Toplam 5 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 5 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Demir İlacı Kullanırken Mide Bulantısı Yaşayan Var mı ?

  1. Konu Sahibi : nilmısra #1
    Giriş tarihi
    Feb 2008
    Mesajlar
    2,361

    Ufak bir soru ? Demir İlacı Kullanırken Mide Bulantısı Yaşayan Var mı ?

    merhabalar.. 10-12 gündür demir ilacı kullanıyorum inanılmaz mide bulantısı yaşıyorum bişeyler yedikten sonra resmen midem şişiyor.. midem ağzıma geliyor. acaba psikolojik mi yoksa cidden demir hapı mı yapıyor bunu bilemedim..
    Düzenleyen: D@Ğ ÇİÇEĞİ Düzenleme Tarihi : 02-04-2012 Düzenleme Saati :16:19 Sebep: İlaç adı vermeyiniz..


  2. Konu Sahibi : nilmısra #2
    Aynı konuyu açmak için buraya gelmiştim,bir baktım siz de aynı sorunu yaşıyormuşsunuz
    Ben de çok merak ediyorum demir ilaçları mide bulantısı yapar mı acaba
    Uzun süredir kullanıyorum demir ilacı,10 gün önce doktorum ilacımı değiştirdi
    ve hiç yaşamadığım mide bulantıları başladı
    ilaç ismi de veremiyorum ama aynı durumu yaşayanlar var mı merak ediyorum...

  3. Konu Sahibi : nilmısra #3
    evet ilacın etkisi bu

  4. Konu Sahibi : nilmısra #4
    ilaçları bırakma sebeplerinden en başta geleni hayatı zindan etmişti resmen

  5. Konu Sahibi : nilmısra #5
    bugün daha yeni başladığım halde çok fena midem bulanıyor ilacın ismi tardyferon napıcam bilmiyorum ya nasıl geçer mide bulantısı ilacı bi kez kullanıpta bırakmak bilmiyorum..

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
Önemli uyarı, mesajlaşma yöntemi dönem dönem yönetim tarafından kontrol edilmektedir !
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.