Sayfa: 1/4 123 ... SonSon
Toplam 39 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: 4lü test sonucu bi bakarmısınız arkadaşlar :(

  1. Konu Sahibi : brcsrkn #1
    Giriş tarihi
    Mar 2009
    Mesajlar
    848

    Ufak bir soru ? 4lü test sonucu bi bakarmısınız arkadaşlar :(

    merhaba arkadaşlar bugün 4lü sonucumu aldım değerleri;
    afp 60,95 1,62 Mom
    uE3 0,77 0,60 Mom
    hCG 80,70 3,36 Mom
    Inh-A 210,44 1,02 Mom

    Spina bifida riski 1:2000

    AFP normal
    down sendromu riski anne yaşı ile 1:1259
    down sendromu riski verilerle 1:767
    35 yaş altı olduğu için yüksek risk yok
    trizomi 18 1:99000

    türkçeye çevirerek yazdım arkadaşlar sonuçları
    dr bu şartlarda %100 amniyosntez istemiyoruz tıbbi olarak ama ben 1:767 riskini bile kabul etmem diyorsanız amniyosentez yapalım dedi :uhm: :çok üzgünüm:
    kafam karıştı sizce herşey normal miarkadaşlar ya dr böle diyince kafam karıştı biraz lütfen yorumlarınızı bekliyorum .
    ayrıntılı usg mutlaka istiyor ama :a015:


  2. Konu Sahibi : brcsrkn #2
    767'de 1 down sndromu riski var, amniyosentez önermeleri için bunun 1:200 civarında olması lazım. Bunun sebebi de amniyosentezde düşük riskinin de 200'de bir olması, yani iki risk aynı olduğunda, e o zaman bari içimiz rahat olsun diye amniyosentez yapalım diyorlar.

    Yani özetle, bu sonuç diyor ki, bebeğin down olma ihtimali amniyosentezde kaybdilme ihtimalinden daha düşük. Rasyonel olan amniyosentez yaptırmamak. Ha tabii ben hiç bir ihtimale güvenmem, illa kesin sonuç isterim diyorsan amniyosentez yapalım demiş doktorun. Ama dediğim gibi böyle bir ihtimalde (700 de bir gibi) amniyosentez standart bir uygulama değil, sadece annenin paranoya derecesi ile ilgili olarak yapılabilir.

  3. Konu Sahibi : brcsrkn #3
    Giriş tarihi
    Mar 2009
    Mesajlar
    848
    canım pardon ama yani normalmi demek istiyosun bu sonuçlar için kafam karıştı biraz yani yaptırmam şart değil içim rahat olabilir değilmi:)

  4. Konu Sahibi : brcsrkn #4
    Normal, ama bu normali nasıl tanımladığınla alakalı. Kimisi için 500'de bir yeteri kadar normaldir, kimisi için 15000'de bir normal değildir. Literatüre ve geneldeki uygulamaya göre 200'de 1, 300'de 1'den daha iyi ihtimaller (ki seninki öyle), amniyosentez gerektirmez. Burada hesabı yapılan şey yarar zarar meselesi.

  5. Konu Sahibi : brcsrkn #5
    Canım benim,

    Bence de sonuçların gayet normal - 1:767 kötü bir değer değil. Sui'nin dediği gibi 1:200 felan olsa o zaman risk daha çok oluyor. Ayrıca dr'un kesin yaptıralım demedi veya en azından gerekte görmedi, sadece topu sana attı! Bu nedenle iyice kafan karıştı. ıçini ferah tut tatlım, Allahın izniyle sağlıklı olarak bebişini alacaksın kucağına..
    Lütfen germe ikinizi :)

  6. Konu Sahibi : brcsrkn #6
    arkadaslara katılıyorum degerler gayet normal ben amnıyosentezlık bır rısk göremedım acıkcası neden uzuluyorsunkı

  7. Konu Sahibi : brcsrkn #7
    Giriş tarihi
    Mar 2009
    Mesajlar
    848
    arkadaşlar hepinize teşekkür ederim ilginiz için a.s.
    maviyıldız dediğin gibi arkadaşım dr topu bana atınca panik oldum sanırım :) kafamçokkarıştı
    tekrar teşekkürler arkadaşlar ilginiz için Allahım inşallah hepimize sağlıkla nasip eder bebeklerimizi .............

  8. Konu Sahibi : brcsrkn #8
    Panik yapman, pimpiriklenmeni anlıyorum canım benim ama biraz daha sakın olmaya çalış emi. Unutma, bebişte hissediyor herşeyi, oda boşuna panik olmasın demi :)

    Amin canım, Allah hepimize sağlıklı ve hayırlı evlat(lar) nasip etsin.

  9. Konu Sahibi : brcsrkn #9
    Giriş tarihi
    Mar 2009
    Mesajlar
    848
    haklısın canım hissediyor annesi o şuan gayet iyiim canım benim :)

  10. Konu Sahibi : brcsrkn #10
    Giriş tarihi
    Nov 2007
    Mesajlar
    1,269
    bana göre bu testler kafa karıştırmaktan başka hiçbir işe yaramıyor

    özellikle 3 -4 lü testler çok karışık sonuçlar veriyor en ufak negatif değer anneyi psokojik sıkıntıya sürüklüyo buda bebeğe ve mutlu giden hamileliğe yansıyo hayatımızın en güzel dönemi olan hamileliğimizi acabalarla geçirmekten başka bir işe yaramıyo

    ki birde amniyosentezi yaptırırsan ( allah korusun) % 40 ın üzerinde down sendromu çıkarsa dahada bozulmıcakmı psikolojin :((

    içini ferah tut canım allahtan hayırlısını dile

Sayfa: 1/4 123 ... SonSon

Benzer Konular

  1. Cevaplar: 15
    Son Mesaj: 12-02-2013, 12:27
  2. Arkadaşlar test yaptım bir bakarmısınız
    By buse_1 in forum Hamilelik Belirtileri
    Cevaplar: 15
    Son Mesaj: 25-02-2010, 23:10
  3. ikili test sonucu iyi uclu test sonucu sınırda
    By recell in forum Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar
    Cevaplar: 3
    Son Mesaj: 21-08-2009, 14:14
  4. arkadaşlar üçlü test sonuçlarıma bakarmısınız
    By zarifeee in forum Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar
    Cevaplar: 1
    Son Mesaj: 27-02-2009, 16:55
  5. Cevaplar: 42
    Son Mesaj: 16-12-2007, 18:00

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
Önemli uyarı, mesajlaşma yöntemi dönem dönem yönetim tarafından kontrol edilmektedir !
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.