Sayfa: 1/2 12 SonSon
Toplam 18 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: İğneli operasyonun zararı var mı?

  1. Konu Sahibi : ozo_ank #1

    Yardım :( İğneli operasyonun zararı var mı?

    iğneli epilasyonun leke bırakmaktan başka özellikle sağlık açısından bir zararı var mı kanser gibi?yaptırmak niyetindeyim fakat acısından çekiniyorum.Lokal anestezi kremleri seans sırasında kullanılabilir mi?işe yarar mı?
    a.s.


  2. Konu Sahibi : ozo_ank #2
    Yok bilindiği kadarıyla, yani %100 bi şey hiçbi konuda söylenemez belki ama bu çok eski bi yöntem bir zararı da görülmemiş hele yani kanser filan merak etme :)

  3. Konu Sahibi : ozo_ank #3
    iğneli epilasyonu yaprken zaten bi krem sürüyolar o bölgeyi hafif uyuşturuyo sonra başlıyolar.. benim yaptırdığım yerde çok çok canı yananlar için iğnede yapıyorlarmış ama beni canım tatlı olmasına rağmen kremle idare ediyorum..

    bu arada izde kalmıyo yüz bölgeme yaptırıyorum şubattan beri gidiyorum ve gözle görülür azalma var.. bıyık bölgesini aldırıyorum, haftada bir iple alırdım şimdiyse 1buçuk ay oldu son seansmın arası :)

    bildiğim bir yan etkiside yok, 2 yıl önce yengemler yaptırmıştı bende onların tavsiyesiyle gittim çokta memnunum

    Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 04-07-2014

    Hamileliğimin 30. haftası içindeyim.
    Bebeğimi kucağıma almama 75 gün kaldı.

    Bebeğiniz bu ay yaklaşık 450 gr daha ağırlık kazancak. Bu hafta sonunda bebeğinizin başından poposuna kadar olan mesafe yaklaşık 28 cm. civarında olacak. Bu ay boyunca bebeğiniz sizin sağladığınız besinleri aktif olarak özümser ve saklar. İskeletini geliştirmek için kalsiyum, kırmızı kan hücreleri için demir, ve büyümesi için protein sizin sağladığınız besinlerdir.

    Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 1400 gr. - Yaklaşık boyu : 39.9 cm. (Baştan Topuğa)

    Hamilelik Takvimi - Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın


  4. Konu Sahibi : ozo_ank #4
    bence iğnelinin zararı çok zaman alması,uzun vadede işlemin pahalıya mal olması ve bazı bölgeleri yaparken canınızın inanılması acıması. bunun haricinde iyi bir yerde yaptırıldığında sonç çok güzel oluyor.

  5. Konu Sahibi : ozo_ank #5
    Değerli ozo_ank, eğer uzmanını bulabilirsen sağlık anlamında hiçbir zararı olmaz.Arkadaşların belirttiği acı hissi lazer de olduğu gibi iğneli epilasyonunda da var malesef ama gülü seven dikenine katlanırmış. Elde edeceğin sonucu düşününce acısına katlanmak zor olmasa gerek. Sağlıklı günler dilerim.

  6. Konu Sahibi : ozo_ank #6
    Evet aysepilasyonun da dediği gibi bu yöntemin bir zararı yok. Acı evet oluyor ama ne yapalm sonuç süper :)

  7. Konu Sahibi : ozo_ank #7
    hepinize çok teşekkür ederim:)

  8. Konu Sahibi : ozo_ank #8

    İkaz ... iğneli ep için nereyi tavsiye edersiniz?

    selam arkadaslar bende iğneli ep düsünüyorum çenemdeki tüylerden cok rahatsız oluyorum fakat nereye gitsem bilmiyorum işin uzmanını nasıl bulabilirm ?
    papiBJK nerede yaptırdın sen iğneli epilasyonu? bana oranın adresini adını yazabilirsen çok ama çok sevinirim , şimdiden teşekkür

  9. Konu Sahibi : ozo_ank #9

    İğneli Epilasyon

    Arkadaşlar; ben de iğneli yaptırdım kol altıma ve bitti. inanılmaz derecede memnunum.ilk seansımda acısı oldu tabiki ama 2.sinde ve sonralarında alışmış oldugunuz için pek acı vermiyor.ve seans araları gercekten cok uzun.2-3 hatta 4 ay gitmediginiz oluyor yani. şimdi genital bölgeye basladım ben,orası cok acıyo haliyle ama uyusturucu iğne yaptırıorum.o iğnenin acısına dayanmakta ayrı 1 mesele tabi ama sonrası okadar rahatki bitene kadar uyuyorum.etkisi gectikten sonrada öyle acı filan olmuyor. sadece 1 kac gün sulanma oluyor o bölgede okadar. tavsiye ederim kesinlikle.cook gec uzuyor. Ve kesinlikle regl dönemlerinizi dikkate alarak gidin.regl gectikten sonra giderseniz hem kılın uzama süresini uzatıyorsunuz hem de acınızı azaltıyorsunuz:) hoşcakalın:1hug:

  10. Konu Sahibi : ozo_ank #10
    Giriş tarihi
    Jan 2009
    Mesajlar
    186
    ığneli epilasyonun herhangi bir zararı yoktur herişte olduğu gibi işin ehline düşmenin dışında size vereceği zarar yoktur. bikaç günlük kabuklanmalar ve yapılma esnasındaki sızı ama sonucunu düşünürsen eğer mükemmel :) buna değer heralde...

Sayfa: 1/2 12 SonSon

Benzer Konular

  1. Cevaplar: 35
    Son Mesaj: 04-05-2012, 12:03
  2. adaçayı kullanımının zararı
    By gulsun37 in forum Bitkisel Kürler - Şifa Reçeteleri
    Cevaplar: 12
    Son Mesaj: 11-10-2009, 02:42
  3. diane 35 ile iğneli tedavinin zararı olur mu?
    By tear_zone in forum İğneli Epilasyon
    Cevaplar: 10
    Son Mesaj: 23-08-2009, 00:26
  4. sizce bi zararı olurmu
    By yasel in forum Gebelik
    Cevaplar: 7
    Son Mesaj: 03-10-2008, 21:21

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
Önemli uyarı, mesajlaşma yöntemi dönem dönem yönetim tarafından kontrol edilmektedir !
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.