Sayfa: 74/229 İlkİlk ... 2464727374757684124 ... SonSon
Toplam 2283 adet sonuctan sayfa basi 731 ile 740 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: En erken kacinci gunde test yapilmali

  1. Konu Sahibi : Ayela #731
    Alıntı deliasena_ kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    demekki ömrü yokmuş geçen ayki bebeğinin, Rabbimin takdiri, inş. bu ay sağlıklı olur
    ve ramazan ayına mutlu girersiniz.


    anladım canım, dediğin gibi ploraktin hafif yüksek olsa bile yumurtaya etkisi oluyordur belkide.

    yarın veya çarşamba günü giderim artık doktora, dün regl oldum da biraz
    inşallah cnm hayırlısı olsun hakkımızda.. Allahım ol deyince olur her şey..


  2. Konu Sahibi : Ayela #732
    Alıntı amargi kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    Bunlar nasıl güzel haberler. Öyle heyecanlandım ki anlatamam. Çok mutluyum. Tebrik ediyorum andean. Bu arada söylemeden edemeyeceğim. Doktor hasta gizliliği diyebirşey var. Oradaki memurundan hemşiresine kimseye söyleyememeleri gerekir. Çünkü yasak. Ayrıca gebelik çok çok özel yani öncelikle karı kocaya özel bir durum. Eger onlar paylaşmak istelerse üçüncü kişiler öğrenebilir. Dün bir işyerinden arkadaşım hamile misin, diye sordu. Ben de biraz çıkıştım. Aynen şöyle dedim:
    "Gebeliğin olması veya olmaması çok özel bir durumdur. İnsanların kapalı kapılar ardındaki hayatını ilgilendirir. Ben kimseye ailemden olmadıkça böylesi özel bir soru sormadım. Rica ediyorum bana da sorulmasın çünkü çok rahatsız oluyorum."
    Çok şaşırdı. Ama cidden rahatsız oluyorum. Ayrıca eşimle ilk üç ay bitmeden kimseye söylememe kararı aldık. Ben nazara inanıyorum.
    Sen de çok dillendirme. Ama gebelik haberin dolayısıyla çok çok mutlu oldum bilesin. Darısı ayela ve emel1907 başta olmak üzere isteyen ve hazır olan tüm kadınların başına...
    canım benim inanır mısın sanalda siz arkadaşlarım hariç daha gerçekte eşimden başka kimse bilmiyo :( zaten kalp atışını duyuncaya kadar söylemicem kimseye. ama yazın tatilde çok seyahat edemeyeceğim için mecbur kayınvalidemler de bilecekler. okuldaki öğretmen arkadaşlarıma eylülde okullar açılınca söyleyeceğim hatta planlarım o yönde. ben de nazara inanıyorum ama kendimi kontrol edemiyorum haberimi sizlerle paylaşıveriyorum anında ;)
    cnm gizlilik denilen birşey söz konusu değil işte burda :( çarşamba ve cuma günü kan testi vericem sonucuna bakarım iyi artış var mı diye, sonucuna göre pazartesi günü memleketimde gitmek istiyorum doktora

  3. Konu Sahibi : Ayela #733
    Alıntı emel2608 kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    Kızlar ateşimi ölçüyordum hergün 36.6 36.7 civarıydı bugün 36.4 e düştü yumurtlamadan beri ilk kez düştü. hamile olmadığım kesinleşti teste bile gerek kalmadı. yarın adet günüm. sancılar devam ediyordu zaten. akıntı yoğun birşekilde sürüyor. sürekli günlük ped değiştiriyorum. bende haberler olumsuz. inşallah diğer herkes olumlu haber verir.
    cnm ateşin çok da düşmemiş ki, niye böyle söylüyorsun, benim de 36dan hiç düşmüyo ama bazen gün içinde 35.5 olduğu da oluyo. önemli olan sabahki yataktan kalkmadan ölçtüğün ateş. benim 2 gündür 36,2 ama 2 gün önce 35,9 çıkmıştı sabahki ateşim. sen ona bakarsan bu iş hiç olmaz. ısının 1 derece filan düşmesi lazım en azından

  4. Konu Sahibi : Ayela #734
    Alıntı andean kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    canım benim inanır mısın sanalda siz arkadaşlarım hariç daha gerçekte eşimden başka kimse bilmiyo :( zaten kalp atışını duyuncaya kadar söylemicem kimseye. ama yazın tatilde çok seyahat edemeyeceğim için mecbur kayınvalidemler de bilecekler. okuldaki öğretmen arkadaşlarıma eylülde okullar açılınca söyleyeceğim hatta planlarım o yönde. ben de nazara inanıyorum ama kendimi kontrol edemiyorum haberimi sizlerle paylaşıveriyorum anında ;)
    cnm gizlilik denilen birşey söz konusu değil işte burda :( çarşamba ve cuma günü kan testi vericem sonucuna bakarım iyi artış var mı diye, sonucuna göre pazartesi günü memleketimde gitmek istiyorum doktora
    Zaten cok iyi düşünmüşsün. Eylülde sen çaba harcamasan da öğrenirler zaten. Sana böyle bir güzellik ve dinginlik gelir. Bir iki kilo almış olursun. Saçını boyatmaz ve genelde düz ayakkabı giyersin. Hergün yanında meyve götürürsün... Vs. Anlaşılır. Ekim gibi de zaten şööööle olursun

  5. Konu Sahibi : Ayela #735
    Alıntı amargi kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    Zaten cok iyi düşünmüşsün. Eylülde sen çaba harcamasan da öğrenirler zaten. Sana böyle bir güzellik ve dinginlik gelir. Bir iki kilo almış olursun. Saçını boyatmaz ve genelde düz ayakkabı giyersin. Hergün yanında meyve götürürsün... Vs. Anlaşılır. Ekim gibi de zaten şööööle olursun
    canımm benim ayyy inşallah :) yaa sağlıklı hamiş olayım da cnm böyle 30 kilo alayım gözüm yok kiloda filan :D
    Düzenleyen: andean Düzenleme Tarihi : 24-06-2013 Düzenleme Saati :12:07

  6. Konu Sahibi : Ayela #736
    Kızlar kan testini yaptırdım eve geldim hemen size yazıyorum Sonuç yarın 14:30'da çıkıyormuş ama bugün de çıkabilir internetten kontrol etcem. Ya içimde hiç hamiş olduğuma dair bi his yok olsa acaba hisseder mi insan? Pek bi belirtim de yok o yüzden böyle bi haldeyim sanıyorum. Gerçi 7 gün gecikme hatrı sayılır bi belirti ama ne biliyim. Bu arada iş teklifini kabul ettim ama hamişsem tekrar arayıp durumu anlatcam. Başım ağrıdı sabaha kadar düşünmekten. İnşallah göbişimde minicik bi mercimek vardır ve hayatımı en kısa zamanda düzene sokarr

    Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 21-08-2014

    Hamileliğimin 23. haftası içindeyim.
    Bebeğimi kucağıma almama 120 gün kaldı.

    Bebeğinizin vücudu daha orantılı bir hale geldi. Bebeğinizin kafası hala vücuduna oranla büyük olsada, bacakları, kolları ve gövdesi eskisi kadar kısa değildir. Cildiniz gerildikce, göbek kaşıntısı yaşayabilirsiniz. Anneler kilo almayı kendilerine sıkıntı yapabilir fakat hamilelik boyunca beslenme bebeğin gelişimi için hayati önem taşır.

    Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 550 gr. - Yaklaşık boyu : 27.8 cm. (Baştan Topuğa)

    Hamilelik Takvimi - Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın


  7. Konu Sahibi : Ayela #737
    Alıntı Ayela kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    Kızlar kan testini yaptırdım eve geldim hemen size yazıyorum Sonuç yarın 14:30'da çıkıyormuş ama bugün de çıkabilir internetten kontrol etcem. Ya içimde hiç hamiş olduğuma dair bi his yok olsa acaba hisseder mi insan? Pek bi belirtim de yok o yüzden böyle bi haldeyim sanıyorum. Gerçi 7 gün gecikme hatrı sayılır bi belirti ama ne biliyim. Bu arada iş teklifini kabul ettim ama hamişsem tekrar arayıp durumu anlatcam. Başım ağrıdı sabaha kadar düşünmekten. İnşallah göbişimde minicik bi mercimek vardır ve hayatımı en kısa zamanda düzene sokarr
    iş teklifini kabul etmekle çok iyi yapmışsın cnm benim. hayırlı olsun şimdiden. zaten bebişin varsa da çok kısmetliymiş bak daha doğmadan annesine iş teklifi geliyo :)) hele bi de doğsun loto toto piyango çıkar sana :)

    cnm kan testinin sonucunu burada bile akşama doğru öğrenebiliyosun ertesi güne bekletmiyorlar.

  8. Konu Sahibi : Ayela #738
    Alıntı andean kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    iş teklifini kabul etmekle çok iyi yapmışsın cnm benim. hayırlı olsun şimdiden. zaten bebişin varsa da çok kısmetliymiş bak daha doğmadan annesine iş teklifi geliyo :)) hele bi de doğsun loto toto piyango çıkar sana :)

    cnm kan testinin sonucunu burada bile akşama doğru öğrenebiliyosun ertesi güne bekletmiyorlar.
    Sağol canım benim:) İnşallah bebiş vardır yaa cidden kısmetiyle geliyo bugün 1den sonra sürekli bakarım artık ben

    Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 21-08-2014

    Hamileliğimin 23. haftası içindeyim.
    Bebeğimi kucağıma almama 120 gün kaldı.

    Bebeğinizin vücudu daha orantılı bir hale geldi. Bebeğinizin kafası hala vücuduna oranla büyük olsada, bacakları, kolları ve gövdesi eskisi kadar kısa değildir. Cildiniz gerildikce, göbek kaşıntısı yaşayabilirsiniz. Anneler kilo almayı kendilerine sıkıntı yapabilir fakat hamilelik boyunca beslenme bebeğin gelişimi için hayati önem taşır.

    Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 550 gr. - Yaklaşık boyu : 27.8 cm. (Baştan Topuğa)

    Hamilelik Takvimi - Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın


  9. Konu Sahibi : Ayela #739
    Alıntı Ayela kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    Sağol canım benim:) İnşallah bebiş vardır yaa cidden kısmetiyle geliyo bugün 1den sonra sürekli bakarım artık ben
    bakarsın cnm benim. çarşamba günü de sabah vericem ben de kanı. akşam 6ya 7ye kadar internetten öğreniliyor sonuç inşallahh iyi br değer çıkar yaaaaaaa :)))

  10. Konu Sahibi : Ayela #740
    Alıntı andean kullanıcısından alıntı Mesajı Göster
    bakarsın cnm benim. çarşamba günü de sabah vericem ben de kanı. akşam 6ya 7ye kadar internetten öğreniliyor sonuç inşallahh iyi br değer çıkar yaaaaaaa :)))
    İnşallah ikimizin de bebişi vardııırrrrr. sende belirtiler falan var bence sen kesin hamişsin bi de kendimden emin olabilsemm

    Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 21-08-2014

    Hamileliğimin 23. haftası içindeyim.
    Bebeğimi kucağıma almama 120 gün kaldı.

    Bebeğinizin vücudu daha orantılı bir hale geldi. Bebeğinizin kafası hala vücuduna oranla büyük olsada, bacakları, kolları ve gövdesi eskisi kadar kısa değildir. Cildiniz gerildikce, göbek kaşıntısı yaşayabilirsiniz. Anneler kilo almayı kendilerine sıkıntı yapabilir fakat hamilelik boyunca beslenme bebeğin gelişimi için hayati önem taşır.

    Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 550 gr. - Yaklaşık boyu : 27.8 cm. (Baştan Topuğa)

    Hamilelik Takvimi - Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın


Sayfa: 74/229 İlkİlk ... 2464727374757684124 ... SonSon

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
Önemli uyarı, mesajlaşma yöntemi dönem dönem yönetim tarafından kontrol edilmektedir !
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.