Sayfa: 1/5 123 ... SonSon
Toplam 42 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: yeni dogan bebege SODA

  1. Konu Sahibi : necla_r #1

    yeni dogan bebege SODA

    arkadaşalar geçen gün bi arkadaşımdan bişey duydum paylaşmak istedim deneyeniz varsa yazsın
    yeni dogmuş bebegin agzına 1 2 damla soda bildigimiz dogal maden suyunu damalatıyorlarmış gaz sorunu olmuyormuş bebgin çıkarmada kolaylık saglıyormuş
    peki asitli nede olsa bebge zararı olmazmı acaba çok merak ettim


  2. Konu Sahibi : necla_r #2
    Giriş tarihi
    Feb 2008
    Mesajlar
    4,327
    bebeğe ilk 6 ay anne sütünden hariç hiç bir şey verilmemesi gerektiğini biliyorum.su dahi verilmezmiş.soda tabii ki zararlı.sakın böyle şeyler denemeyin kızlar.minicik bebeklerimize zarar vermeyelim.

  3. Konu Sahibi : necla_r #3
    ben de duymuştum..soda değil de doğal minarelli sular var ya yani maden suları onlardan içirilirse sarılık olma riskini azaltıyormuş diye. anne adaylarının da hamileyken içmesi iyiymiş..

  4. Konu Sahibi : necla_r #4
    bebege ilk aylar su bile verilmezmis...sadece anne sütü gerekliymis....

  5. Konu Sahibi : necla_r #5
    bu konuda net bir bilgim yok ama yeni doğmuş bir bebeğin sindirim sistemi henüz tam olarak gelişmediği için zarar ıolablir diye düşünüyorm, su meselesine gelince, ben bebeğime su verdim, doktorların bebeğe su verilmesini istememesinin nedeni bebeğin suyla doyarak anne sütünü yeterince alamayacağı içindir, ben her emzirmeden sonra ağzına birkaç çay kaşığı su verirdim, bu sayede ağzımız temizlenirdi, hiç de pamukçuk olmadık, doktorların bu konuda niye bu kadar katı olduklarını anlayamıyorum, biz 9 aylık olduk, 1 yaşından sonra maden suyuna pekmezi karıştırıp kola diye yutturmayı düşünüyorum, hem mineral vitamin alcak hem de pekmez içmiş olcak, yutturabilirsem tabi :))

  6. Konu Sahibi : necla_r #6
    Kızlar ben doğar doğmaz maden suyu vermeyi düşünüyorum. Zararı olacağını da zannetmiyorum. Gaz sorununu giderecekse süper çünkü çalışan anneleriz. Geceler boyu uykusuz bize de yazık yaaa

  7. Konu Sahibi : necla_r #7
    Giriş tarihi
    May 2007
    Mesajlar
    58
    akil var mantik var arkadaslar yaa yapmayin eski kafa adetleri bunlar bizler bile maden suyu gibi asitli icicekleri ictigimizde rahatsizlaniyoruz minnacik yeni dogmus bebegin ne kadarcik midesi var anne sutunden baska hicbirsey verilmez inanmayin boyle seylere lutfen arkadaslar maden suyu felan napiosunuz ...

  8. Konu Sahibi : necla_r #8
    Giriş tarihi
    Nov 2008
    Mesajlar
    1,974
    bende maden suyunu değilde bır ıkı tane nar suyu bebegın agzına damlatıldıgını duymustum ve yapanlarda cok vardı dogdugu gıbı bı ıkı damla nar suyu sonra süte devam ediliyormuş bı sakıncasıda yokmuş sonucta 1-2 tane nar taneciğinde de na zarar olabılır kı ???

  9. Konu Sahibi : necla_r #9
    Giriş tarihi
    Dec 2007
    Mesajlar
    25,559
    Alıntı candy2009 kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    Kızlar ben doğar doğmaz maden suyu vermeyi düşünüyorum. Zararı olacağını da zannetmiyorum. Gaz sorununu giderecekse süper çünkü çalışan anneleriz. Geceler boyu uykusuz bize de yazık yaaa
    canim sizede yazikta etme eyleme allah korusun bi yan etkisinin zararinin oldugunu düsünsene sonra vijdan azabi cekersin yazik günah bebege
    ben kizimi ne yazikki emziremedim bile sagli sorunlarimdan dolayi sütüm kesildi 1ay bile ememedi ona bile canim yanarken gaz derdinimi düsünücekktim
    sonucda anne olmaya karar vermissin ve bi bebek dünyaya getirixyosun gaz sorununuda göze almalisin
    HAYATIMDA ALDIGIM EN GÜZEL HEDIYEMSIN

  10. Konu Sahibi : necla_r #10
    Alıntı tramissu1986 kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    bende maden suyunu değilde bır ıkı tane nar suyu bebegın agzına damlatıldıgını duymustum ve yapanlarda cok vardı dogdugu gıbı bı ıkı damla nar suyu sonra süte devam ediliyormuş bı sakıncasıda yokmuş sonucta 1-2 tane nar taneciğinde de na zarar olabılır kı ???
    canim nari ben de duydum hatta bizim topikte bir arkadas denedi. kizi gazini kolayca cikariyormus. ben de aldim nar suyu. %100 nar suyu ama. icinde seker veya baska seyler yok. 3-4 damla damlatacagim emzirmeden once, bir defalik oluyor zaten.

    dun dogum yapan baska arkadasima da verdim o da damlatti. bir kac damladan bir sey olmaz. ayrica eskilere laf atmis bir arkadas. eskiler genelde dogru yapmislar, yavas yavas yeniden onlarin yoluna geliyoruz bilimde de. o yuzden ben annem ne derse uygulamayi dusunuyorum. sonucta 3 cocuk buyutmus. biz hic hasta olmadik. ya da arkamizdan yemek yiyelim diye kosturmadi annem. demek ki birseyleri dogru yapmis.

    narin sonuclari gorecegiz. bu cuma kizim doguyor insallah.

Sayfa: 1/5 123 ... SonSon

Benzer Konular

  1. uzamış yeni dogan sarılıgı
    By aysun83 in forum Bebeğimizin Aşıları, Kontrolleri, Aylık Gelişim Bilgileri
    Cevaplar: 19
    Son Mesaj: 26-03-2014, 15:43
  2. yeni dogan sarılıgı
    By ali_ye in forum Bebek Sağlığı ve Hastalıkları
    Cevaplar: 4
    Son Mesaj: 20-12-2009, 00:10
  3. dinimize gore yeni dogan bebege yapilmasi gereken akika
    By S.HAYAL in forum Doğum ve Sonrası...
    Cevaplar: 9
    Son Mesaj: 10-10-2009, 16:25
  4. dogan bebege ilk bunlari yapin
    By ozturyu in forum Nisan Anneleri
    Cevaplar: 6
    Son Mesaj: 29-03-2008, 17:21
  5. yeni dogan bebeklerde refleksiyonlar
    By mondschein2 in forum Bebek Sağlığı ve Hastalıkları
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 22-01-2008, 03:06

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
Önemli uyarı, mesajlaşma yöntemi dönem dönem yönetim tarafından kontrol edilmektedir !
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.