Sayfa: 1/110 1231151 ... SonSon
Toplam 1100 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Yüz bölgesine iğneli epilasyon yaptıranlar

  1. Konu Sahibi : kujum #1

    Yüz bölgesine iğneli epilasyon yaptıranlar

    arkadaşlar yüz bölgesine iğneli epilasyon yaptıran var mı? kaç seansta bıtıyo acaba


  2. Konu Sahibi : kujum #2
    EU3 Guest
    3 seasta biter ama tüylerinin direncine göre değişir yara olacağı için ara ara bölgelere yaptırmalısın ki komple yaralı bir şekilde hem dolaşma hemde acıyı zamana yay..hemmmde kimse iğneli epiilasyon yaptırmış demesinn
    iğneli epilasyonla; genel olarak söylüyorum
    yüz 3-4 seas
    göbek 3 seas
    bikini 5-6 belkide 7 seas
    bacak üstleri benim 2 seasta dizler 3 seas diz aldı 4-5
    kollar ve k.altı 2-3 seasta biter
    en kolay biten yerler kollar k.altı ...göbek bacak üstleridir...

  3. Konu Sahibi : kujum #3
    arkadaslar okudukca sasiriyorum 2-3 seans yazmis arkadasimiz ben 2 sendir yapririyorum ve yeni inceldi ayrica benim gibi bir cok kisi var en az bir sene tedavi gören ya sizde anormallik var yada bizde

  4. Konu Sahibi : kujum #4
    Tüylerin çok kalınsa bazılarının direnç göstermesi normal yani 2-3 seansta bitmez ama 1 sene de biraz uçuk bi süre. Ne sıklıkla gidiyorsun? Ben mesela çeneme yaptırıyorum ama bi seferde tüm tüylere değil de azalta azalta yaptırıyorum çok kızarma olmasın diye, 4 seans filan oldu sanırım yarısı gitti tamamen. Kollarımda da tüyler inceydi baya, bir seferde yarısına yakın kısmı gitti. Ama biraz kişiye göre değişir bunlar. Bir de yaptırdığın kişinin uzmanlığı önemli, akım verildikten sonra cımbızla alırken bir şey hissediyorsan yani kökü yanmadan cımbızla koparıyor gibi oluyorsa, uygulama doğru yapılmamış demektir.

  5. Konu Sahibi : kujum #5
    ben tüyler ciktikca yaptiriyorum vimbizla cekinca kolay cikiyor köküyle ayna veriyo elime ordan zaten bakiyorum sizce yinede akimin yeterince yüksek degil mi cünkü biraz uzun sürdü bende ama tandiklarimda var yaptiranlar onlardada iki üc seansta bitmedi onlarda en 9-10 kere yaptirmislardir ....

  6. Konu Sahibi : kujum #6
    2-3 seans biraz az bir sayı, çok şanslı olmak lazım o kadar sürede bitebilmesi için. Ama 1 sene boyunca yaptırıp daha yeni incelmesi de biraz fazla uzun geldi bana. 5-6 seansda baya azalmış olmalı diye biliyorum, burda yazılan deneyimler de o yönde ama kesin bir şey diyemem tabi.

  7. Konu Sahibi : kujum #7
    offf offf 2 senedir yuz için lazere gidiyorum bı kurtulamadım. ya başka yerde olsa neyse alıyorum bu yuz ama alerjımde var çok hassas tenım agda ip hiç biriylr alınmıyor yaklaşık 1 ay yara iz ve kabartıyla geçiyor

  8. Konu Sahibi : kujum #8
    piyano sen dediğin yere başladın mı ankarada bu arada özelıne mesaj atılmıyo

  9. Konu Sahibi : kujum #9
    bir kac sene lazerle denedim cok berbat oldu yüzüm belkide bu yüzden bende igneli uzun sürdü cünkü cok sert tüylerim vardi simdi inceldi ama ben artik sadece yüksek akimla calismasini isteyecegim belki daha iyi bir sonuc alirim bir kac ay böyle deneyecegim 50 le calismasini isteyecegim yazarim yine

  10. Konu Sahibi : kujum #10
    yuzume yuksek akım zarar vermez mı

Sayfa: 1/110 1231151 ... SonSon

Benzer Konular

  1. Cevaplar: 9
    Son Mesaj: 14-06-2014, 12:08
  2. Göğüs bölgesine iğneli epilasyon yapılır mı_?
    By mine81 in forum İğneli Epilasyon
    Cevaplar: 50
    Son Mesaj: 02-09-2013, 15:20
  3. iğneli epilasyon yaptıranlar burayaaaa ....
    By dygduru in forum İğneli Epilasyon
    Cevaplar: 27
    Son Mesaj: 17-06-2012, 11:10
  4. Cevaplar: 35
    Son Mesaj: 04-05-2012, 12:03
  5. Kaşın üst bölgesine iğneli yapan var mı??
    By livleyla in forum İğneli Epilasyon
    Cevaplar: 24
    Son Mesaj: 03-04-2012, 16:03

Yetkileriniz

  • Yeni konular gönderemezsiniz
  • Mesajlara cevap yazamazsınız
  • Mesajınıza eklentiler ekleyemezsiniz
  • Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
  •  
Önemli uyarı, mesajlaşma yöntemi dönem dönem yönetim tarafından kontrol edilmektedir !
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 3 (üç) gün içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.