş. Cnm ben birde sigara içiyotum öğrendiğimden beri 1 kalem içiyoru.ne yapcam bilmem..

  9. Konu Sahibi : gozdekargi_88 #9
    6haftalıkken duyuluyo kalp atışı genelde ben 6haftalıkken görmüştük

  10. Konu Sahibi : gozdekargi_88 #10
    bence doktorun ne zaman gel dediyse o zaman git çünkü çok erken daha şimdi gidersen yine canın sıkılıcak içini ferah tut bende 7 haftalıktayken duymuştuk dok. söylediğine göre senin de o haftalara denk geliyo huzursuzluğunu çok iyi anlıyorum ama biraz daha sabır.....

Sayfa: 1/2 12 SonSon

Benzer Konular

  1. Kızlar 13+3 haftalık hamileyim bebeğimin cinsiyeti ne zaman belli olacak?
    By Yeldaa25 in forum Bebeklerimizin Cinsiyetleri ve İsimler
    Cevaplar: 31
    Son Mesaj: 04-10-2013, 12:04
  2. bebeğimin kalp atışı çok yavaş!
    By anneadayı27 in forum Kasım Anneleri
    Cevaplar: 27
    Son Mesaj: 07-06-2013, 01:13
  3. Kese ve kalp atışı ne zaman belli oluyor???
    By feraye55 in forum Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar
    Cevaplar: 12
    Son Mesaj: 03-07-2012, 10:11
  4. Yardım!! Bebeğimin kalp atışı yok!!
    By tugbArif in forum Gebelik
    Cevaplar: 37
    Son Mesaj: 28-07-2010, 11:33
  5. Kese ve kalp atışı ne zaman belli oluyor???
    By feraye55 in forum Tekrar Konular
    Cevaplar: 7
    Son Mesaj: 15-06-2009, 17:27

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
Önemli uyarı, mesajlaşma yöntemi dönem dönem yönetim tarafından kontrol edilmektedir !
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.