Sayfa: 1/2 12 SonSon
Toplam 12 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: vajina üstünde ağrı

  1. Konu Sahibi : akudunu #1
    Giriş tarihi
    Apr 2011
    Mesajlar
    197

    vajina üstünde ağrı

    kızlr vajina üstünde ve kenarlarında bacağa doğru ağrısı olan varmı
    bugun ağrım var neden anlayamadım


  2. Konu Sahibi : akudunu #2
    aynen bendede gece daha çok agrıo 35 haftalıgım sen kaç haftalıksın

  3. Konu Sahibi : akudunu #3
    Giriş tarihi
    Feb 2010
    Mesajlar
    1,741
    35 haftada ağrı normal ve doğuma kadar sürecek canım çok üzgünüm
    ama 11 hafta için pek doğal olduğunu düşünmüyorum doktoruna danış bence

  4. Konu Sahibi : akudunu #4
    Alıntı akudunu kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    kızlr vajina üstünde ve kenarlarında bacağa doğru ağrısı olan varmı
    bugun ağrım var neden anlayamadım
    canım bence normal bir ağrı yaşadığın, çünkü ben de yaşamaya başladım o ağrıyı 10 kusurlu haftalardan ıtıbaren, tam haftasını hatırlamasam da :)) doktora sormuştum o da normal oldugunu soylemıstı, bebek buyuyo rahim kasları karın kasları geriliyo, bebek de vajinaya dogru baskı yapmaya baslıyo tabi:) bence korkmana gerek yok, kontrole gittiginde doktoruna bahsedersin o da seni rahatlatır bence:) kendine cok iyi bak canım.:)

  5. Konu Sahibi : akudunu #5
    Giriş tarihi
    Apr 2011
    Mesajlar
    197
    Alıntı aysegulyildiz kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    canım bence normal bir ağrı yaşadığın, çünkü ben de yaşamaya başladım o ağrıyı 10 kusurlu haftalardan ıtıbaren, tam haftasını hatırlamasam da :)) doktora sormuştum o da normal oldugunu soylemıstı, bebek buyuyo rahim kasları karın kasları geriliyo, bebek de vajinaya dogru baskı yapmaya baslıyo tabi:) bence korkmana gerek yok, kontrole gittiginde doktoruna bahsedersin o da seni rahatlatır bence:) kendine cok iyi bak canım.:)
    doktor da normal diyor ben gebe kaldıgım zamanlarda da aynı ağrı olmustu ama gecmişti
    bu ağrı bugun basladı
    5cmlik kistim var acaba ondan da oluyor olabilirmi?

  6. Konu Sahibi : akudunu #6
    Giriş tarihi
    Apr 2011
    Mesajlar
    197
    Alıntı insirah3 kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    aynen bendede gece daha çok agrıo 35 haftalıgım sen kaç haftalıksın
    ben daha 3aylığım

  7. Konu Sahibi : akudunu #7
    benim o zamanlarımda çok kasıklarım agrıodu onada doktor rahim büyüyo normal demişiti.

  8. Konu Sahibi : akudunu #8
    Giriş tarihi
    Apr 2011
    Mesajlar
    197
    her ağrıya normal diyorlar zaten

  9. Konu Sahibi : akudunu #9
    Giriş tarihi
    Jul 2008
    Mesajlar
    474
    benim de nerdeyse hamileliğin başından beridir var ağrım hele şimdi daha beter oldu drum da aynen sizizn dediğinz gibi her ağıya normal diyor

  10. Konu Sahibi : akudunu #10
    Giriş tarihi
    Apr 2011
    Mesajlar
    197
    bugün doktora gittim kızlar idrar yolu enfeksiyonu cıktı ilaç ver di ama ağrım haala var

Sayfa: 1/2 12 SonSon

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
Önemli uyarı, mesajlaşma yöntemi dönem dönem yönetim tarafından kontrol edilmektedir !
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.